WRC Face to Face 2010

Utolsó kommentek

  • edeleny beres: De jó kis blog volt ez, lehet ha időm engedi újra elkezdem olvasni az elejétől :D (2017.01.16. 11:12) Kreatív és Art
  • Montuain Bike RWD Kompressor: Kicsit kackiás. (2012.04.21. 13:06) Örült hajsza Mexikóban
  • IV. (Parkoló) Béla: Ricsi! Az idén folytatod a blogolást, vagy csak a fb-on folytatsz aktív tevékenységet? (2012.01.23. 13:11) Örült hajsza Mexikóban
  • Utolsó 20

WRC Naptár 2011

Kapcsolódj:

Már gurulnak...

B. MAX

Új-Zéland Rally 2008 /3 Shakedown

Amikor a versenyek gyors egymás utánban következnek, nincs ideje elbizonytalanodni, de még csak elgondolkodnia sem az embernek. A szezon első fele így telt el. A három hónap kihagyás viszont vegyes, várakozásokkal teli állapotot idézett elő. Arra gondolok, hogy ha  eltávolodsz valamitől, majd egy idő múlva ugyanoda visszatérsz, már nem azt fogod találni és érezni, mint korábban. De az is lehet, hogy Te változtál, és ezért látsz mindent másképp... Mindenesetre amikor az első autók felbukkantak, kicsit úgy éreztem magam, mint az első nap az iskolában. A fényképezőn minden beállítást kétszer leellenőriztem és az első kattintások után azonnal a masina hátulján lévő LCD monitort fürkésztem. 

Jó dolog ez a Shakedown! Mindig is szerettem, mert itt még elég laza minden. Nem kell kapkodni, van ideje az embernek megtalálnia azokat a mozdulatokat, amik esetleg feledésbe merültek.

Vajon hogy fog sikerülni ez a verseny? Milyen idő lesz? Képes leszek valahol ott folytatni, ahol abbahagytam? Mert bizony az év első fele szenzációsan sikerült! De most jönnek a kevésbé látványos versenyek...

Új-Zéland távoli és ezért is misztikus. De nem könnyű téma. A szakaszok karaktere nagyon hasonló, és az időjárás... Na az aztán az igazi kaszinó! Ha jó napot fogsz ki, tiéd a világ és minden gyönyörű! Hullámzik a táj, élnek a színek és az autók ilyenkor csak mellékesen kellenek a képekre. Ha viszont elmegy a nap és rákezd az eső... A pokolba kívánod az egészet! Hányszor tettem már fel ilyen napokon a kérdést: Mit keresek én itt? Ezért utaztam negyven(!) órát? És majd vissza ugyanennyit? Ki a franc hívott engem ide?

Szerencsére a teszten e távoli sziget, a szebbik arcával fogadott. A kezdeti bizonytalankodás így gyorsan elillant, és pár perc után már önfeledtem kattogtattam. Ismét közelinek éreztem az arcokat, az autókat és a kanyarokat. Kirázott a hideg a motorok zajától és mindent, de mindent szívtam magamba abból, ami szépet csak a rali adhat a világon. Imádom ahogy porolnak, rohannak, ugranak, farolnak és gurulnak :) :)

 

 

Szólj hozzá!


Címkék: akció 2008 new zealand rally

A bejegyzés trackback címe:

https://rally-foto.blog.hu/api/trackback/id/tr231161375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása