WRC Face to Face 2010

Utolsó kommentek

  • edeleny beres: De jó kis blog volt ez, lehet ha időm engedi újra elkezdem olvasni az elejétől :D (2017.01.16. 11:12) Kreatív és Art
  • Montuain Bike RWD Kompressor: Kicsit kackiás. (2012.04.21. 13:06) Örült hajsza Mexikóban
  • IV. (Parkoló) Béla: Ricsi! Az idén folytatod a blogolást, vagy csak a fb-on folytatsz aktív tevékenységet? (2012.01.23. 13:11) Örült hajsza Mexikóban
  • Utolsó 20

WRC Naptár 2011

Kapcsolódj:

Egy elhagyott Subaru WRX...

B. MAX

Új-Zéland Rally 2008 /7 Vertunov sziklája

Erre a hatalmas sziklára valahova láthatatlanul már rá volt írva az orosz versenyző, Vertunov neve, még mielőtt találkoztak volna. Nekem ez már nehezen fér bele a "nem volt szerencsém" kategóriába.

Erre az autóra akkor találtam rá, amikor két szekció között végiggurultam az első nap második szakaszán. Nem volt nálam a régi roadbook, de két évvel ezelőtt már jártam ezen a gyorson (Waitomo) és úgy emlékeztem, hogy nem sokkal a cél előtt lesznek érdekességek. Jó hosszú gyorsasági ez, egészen pontosan 43,98 km. Annak ellenére, hogy nem siettem 60-70km/h-s sebességgel poroltam rajta. Egy nagyon tempos bal kanyar után találtam rá erre az elhagyott WRX-re... És az a szikla... Mintha oda lett volna készítve! Itt, csak így és csak ide lehetett esni! 

Ennek a napnak mindkét pályáját bejártam rajttól a célig és a további két napon is még négy szakaszon gurultam át. Az a szikla még sokszor eszembe jutott. De sehol sem találkoztam az út mellett hasonlóval... Egyetlen hiba és egyetlen szikla, egyszerre egy helyen... Ez lett Vertunov sziklája. Míg él megemlegeti...

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://rally-foto.blog.hu/api/trackback/id/tr991161393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása