WRC Face to Face 2010

Utolsó kommentek

  • edeleny beres: De jó kis blog volt ez, lehet ha időm engedi újra elkezdem olvasni az elejétől :D (2017.01.16. 11:12) Kreatív és Art
  • Montuain Bike RWD Kompressor: Kicsit kackiás. (2012.04.21. 13:06) Örült hajsza Mexikóban
  • IV. (Parkoló) Béla: Ricsi! Az idén folytatod a blogolást, vagy csak a fb-on folytatsz aktív tevékenységet? (2012.01.23. 13:11) Örült hajsza Mexikóban
  • Utolsó 20

WRC Naptár 2011

Kapcsolódj:

Csapatmunka

B. MAX

WRC2009 / Rally Poland / Harmadik nap

A második nap végén mielőtt a hotelbe értünk volna, még sort kerítettünk egy utolsó pályabejárásra. Egyetlen ismeretlen szakaszon kellett csak átgurulnunk, ami mindössze négy kilométerre volt a szállásunktól. Nem találtunk nagy csodát, de a rajt után pár száz méterrel volt egy ugrató, amire ugyan már nem volt szükségünk, de elég masszívnak és biztos választásnak ígérkezett.

Én, a magam részéről egy nagy objektívvel, szemből akartam végigskálázni a mezőnyt, BEE-2 pedig – gyakorlás képpen – oldalról kellett, hogy elcsípje a hirtelen felbukkanó és repülő autókat. A Jump nem okozott csalódást, de én nem éreztem különösebb bizsergést. BEE-2 viszont komolyan vette a dolgot és volt olyan autó, amelyikről jobb képet csinált mint én. :) gratula!

A majdnem jó kép (B.MAX) és a tökéletes kép (BEE-2)...

Ezt követően jött a lengyel verseny utolsó igazi gyorsasági szakasza, amiről azt kell tudni, hogy ezt vártam talán a legjobban. A recce (reconasistance – pályabejárás) alatt, két olyan jellegzetes dologot kerestem amiket mindenképpen rá akartam csempészni valahogy a képekre. Ezek közül az egyik, a számos tó közül valamelyik, a másik pedig a virágokkal borított rétek színpompája. Nos a tavak nem nagyon adták magukat, viszont ez a mező igazi csemegét kínált.

Számos alkalommal panaszkodtam a gyatra fényviszonyok miatt, most azonban egy óriás mosolyt küldtem az ég felé, amikor a felhőket szétkergette a napocska. Örömöm nem volt határtalan, mert két problémával találtam szembe magam. Az egyik a kompozíció és a hely kiválasztása, mert a rét, egy nagyon hosszú, és iszonyatosan gyors egyenes szakasz mellett terült el, ami a komponálási lehetőségeket jelentősen leszűkítette. Ahhoz, hogy virág és autó is legyen a fotókon, csak az út két oldala jöhetett szóba. Az út bal oldalán fák, árnyék és a közeli drótkerítés nehezítették a megfelelő hely kiválasztását, a mező felőli oldalán pedig az autóknál magasabb fű és gaz választotta el az utat a virágoktól... Fél óra taposás, tépkedés és gyomlálás következett mire meglett a két hely, ahonnan végül a képeket elkészítettük.

BEE-2 dolga a nagylátószőgű optikával egy kicsit könnyebbnek ígérkezett, de könnyűnek semmiképpen. A feladat a következő volt: a gépet magasan a feje fölé tartva úgy kellett exponálnia, hogy nem látta mi van a keresőben, csak a feje fölötti faágakhoz igazítva tudott tájékozódni. Az eredmény elimerésre méltó! Minden autóról készített jó képet!

Őszinte leszek! Engem nem ez a kompozíció vonzott erre a helyre. Én egy színes, tarka-barka, elmosódott szőnyeget álmodtam meg a száguldó autók alá. Megcsináltam. Utána pedig madarat lehetett volna fogatni velem... :)))

 

Tudtam, hogy nem fog teljesen látszani az autó, de nekem csak a névre és a "színes szőnyegre" volt szükségem 

 

Fel a kezekkel! Loeb-ről készül az alsó kép

 

Copyright: BEE-2/TopSpeed

 

A nap képe volt! Latvala drámája előtt...

 

WRC & HUNGARY - de szép is lenne...

 

A nyelv szépsége...

 

Rally-tündér

Szólj hozzá!


Címkék: akció hangulat citroen suzuki 2009 környezet szurkolók ugrató sebastien loeb

A bejegyzés trackback címe:

https://rally-foto.blog.hu/api/trackback/id/tr631319929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása