WRC Face to Face 2010

Utolsó kommentek

  • edeleny beres: De jó kis blog volt ez, lehet ha időm engedi újra elkezdem olvasni az elejétől :D (2017.01.16. 11:12) Kreatív és Art
  • Montuain Bike RWD Kompressor: Kicsit kackiás. (2012.04.21. 13:06) Örült hajsza Mexikóban
  • IV. (Parkoló) Béla: Ricsi! Az idén folytatod a blogolást, vagy csak a fb-on folytatsz aktív tevékenységet? (2012.01.23. 13:11) Örült hajsza Mexikóban
  • Utolsó 20

WRC Naptár 2011

Kapcsolódj:

Mentők helyett búvárok

B. MAX

WRC2009 / Rally Finland / Háttér

1000 Lakes Rally. Micsoda név! Anno, amikor még csak a TV előtt ülve, vagy az újságokat lapozgatva volt része az életemnek a WRC, gyakran merengtem arról, hogy melyik futam, milyen lehet élőben. A tengeren túli egzotikumok mellett, a finn rali volt az egyik, ahová a legjobban szerettem volna eljutni Európában. Hallani valamiről például azt hogy gyors, nem ugyanaz, mint megtapasztalni. Elképzelni a veszélyt, teljesen más, mint amikor valóban összerezzensz, végigfut a hideg a hátadon, és a saját bőrödön érezed a borzongást.

Vajon milyen lehet, fekete gumiruhába nyakig beöltözve, a hátadon oxigénpalackkal, két órán keresztül autóversenyt nézni a tűző napon? Ugrásra készen...

Erről kiváncsiskodtam attól a két búvártól, akikkel sajnos már csak azok után találkoztam, miután a nagyok elmentek. Ott a helyszínen, ezen egy kicsit bosszankodtam, de később a képeket látva rájöttem, hogy semmivel sem jártam volna jobban, ha a négy-öt különböző tavas kép helyett csupán egy lenne, de azon a búvárok is rajta vannak.

Ebben a sztoriban és ezeken a képeken - kivételesen - nem a versenyzőkön, vagyis a sztárok produkcióján van a hangsúly. Ezek a kockák, számomra sokkal inkább azokról az ismeretlen emberekről szólnak, akik csendben, a háttérben meghúzódva állnak készenlétben.

Egy évvel korábban, még nem voltak itt. Akkor az osztrák Aigner hibázott, de szerencsére megúszta félig-meddig „szárazon”. Most itt voltak, de nem volt szükség rájuk.

De jó, hogy itt voltak! Eleinte, amikor ide-oda rakosgattam a békalábaikat, hogy a fotókon jobban látszanak, nem voltam benne biztos, hogy ők is ezt tartják rólam... Tizenöt percig boldogítottam őket. Ennek ellenére, széles mosollyal, majd ezekkel a szavakkal búcsúztunk el egymástól: „See you next year!” :) Találkozunk jövőre!

Pár nappal később elküldtem nekik azokat a képeket, amiken ők is szerepelnek. Őszinte volt az elköszönés, és a mosoly is:)

Mikko Hirvonen érkezésében is volt némi izgalom...

Sebastien Loeb idén épphogy megtalálta a két tó között az átjárót :)

 

Andreas Aigner 2008-ban megmártóztatta a Mitsubishit

 

 

3 komment


Címkék: citroën baleset ford akció hangulat 2009 sebastien loeb mikko hirvonen rally finland andreas aigner

A bejegyzés trackback címe:

https://rally-foto.blog.hu/api/trackback/id/tr721349339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aszállító 2009.08.31. 20:19:31

Csak csendben olvasunk! :)

Zsomatograf 2009.09.04. 13:20:13

Ééérdekes, tavaly az autót nem akarta kitolni az árokból a máskor annyira lelkes nézőközönség. :-) Habár tény, hogy ott éppen nem is nagyon volt, ahogy a képeket nézem.
süti beállítások módosítása