WRC Face to Face 2010

Utolsó kommentek

  • edeleny beres: De jó kis blog volt ez, lehet ha időm engedi újra elkezdem olvasni az elejétől :D (2017.01.16. 11:12) Kreatív és Art
  • Montuain Bike RWD Kompressor: Kicsit kackiás. (2012.04.21. 13:06) Örült hajsza Mexikóban
  • IV. (Parkoló) Béla: Ricsi! Az idén folytatod a blogolást, vagy csak a fb-on folytatsz aktív tevékenységet? (2012.01.23. 13:11) Örült hajsza Mexikóban
  • Utolsó 20

WRC Naptár 2011

Kapcsolódj:

Új-Zéland Rally - Hirvonen után...

B. MAX

Új-Zéland Rally 2008 / 2. nap / SS8 Franklin

Az előző bejegyzésben már említettem, hogy a szendergésemnek köszönhetően Hirvonennek már csak a hangját és a porfelhőjét sikerült az emlékezetembe eltárolnom, fotót nem készítettem róla. 

A tájnak köszönhetően, Loeb az autó mellől sem lett rossz

tovább »

5 komment


Címkék: akció hangulat 2008 new zealand rally

A bejegyzés trackback címe:

https://rally-foto.blog.hu/api/trackback/id/tr56655564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

7srallyefoto · http://www.7srallyefoto.5mp.eu 2008.09.09. 16:33:11

Hát el is hiszem, hogy elégedetten döltél hátra:)))! Valóban fantasztikusak a fotók!!! Azt az 1s/90-et kipróbálom én is ;)))
Üdv és további sok sikert!

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2008.09.09. 21:23:41

szürkületes vagy esti futam nem szokott lenni?
Nagyon kiváncsi vagyok pár esti képeidre is....

B. MAX 2008.09.10. 10:33:03

Sziasztok srácok!

for BeeTm!
Este vagy szürkületben ritkán rendeznek szakaszt, mert addigra a nap többnyire véget ér. Főleg a nyári versenyeken. Az év elején Monte Carlo és Svédország kivétel volt, mert arrafelé a korai sötétedés miatt, gyakran belecsúszik a program az estébe. Év végén szerintem a Wales Rally-n és Japánban lesz majd példa ilyenekre. Én személy szerint a reggelt is nagyon szeretem... Lásd Akropolisz.
for 7srallyfoto!
Egy javaslat az 1s/90-hez. Ebben az esetben én nagylátószögű optikával fényképeztem, és az autófókuszt kikapcsolva, manuálisan készítettem a fotókat. Az a tapasztalatom, hogy ha jól leköveted a mozgást, akkor sokkal több éles képed lesz egy sorozatban, mintha használnád az időnként hibázó autófokuszt. Gyakran teleobjektívvel is ugyanígy készítem az un. "behúzott" képeket.

peace

B.MAX

7srallyefoto · http://www.7srallyefoto.5mp.eu 2008.09.10. 14:59:20

Köszi a javaslatot. Már én is észrevettem, hogy az autófókusszal valamikor pont a lényeg marad életlen, azt hittem hogy csak én bénázok, de ezek szerint nem csak én hanem a "technika is bűnös".
Köszi még1X ;)
Üdv. 7srallyefoto

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2008.09.10. 22:49:06

Nagyon köszi a válaszokat,izgalommal várjuk a következő versenyt!
Jó fényeket és vigyázz magadra!
süti beállítások módosítása