WRC Face to Face 2010

Utolsó kommentek

  • edeleny beres: De jó kis blog volt ez, lehet ha időm engedi újra elkezdem olvasni az elejétől :D (2017.01.16. 11:12) Kreatív és Art
  • Montuain Bike RWD Kompressor: Kicsit kackiás. (2012.04.21. 13:06) Örült hajsza Mexikóban
  • IV. (Parkoló) Béla: Ricsi! Az idén folytatod a blogolást, vagy csak a fb-on folytatsz aktív tevékenységet? (2012.01.23. 13:11) Örült hajsza Mexikóban
  • Utolsó 20

WRC Naptár 2011

Kapcsolódj:

Gyengécske a Suzuki WRC SX4

B. MAX

WRC08-Mexikó Rally/4 Romokban a Suzuki SX4 WRC projekt

Az első két versenyen még próbáltam hinni abban, hogy csupán gyerekbetegségek állnak a sárga csapat eredménytelensége mögött. Ma azonban eltűnt minden illúziom amit a csapat iránt tápláltam... A shakedown-on a pálya közepéről tartottam a cél felé, amikor az etapon megláttam a japán kompániát az út mellett táborozni. Félreálltam néhány portréra és hangulatképre vadászni, de annál amit láttam sokkal érdekesebbek voltak azok a szavak és gesztusok amik Andersson és Gardemeister között zajlottak. A két versenyző miután elmondta a csapat mérnökének mit éreztek a szakaszon, egymás felé fordultak és visszavéve egy kicsit a hangerőből nem éppen dicsérő szavakkal illették a járgányukat.

Nem tudom rendesen, pontosan kormányozni - kezdte a beszélgetést Gardemeister. Majd folytatta és sorra hangzottak el a következő kérdések: Te is érezted? Te is hallod azt a fura kerregő hangot a motorból? Neked sem úgy fordult? Miért nincs benne erő? 

Amikor a sajtóirodába értem és megnéztem a két fiú időeredményeit, azonnal látszott, hogy itt komoly a baj. A legjobbakhoz képest (Atkinson 2'51"8) kilométerenként közel két!!! másodperccel voltak lassabbak (Andersson 3'00"9, Gardemeister 2'59"7)... Az alig öt kilométeres szakaszt talán tíz kanyar nehezítette, de az is lehet, hogy csak nyolc... Ha ezt a nem túl bonyolult feladatot ilyen gyatrán sikerült abszolválni, a verseny nem sok jót sejtetett.

Vettem a fáradságot és körbeszimatoltam egy kicsit annál a néhány öreg tudornál akivel összefutottam a rajtceremónia előtt és a gyatra szereplés miértjéről kérdezgettem őket. Érdeklődésemre kivétel nélkül mindenki a pénz hiányát jelölte meg mint legfőbb okot... Általános vélemény, hogy a japán csapat, még az anno igencsak csóringernek tartott Skodánál is sokkal kisebb összegből gazdálkodhat...

A bajokat csak tetézi, hogy levált a csapatról a 206 WRC-t mennyekbe repítő főmérnök Michel Nandan is. A távozása után a francia csak ennyit mondott: A japánokkal képtelenség együtt dolgozni! Nem túl szimpatikus megjegyzés, de bizos hogy nem ok nélkül hangzottak el ezek a szavak. Szerintem nem lenne szabad ilyen durván általánosítani, de mindenesetre annyi bizonyos, hogy valami rosszul van ott összerakva! Leginkább az autó...    

    

Szólj hozzá!


Címkék: hangulat portré suzuki 2008 szerviz t.gardemeister pg.andersson sx4 wrc mexico rally

A bejegyzés trackback címe:

https://rally-foto.blog.hu/api/trackback/id/tr401149126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása