WRC Face to Face 2010

Utolsó kommentek

  • edeleny beres: De jó kis blog volt ez, lehet ha időm engedi újra elkezdem olvasni az elejétől :D (2017.01.16. 11:12) Kreatív és Art
  • Montuain Bike RWD Kompressor: Kicsit kackiás. (2012.04.21. 13:06) Örült hajsza Mexikóban
  • IV. (Parkoló) Béla: Ricsi! Az idén folytatod a blogolást, vagy csak a fb-on folytatsz aktív tevékenységet? (2012.01.23. 13:11) Örült hajsza Mexikóban
  • Utolsó 20

WRC Naptár 2011

Kapcsolódj:

Ciprus vagy Korzika?

B. MAX

WRC2009 / Ciprus Rally / Első nap – SS2 Milikouri (7,37 km)

Nem tagadom: elég egykedvűen vágtam neki az első napnak. Az időjósok szerint heves esőzésre és jelentős lehűlésre lehetett számítani a pénteki napon. Ennek a hírnek akkor sem örültem volna, ha murván zajlik a verseny, de így, hogy asztfalton kellett várni a történéseket, még kevesebb esélyt láttam arra, hogy valami csoda történik.

tovább »

13 komment


Címkék: akció hangulat 2009 d.sordo jm.latvala sebastien loeb aaron burkhart cyprus rally

A bejegyzés trackback címe:

https://rally-foto.blog.hu/api/trackback/id/tr321007231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sirchimboak - matthew.gecs[kukac]gmail.com (törölt 2009.03.17. 15:51:15

A Subaru-s betette tőre, full tőre...nem egy Mayer Gabi! =D
rally.hu fórumot érdemes olvasni, Gabink visszavágott! XD

sirchimboak - matthew.gecs[kukac]gmail.com (törölt 2009.03.17. 15:53:22

Az első képeken bal oldalt lévő oszlopról én lőttem volna néhányat! =P

B. MAX 2009.03.17. 16:01:29

Kalimera!!!

Na csak lassan a testtel! Vannak képeim Mayer Gabiról is ebben a kanyarban:) Csak azt még nem láttátok! :) A rally.hu-n nem láttam, hogy mire és mivel vágott vissza, de utána fogok nézni... Két dolgot tennék még hozzá mindehhez. Az egyik, hogy a spanyol csóka ezt itt nem tőre tette hanem taccsra... :) Ettől a ponttól még volt háromszáz métere és megállt az autója... Gáborunk pedig? Nos ő aztán igazán ügyetlen volt a pályának ezen a pontján... Coming soon

B.Max

sirchimboak - matthew.gecs[kukac]gmail.com (törölt 2009.03.17. 16:04:50

Nem bántom én őt, sőt! Örülök, hogy megteheti hogy mehet a VB-n. Menjen is, legyen ott. Csak a közvélemény mást 'küldene' helyette, de embere válogatja!
Igen, spanyol kollégánk igazán bátor és merész volt akkor! =)

sirchimboak - matthew.gecs[kukac]gmail.com (törölt 2009.03.17. 18:29:34

VÉGE VAN GYEREKEK!

Vége a WRC-knek!
2011-től csak Szuper–2000-es autók lesznek a vb-n, 2013-tól pedig turbós 1,6-osok.
Még egy évet kaptak a WRC-k a rali-világbajnokságon, 2011-től azonban onnan is száműzik őket, döntött az FIA Motorsport Világtanácsa.

www.itiner.hu/index.php?link=hirek&ev=2009&h=e&id=1245

fodorpeter 2009.03.17. 20:27:11

Szia!
Átérzem a dilemmád. Hagyd szárnyalni a benned rejlő fotóst, vagy gyárts tucatképeket? Az aranynak titulált középutat nehéz megtalálni. A kérdés, hogy kinek és miért teszed, amit teszel? Te és manapság talán már az ügynökségek is a kreativitás mellett teszitek le a voksot. Az ügynökségeken keresztül viszont az egyszerű halandó hajlamos a sablonos fotókat előnyben részesíteni. Én a magam részéről szeretek a széllel szemben...
A Suzukis 3-as "sorozat" remek ötlet, mindenki megkaphatja, amire vágyik.
Az erősen véleményes Latvala kép telitalálat. Részemről viszi a pálmát. Kicsit ront az összhatáson a jobb oldalon az emberek árnyéka, de lehet, hogy ez csak a weboldal fekete hátterével zavarja a szemem.

netracinghu 2009.03.18. 09:54:06

ismét csak :o
hát nekem néha már űrnyelven írsz, de ezért olvaslak.
go "antisablon" !

paker 2009.03.18. 19:42:25

Sordo csúsztatta abban a kanyarban, úgy látom "szakértő" szemeimmel. Nagyon jó az a kép, izgalmas szerintem. A Suzukisak frankóak, a Subarus gyerek, meg kissé kapkodós lehet. Igaz nekem az a lényeg egy képben, hogy akciót mutasson, meg éles legyen. Szakmai tartalmat nem tudok osztályozni. A WRC-nek meg vége, ja. Van valaki a világon aki érti mi a helyzet? Olcsóbb lesz a rali, ha így váltogatják a homologizációt? Mé nem lehet, hogy mennek a 2 literes turbósak +1 évet, aztán motorcsere +1 év, és azután mondjuk hajtás csere, vagy mit tudom én mi nem tetszik nekik. Ha meg mehet gyári csapatnak a S2000, akkor ki megy az IRC-ben? És ha Loeb elmegy, pölö Solberg és Atkinson ott se kap autót, akkor suhanc gyerekekért ki fog fizetni 100ezreket, hogy lássa őket élőben? Én tuti hogy nem. Vagy ha marad Loeb, akkor hányszor lesz még világbajnok kis autóval? 15ször? Az aztán izgi lesz, no nézőszám növekedés. Na majd csak lesz valami jó hír is lassan!

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2009.03.19. 20:34:31

Visszafordítós képek tetszenek,de a nagylátós képek számomra a házakkal túl zegzugosak.

Max Mosley meg monnyon le!!!

paker 2009.03.23. 21:25:03

Új hír! Wilson kitart Latvala mellett. Asszongya, hogy Latvala az az ember, aki képes! legyőzni Loeb-öt! Szerintetek normáls ez az ember? Olyan versenyzőben bízik, aki mióta WRC-vel megy-három év azt hiszem- többször esett ki és tört autót, mint Loeb 6 év, 5 VB első hely és 50 futamgyőzelem alatt! Szerintem Malcolm meleg és szerelmes Jari-Matti-ba, mert egy elfogulatlan ember úgy rúgta volna ki, mint Guy Franklin, Duvalt annak idején. Miért kell Hirvonen kis önbizalmát is teljesen eltiporni? Solberg 2 rali futam után 2 pontal vezet Latvala előtt, Atkinson meg 2 ponttal van mögötte, pedig Ő csak egyszer ment idén. És M.W. még mindig bizakodik. Ez hülye!

paker 2009.03.23. 22:07:01

Megint Én! Szidom még Latvalát kicsit, :)Megnéztem mi történ vele. Szimplán rosszul írta az itinert. Ilyen egy világbajnok aspiráns nemigaz? Nem tud még most sem pontos itinert írni.

B. MAX 2009.03.29. 21:14:13

Sziasztok srácok!

Látom Latvala eléggé a bögyötökben van... És úgy tűnik, hogy Ogier-t és Novikovot sem nagyon érzitek:) Senkinek sem szeretnék fogadatlan prókátora lenni, de azért és is látom ezeket a srácokat valahogy és esetleg tudok olyat mondani testközelből amin érdemes elgondolkodni.
Kezdjük Novikovval. Az orosz srác még kolyök. Mindössze 18 éves... Ehhez képest nagyon jó arányban van meg benne a bevállalósság és a megbízhatóság. Ahol lehet erőből és bátran odateszi magát, de nem ész nélkül keresi a határokat. Ne feledjétek, hogy az ifjú Wilson nem nagyon tudja lenyomni, holott ha a WRC-vel megtett kilométereket tekintjük akkor óriási előnye van. Igaz ugyan, hogy a harmadik napon eldobta a C4-et Cipruson, de a véleményem ennek ellenére fenntartom vele kapcsolatban. Erről a srácról Markko Märtin jut eszembe és szerintem legalább olyan jó pilcsi lesz belőle.
Ogier. Róla már írtam egy konkrét cikket a Wales Rally-hoz kapcsolódóan, amiből se elvenni se hozzátenni nem nagyon tudok. Komoly potenciál van benne és ki is fogja ill. fogják hozni belőle. Latvala. Róla nem lehet csak a törött autókat számba véve ítélkezni! Látnotok kéne, hogy közlekedik a pályákon! Aszfalton nem tud maradandót alkotni, de murván pokoli gyors. És mindig a maximumra törekszik. Amit mindenképpen fontosnak tartok megjegyezni, hogy Latvala és Hirvonen egy olyan óriással kell, hogy felvegyék a harcot, aki a ralitörténelem legnagyobb alakja. McRae, Sainz és Grönholm sem boldogultak Loeb-el. Higgyétek el, nincs könnyű dolga a Fordnak és a két fiatal finnek.

Üdv,

B.MAX
süti beállítások módosítása