WRC Face to Face 2010

Utolsó kommentek

  • edeleny beres: De jó kis blog volt ez, lehet ha időm engedi újra elkezdem olvasni az elejétől :D (2017.01.16. 11:12) Kreatív és Art
  • Montuain Bike RWD Kompressor: Kicsit kackiás. (2012.04.21. 13:06) Örült hajsza Mexikóban
  • IV. (Parkoló) Béla: Ricsi! Az idén folytatod a blogolást, vagy csak a fb-on folytatsz aktív tevékenységet? (2012.01.23. 13:11) Örült hajsza Mexikóban
  • Utolsó 20

WRC Naptár 2011

Kapcsolódj:

Két tűz között

B. MAX

WRC2010 / Svéd Rally / Shakedown

A Shakedown után jó szokásom szerint belátogattam a szervizparkba néhány arcot és egy kis hangulatot vadászni. Na meg némi forró italt :) A csapatok friss hóval borított sátrai és kamionjai között kevés lődörgőt és semmittevőt láttam a szabadban. Persze mínusz 11-ben még a benzingőztől leginkább megrészegültek is inkább egy teára voksoltak.

A Hagfors-i reptéren kialakított tábort a WRC-bázis nyitotta, majd a Citroën és a Ford csapat következett a sorban. A franciáknál Ogier a kerékcserét gyakorolta (időre!!!), Kimi pedig még a shakedown-pályán keresgélte azokat a másodperceket, amiket a többiektől kapott a délelőtti teszt során. Egy sátorral arrébb, Loeb és Sordo autója magasan fel volt bakolva, de a két pilóta valahol a melegedőben múlatta az időt. Nem volt kedvem se rájuk, se Räikkönenre várni, ezért inkább tovább battyogtam a Fordhoz.

Sokkal nagyobb nyüzsgést itt sem tapasztaltam, csupán Grönholmot nyúzták a WRC TV riporterei. Marcus utánozhatatlan grimaszai minden körülmények között megérnek néhány kattintást és képkockát, de azért ez sem volt akkora dolog, amiért érdemes lett volna kockára fagyni... Beléptem a csapat sátrába, és azonnal az egyik legstabilabb pont, vagyis a kávégép felé vettem az irányt. Majdnem egy órája lejöttünk a tesztről és azóta meg nem tudnám mondani hányszor jutott eszembe egy csésze forró, habos capuccino... Hmmm :) Kár volt azonban előre behergelnem magam, mert a masinán „out of order” felirat díszelgett... Remek!

Elkezdtem pásztázni a terepet abban a reményben, hogy nem én vagyok az egyetlen aki ilyen időben ilyesmire vágyik. Pár méterrel arrébb egy kosár gyümölcsre bukkantam, amiben még felszeletelt friss dinnye is kínálta magát. Na ezt most nem... De azért köszi! Mit volt mit tenni elkezdtem a munkára koncentrálni. Sorra bukkantak fel azok az ismerős arcok, akik közül először a fiatal portugált Bernardo Sousa-t kaptam el, amint éppen Malcolm Wilsonnal dumcsizik. Miközben az elkészült portrékat vizsgálgattam a gépem hátoldalán található LCD-n, egy kéz nehezedett a vállamra, majd egy kérdés zökkentett ki végleg a kis világomból.

- Kint voltál a pályán? - tette fel az első kérdést a kéz tulajdonosa, Henning Solberg. - Jók lettek a képek? - folytatta a kiváncsiskodást. Henning közvetlen és barátságos érdeklődését, hasonló stílusban viszonoztam. - Ma reggel Te voltál az egyik, aki miatt érdemes volt négy órát álldogállni a hóban. - válaszoltam csibész mosollyal. - Na mutasd mid van!!! - adta ki a parancsot!

Elkedtük nézegetni az egyik kanyarban készült sorozatokat, majd amikor Mikko-hoz értünk elismerően bólintott és így szólt: - Ez szépen csinálta! Mutasd tovább, mert szeretném látni, hogy én miért vagyok lassú! :))) Talán ezt a mondatot csípte el a közelben lézengő Latvala, és egyszer csak azon kaptam magam, hogy már a másik vállamon is van egy kéz... Miután minden róluk készült képet végignéztek, még egy feladatot kaptam. Gyors, egymás utánban kellett mindkettőjük produkcióját megmutatnom, hogy ki tudják elemezni az íveket. Természetesen nem maradhattak el az oda-vissza ilyenkor megszokott csipkelődések és zrikák, de voltak olyan észrevételek is, amiken annak ellenére érdemes Henningnek elgondolkodnia, hogy egy fiatalabb szájából hangzottak el. Latvala kettőjük keresztbe csúszását elemezve arra a megállapításra jutott, hogy Henning kormánya sokkal meredekebben és jóval hosszabb ideig van kitekerve, miközben a kanyarban keresztbe csúszik, mint akárki másnak a mezőnyben.

Időközben Mikko is megérkezett a sátorba, ami miatt szép lassan eltávolodtam a beszélgetőktől és tettem tovább a dolgom. A disputa még hosszú percekig zajlott a két versenyző között, amit időnként egy-egy nagy nevetés szakított félbe. Mindezt én már hallótávolságon kívülről, csupán az optikán keresztül követtem figyelemmel.

De ezzel együtt én is elmosolyodtam, mert azon kaptam magam, hogy még mindig nem jutottam kávéhoz, de már nincs is rá szükségem.

Mindenki teszi a dolgát...

Bernardo Sousa és Malcolm Wilson

Henning Solberg vs. Jari-Matti Latvala

Majd Malcolm megmondja a tutit :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://rally-foto.blog.hu/api/trackback/id/tr962128996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása