WRC Face to Face 2010

Utolsó kommentek

  • edeleny beres: De jó kis blog volt ez, lehet ha időm engedi újra elkezdem olvasni az elejétől :D (2017.01.16. 11:12) Kreatív és Art
  • Montuain Bike RWD Kompressor: Kicsit kackiás. (2012.04.21. 13:06) Örült hajsza Mexikóban
  • IV. (Parkoló) Béla: Ricsi! Az idén folytatod a blogolást, vagy csak a fb-on folytatsz aktív tevékenységet? (2012.01.23. 13:11) Örült hajsza Mexikóban
  • Utolsó 20

WRC Naptár 2011

Kapcsolódj:

Valaki mondja meg...

B. MAX

WRC2008 - Jordan Rally/15 Egy fantasztikus nap krónikája - 4

A tevés képek után, mindössze kétszáz métert kellett battyogni az autómig. A nagy rohanásban észre sem vettem, hogy már elmúlt déli tizenkettő... Eddig fel sem tűnt, hogy ma még nem ettem semmit, és mindössze egy liter víz van a gyomromban. Tikkasztó volt a hőség. A kocsiban találtam még fél liter vizet, amit egy mozdulattal felhajtottam. Lehúzott ablakokkal elindultam, így a több mint ötven fokos jármű lassan kezdett elviselhető állapotba kerülni. Vastagon ült rajtam a gyorsasági szakasz pora. Nem mintha nem izzadtam volna eléggé, de a hirtelen megivott víztől, az eddig csupán vékonyan csordogáló izzadtság, patakokban kezdett folyni rólam. Gondolataimat jobbnál jobb, de elérhetetlen ízek és étkek töltötték ki. Belegondoltam és elmosolyodtam azon, hogy mi lenne, ha a nagymamámhoz betoppannék ebben az állapotomban és éppen tojásos nokedli lenne az asztalon friss salátával... Valószínűleg a drága nagyi lekapná a fejem, mert biztos, hogy a fazékból lapátolnám az arcomba a nokedlit, a tálból pedig a salátát...

Miközben ezen tűnődtem, egy csacsival bandukoló kisfiú mellett poroltam el. Aranyos volt, de még legalább száz métert megtettem mire, a vízióktól elfoglalt agyam feldolgozta és értelmezte a látványt, majd kiadta a parancsot: ezt a pillantást és ezt a pillanatot ne csak az emlékeidben vidd magaddal! Lefékeztem, majd megfordultam. Amikor a közelébe értem, kiszálltam az egyik géppel a nyakamban. Megállt. Nem értette a dolgot. A közelben egy idősebb ember ült azt hiszem ismerték egymást. Az öreghez fordultam és megkérdeztem készíthetek-e egy képet. Az öreg elmosolyodott miközben bólintott és mondott valamit a fiúnak, aki ezt követően felém fordította csacsiját és egyenesen a kamerába nézett. Kattintottam párat, majd mindkettőjüktől elköszöntem. Pár száz méterrel arrébb megálltam és megnéztem, hogy sikerültek a fotók.

A tiszta, őszinte és ártatlan szempár és az Ed-ről készült kép, villámgyors asszociációk sorozatát indította el a fejemben. Hipersebességgel zakatoló agyam, végül két megválaszolhatatlan kérdésbe sűrítette az elmúlt pillanatokat. Valaki mondja meg nekem, hogy mi kell ahhoz, hogy egy ilyen fiú bombát kötözzön a testére és eldobja magától az életét miközben másokét is kioltja? És valaki azt is mondja meg nekem, hogy lehet egy ilyen fiú szívére vagy fejére célozva meghúzni a ravaszt?

Szólj hozzá!


Címkék: hangulat 2008 környezet jordan rally

A bejegyzés trackback címe:

https://rally-foto.blog.hu/api/trackback/id/tr791161216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása