WRC Face to Face 2010

Utolsó kommentek

  • edeleny beres: De jó kis blog volt ez, lehet ha időm engedi újra elkezdem olvasni az elejétől :D (2017.01.16. 11:12) Kreatív és Art
  • Montuain Bike RWD Kompressor: Kicsit kackiás. (2012.04.21. 13:06) Örült hajsza Mexikóban
  • IV. (Parkoló) Béla: Ricsi! Az idén folytatod a blogolást, vagy csak a fb-on folytatsz aktív tevékenységet? (2012.01.23. 13:11) Örült hajsza Mexikóban
  • Utolsó 20

WRC Naptár 2011

Kapcsolódj:

Latvala drámája

B. MAX

WRC2009 / Rally Poland / Harmadik nap

Amikor a két Focus elrajtolt az utolsó Super Special szakaszon a célban tanyáztam a Ford csapat társaságában. Tőlem csupán karnyújtásnyira sorakoztak az BP Abu Dhabi World Rally Team potentátjai pezsgővel a kezükben. Gerard Quinn, a Ford Motorsport Europe vezetője, Malcolm Wilson, az M-Sport mindenható ura, valamint Christian Loriaux technikai igazgató.

Ott álltam tehát a sűrűjében. Mindenki egymás vállát veregette és az egész csapat a kettős győzelem mámorában úszott. A pályára és a hatalmas kivetítőre alig-alig jutott figyelem, mert a szerelők, a vezetők és a hozzátartozók már sokkal inkább azon törték a fejüket, hogy a két fiatal finnt hogyan és honnan fogják összefröcskölni pezsgővel.

Ekkor azonban egy olyan dolog történt, amire azóta is nehéz szavakat és magyarázatot találni. Latvala elrontott egy jobb kanyart, amitől a Focus irányíthatatlanná vált, és a finn pár száz méterre a céltől a szalagkorláton kötött ki...


A koppanás. Nem az autóban keletkezett anyagi kár volt jelentős...

tovább »

4 komment


Címkék: baleset ford portré 2009 malcolm wilson mikko hirvonen rally poland

A bejegyzés trackback címe:

https://rally-foto.blog.hu/api/trackback/id/tr181254776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

netracinghu 2009.07.19. 18:04:29

Az utolsó 2 kép mindent elárul.Fantasztikus!

lazlo85 2009.07.20. 11:18:09

elbaszta.nem először.
bár nem értem ha 160al jégen simán tudja csapatni akkor egy sima jobbost hogy baszhatja el???!!!

2009.07.20. 11:30:58

Ezt mutattja hogy a rallyba azért nem "előnevelt" versenyzők kerülnek be. Az biztos hogy most nem lennék Latvala helyében, de hát az ilyen rizikófaktor mindig benne van.

paker 2009.07.22. 00:30:40

Mi az hogy nem "előnevelt"? Hogy lehet ralira előnevelni. Ha valaki eléri a szintet, megy nagyautóval. De már ha Te előnevelésnek gondolod a sokéves tapasztalatszerzést, akkor Latvala kimaradt ebből tényleg. Pont ez a baj. Túl korai volt gyári autóba ültetni. Még a saját országának nemzeti bajnokságát sem nyerte meg, akkor mit akar a VB-n? Wilson nem tud jó versenyzőt választani, csak próbálkozik. Néha bejön- Grönholm, Hirvonen- néha nem-Duval,Kresta- mondjuk Gardemaister középen van.
süti beállítások módosítása