WRC Face to Face 2010

Utolsó kommentek

  • edeleny beres: De jó kis blog volt ez, lehet ha időm engedi újra elkezdem olvasni az elejétől :D (2017.01.16. 11:12) Kreatív és Art
  • Montuain Bike RWD Kompressor: Kicsit kackiás. (2012.04.21. 13:06) Örült hajsza Mexikóban
  • IV. (Parkoló) Béla: Ricsi! Az idén folytatod a blogolást, vagy csak a fb-on folytatsz aktív tevékenységet? (2012.01.23. 13:11) Örült hajsza Mexikóban
  • Utolsó 20

WRC Naptár 2011

Kapcsolódj:

Hirvonen vs. helikopter

B. MAX

WRC2008 - Rally Argentína/6 Best of shakedown

Ez a kis helikopter amikor felbukkant már nagyon-nagyon elegem volt a pálya mellett sorakozó katonákból és rendőrökből, akik letojták, hogy a bokrok mögül nem lehet fotózni. Akreditáció és fotósmellény ide vagy oda, szinte mindenhonnan elzavartak és errefelé nem tanácsos az egyenruhásokkal izmozni... Néhány nagyarcú európai tudósító már póruljárt, igaz ez évekkel ezelőtt történt. Már több mint egy órája pörögtek az események, de még nem sok értékelhető képem volt... Miközben sétáltam a patak felé amiben azt hittem alig lesz víz, már kezdtem beletörődni, hogy ez így is marad. Ez a kis zümmögő szerkezet azonban kimozdított a közömbös hangulatból és újra érdeklődő lettem. 

A baj csupán az volt, hogy egy kb. 1 km hosszú egyenesnek a legelején álltam és a helikopter pont a hátam mögött volt, miközben az autó előttem... Elment így még két WRC, de nem akartam annyiban hagyni a dolgot.

Úgy gondoltam, ha ez a fazon még néhányszor eljátsza ezt a dolgot, akkor érdemes valamit kitalálni, mert az eddigi produkciómmal akár turista is lehetnék... Eszembe jutott, hogy a patak még legalább másfél kilométerre van, de előtte pár száz méterrel az egyenes végén, van egy jobb kanyar... Elkezdtem futni már amennyire tudtam két óriási sárgolyóval a lábamon. Közben elment még egy WRC, amit az út melletti bokroktól nem láttam csak hallottam, de a kis berregő ott volt fölötte... Amikor a kanyarhoz értem már csak azon kellett imádkoznom, hogy a heli ne az autó előtt, hanem mögötte legyen.

És bejött!!! Amikor megláttam Hirvonent a kanyarban mellette a léggyel, úgy érztem magam, mint egy éhes ember, aki végső elkeseredésében csapdát állít, majd hosszan és izgatottan vár, de végül eléri célját és jóllakik a zsákmánnyal... A helyiek kedvence Villagra is úgy érkezett, hogy sikerült elcsípnem a helikopterrel együtt, de utána vagy a pilóta, vagy az utasa ráunt a dologra és nem jöttek többet. Óriási mázli!

Valahogy így készülnek azok a képek, amiket elhozok Nektek... Van még néhány sztorim és fotóm, amiért érdemes lesz a napokban visszajönni, mert 2008-ban Argentína tele volt meglepetéssel és szinte minden pillanatban adott valami elképesztőt és lélegzetelállítót...        

Szólj hozzá!


Címkék: ford akció 2008 wrc focus murva hirvonen argentin rally

A bejegyzés trackback címe:

https://rally-foto.blog.hu/api/trackback/id/tr1001149244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása