WRC Face to Face 2010

Utolsó kommentek

  • edeleny beres: De jó kis blog volt ez, lehet ha időm engedi újra elkezdem olvasni az elejétől :D (2017.01.16. 11:12) Kreatív és Art
  • Montuain Bike RWD Kompressor: Kicsit kackiás. (2012.04.21. 13:06) Örült hajsza Mexikóban
  • IV. (Parkoló) Béla: Ricsi! Az idén folytatod a blogolást, vagy csak a fb-on folytatsz aktív tevékenységet? (2012.01.23. 13:11) Örült hajsza Mexikóban
  • Utolsó 20

WRC Naptár 2011

Kapcsolódj:

Bocsi Srácok!

B. MAX

Viva Mexikó!

Bocsi srácok, de egy kicsit elvesztettem a fonalat... Történt ugyanis, hogy hétfő reggel a reptéren volt még egy kis időm és szerettem volna valamit feldobni ide a blogra. Bekapcsoltam a gépem és elkezdtem kotorászni a képek között. Volt egy csomó amit ki akartam törölni, hogy jobban átlássam a halmazt. Nem tudom miért, de belemásztam a hivatkozásokba és ott sikerült egy felugró kérdésre igennel válaszolnom. Ezt nem kellett volna...

Amikor visszamentem a mappákhoz mindegyik üres volt... Minden mappa a helyén maradt névvel együtt, de a képek eltűntek belőlük... De ami ennél is furcsább, még a szemetesbe sem kerültek be a fájlok, hogy onnan vissza lehessen állítani őket. Egy hete próbáljuk a winchestert és a fényképező memóriakártyáját masszírozni, de az anyagnak csak egy része van meg.

Ami fontos, az szerencsére megvan. Latvala öröme, Aava patakba ugrása és szinte az összes akciókép. Ami viszont a legfontosabb volt az odaveszett... A kva életbe!!! A második napon a Colin Crest nevet viselő helyről semmi sem maradt meg... Itt van az a nagy ugrató ahol egyszer McRae eldobta a Focust. Ami az akció képeket illeti nulla fájdalmat érzek, viszont a szurkolók kialakítottak egy aprócska kis emlékhelyet a skót tisztreletére amiről nagyon szép képeket készítettem. Az út felett átívelő hatalmas Colin Crest tábla közelében zászlók feküdtek a hóban melyeken a feliratok az ég felé üzentek: Colin McRae, we never forget! A zászlók körül mécsesek pislákoltak, az olasz szurkolók pedig mikrofonjaikból Colin McRae állé-állé rigmusokat énekeltek... 

Nos ennyi. Egy hétig eléggé el voltam kenődve és még most is nagyon bánt a dolog. Bocsánat srácok! Az egy hét szünetért és az elveszett képekért.

The show must go on! Egy hét múlva irány Mexikó! Viva Mexikó!       

8 komment


Címkék: 2008 c.mcrae swedish rally

A bejegyzés trackback címe:

https://rally-foto.blog.hu/api/trackback/id/tr52345251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szalai Zsolt · http://www.fotoalbum.eu/7srallyefoto 2008.02.20. 18:27:12

Ismerős ez a képelvesztős sztori, sajnos már én is jártam így! :( De az eddig feltöltött képek nagyon jók, főleg szegény Aava patakjárása (szegény C4)!!!
Üdv.: 7srallyefoto

DuEn · http://www.duen.hu 2008.02.20. 22:20:18

Ne légy lúzer, Papa!
Ha mégis elvesznének, kitolásból menj el jövőre is :)

Bea 2008.02.20. 22:59:15

ritmusokat:)

B. MAX 2008.02.22. 14:43:17

Szia Kiscukker! Nem bántsa a szemedet a rigmus, mert az nem ugyanaz mint a ritmus... A rigmus egy néhány soros vagy pár szavas alkalmi versike, egy tök egyszerű még dallamnak sem nevezhető, inkább különleges hangsúllyal bíró szösszenet.
Cuppp

B. MAX 2008.02.22. 14:47:15

DuEn!

Neked nem itt kéne fejlesztened engem. Ha jól emlékszem valami találka volt betervezve erre a hétre úgy, hogy Te hívsz...
By the way pedig: WELCOME ON THE CLUB :-)))))

DuEn · http://www.duen.hu 2008.02.22. 21:19:39

még két nap van a hétből...
bár szombaton Szentkirályszabadján lövöm az utolsókat a kivénhedt D70-el, de szerintem még az is lehet, h rádcsörgök
Hunóz...

e1 · http://beszoltam.hu 2008.03.17. 18:27:03

Talán nem mondok újat, de ilyen helyzetben egy dolog segít, Gépet azonnal kikapcsolni, legidálisabb azonnal lehúzni az áramról. Így a képek helye nem lesz felülírva, és okos programok vissza tudják hozni a cuccot. Nekem 160GB-os lemezemen szált el egyszer vagy 80GB fotó. Na ne akarjátok tudni milyen ideges voltam, de megpróbáltam megőrizni a nyugalmamt, és gyorsan beszreztem egy másik lemezt. Egy éjszakányi maszírozással visszahoztam az összes adatot egy az egyben. Természetesen nem mindig van az embernek szerencséje, de ilyenkor ott van a Kürt.hu, vagy mások. Természetesen nem ingyen...
süti beállítások módosítása