WRC Face to Face 2010

Utolsó kommentek

  • edeleny beres: De jó kis blog volt ez, lehet ha időm engedi újra elkezdem olvasni az elejétől :D (2017.01.16. 11:12) Kreatív és Art
  • Montuain Bike RWD Kompressor: Kicsit kackiás. (2012.04.21. 13:06) Örült hajsza Mexikóban
  • IV. (Parkoló) Béla: Ricsi! Az idén folytatod a blogolást, vagy csak a fb-on folytatsz aktív tevékenységet? (2012.01.23. 13:11) Örült hajsza Mexikóban
  • Utolsó 20

WRC Naptár 2011

Kapcsolódj:

Légszomj

B. MAX

WRC2010 / Mexikó Rally / Super2000

Fáradt vagyok. A hotel kellemes, de a net botrányosan lassú (3-5kb/sec)... A Közép-európai időhöz képest hét óra az eltolódás, ami folyamatos versenyfutásra kényszerít az idővel. Bánt, hogy nem tudok időben képeket és anyagokat feltenni Nektek a blogra, de sajnos vannak prioritások, amiket nem rúghatok fel, és vannak határok is, amiket nem tolhatok ki jobban, mint amire képes vagyok.

A teszt meglehetősen jól sikerült, én legalábbis elégedetten távoztam a pálya mellől. Ezzel szemben voltak jópáran a részvevők közül, akiknek alaposan meggyűlt a bajuk az 5km hosszú szakasz egy-egy trükkösebb pontjával. A fotózáshoz legkedvezőbb helyek kiválasztásához jól jött a korábban megszerzett helyismeret. Ez olyannyira igaz, hogy ennek köszönhetően az egyik ilyen kellemetlen ponton jónéhány érdekességnek lehettem a tanúja. A rajttól négy kilométerre, egy vízátfolyás keresztezte a gyorsasági szakaszt. A feladat leküzdése nem tűnt megoldhatatlannak, amíg csak a WRC-k csobbantak bele a vízbe. Latvaláék minden egyes alkalommal, amikor egy tempós balkanyar után megérkeztek a patakhoz, valósággal szétrobbantották a békésen csordogáló vízfolyást. A nagy happening és pancsolás azonban csak addig tartott, ameddig a Super2000-es kategória csillogó-villogó masinái is zöld utat nem kaptak a pályán.

A kistesók ugyanolyan bátran rontottak rá a vízre, mint a bratyók, de ugye ismerős a mondás Jupiterrel? Amit neki szabad, azt másnak nem feltétlenül.

Ezen a versenyen és ebben a kategóriában, csupán két gyártó, a Skoda és a Ford képviseltette magát igazán hangsúlyosan, de előbbieken látszott, hogy van már némi tapasztalatuk hasonló körülmények között. Ezzel szemben a Ford vadiúj üdvöskéjét ezzel az extrém extrém szituációval viszonylag könnyen zavarba lehetett hozni. Mondom ezt annak dacára, hogy Monte Carlo-ból biztosan nem véletlenül távoztak győzelemmel. Az új Fiesta meglehetősen fürgének látszik mind az egyenesekben, mind pedig a kanyarokban.

Az autóról kialakulóban lévő képet Prokop, Kosciuszko és Xevi Pons produkciója formálta. Velük szemben a két Skodát Nasser Al-Attiyah és Eyvind Brynildsen hajtotta. Egyik brigádot sem sorolnám a szívbajosak közé, ha a gázadást tekintjük feladatnak.

A nagy hév és a lendület az első pillanattól kezdve jelen volt mindkét oldalon, de a teszten a Fiesta még nem bizonyult méltó ellenfélnek. A patakon való átkelést követően előbb a lengyel Kosciuszko, majd nem sokkal később a cseh Prokop is megpihent egy kicsit. Mindkét autó vízbe csobbanását rekkedtes hörgés, majd nagy csend követte. Az új Fiestánál légzési nehézségek támadtak. A cseh srác szerencsésebb volt, mert neki csupán pár percet kellett a pályán vesztegelnie, viszont Kosciuszko több mint fél órán keresztül bújkált az őt lefröcskölni igyekvő versenytársak elöl.

A dolog végül mindenféle külső segítség nélkül, szinte varázsütésre oldódott meg, amikor Kosciuszko sokadik próbálkozására a Fiesta köhögött egy sort, majd nagyot sóhajtott és beindult.

Ebben a pillanatban velem is valami hasonló történik, csak ellentétes előjellel. Mert ahelyett, hogy frissen és üdén a folytatásra koncentrálnék ásítok egy hatalmasat, majd magamra húzom a takarót és bubukáló üzemmódra váltok :-)

 

Sziasztok Srácok! Folyt. köv.

Mikko még egy kicsit le van maradva :-)

 

R-Style :-)

 

Good morning Mexico! 

 

A patak előtti balos

 

A "patak előtti balos" előtti balos :-)

 

A patak után még egy szappanos pocsolyában kellett elfordulni

 

Latvala robbant

 

Viva Mexico!!!

 

Brynildsen könyörtelen, de a Skoda állta a sarat

 

Édeskettes - Prokop és Kosciuszko

 

Henning, Henning! A teszt után a Focus elejét újra kellett építeni...

 

Ken Block bemutatja: A szépség és a szörnyeteg :-)

 

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://rally-foto.blog.hu/api/trackback/id/tr452129013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása