WRC Face to Face 2010

Utolsó kommentek

  • edeleny beres: De jó kis blog volt ez, lehet ha időm engedi újra elkezdem olvasni az elejétől :D (2017.01.16. 11:12) Kreatív és Art
  • Montuain Bike RWD Kompressor: Kicsit kackiás. (2012.04.21. 13:06) Örült hajsza Mexikóban
  • IV. (Parkoló) Béla: Ricsi! Az idén folytatod a blogolást, vagy csak a fb-on folytatsz aktív tevékenységet? (2012.01.23. 13:11) Örült hajsza Mexikóban
  • Utolsó 20

WRC Naptár 2011

Kapcsolódj:

Kreatív és Art

B. MAX

Csináld jobban, vagy másképpen

Talán ez a legfontosabb és egyben a legnehezebb a fotózásban. Újra és újra meg kell próbálni valami mást adni azoknak akik a képeidre kíváncsiak. Eközben magamnak is folyamatosan be kell bizonyítanom, hogy van még mit tanulnom és fejlődnöm. Addig jó, amíg érzem ezt a belső kényszert, ami ha valamelyik napon nem elég erős meg is látszik a produkciómon. Ezt persze mások nem veszik észre, mert szerencsére a téma és a helyszínek elég változatosak és színesek. Én mindig csak saját magamhoz és a lehetőségeimhez mérem a végeredményt. A fotózással töltött idő nagy része készülődéssel, utazással, keresgéléssel és várakozással telik el, az eredmény pedig rendszerint sok-sok jó és használható kép.

tovább »

4 komment


Címkék: 2006 2005 2003 2000 ford hangulat citroen subaru p.solberg s.loeb f.duval p.g.andersson ignis monte carlo rally safari rally san remo rally

A bejegyzés trackback címe:

https://rally-foto.blog.hu/api/trackback/id/tr25304887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bea 2008.01.20. 23:32:11

gyönyörűek a képek! gratulálok

e1 · http://beszoltam.hu 2008.03.17. 18:15:56

Kommentáljunk? Hát legyen. :-) Az első és az utolsó előtti képek azok, amelyek szerintem nagyon ott vannak, viszont az utolsó kép nem tudom miért, de nagyon nem jön be. Talán csak az Ignis teszi, de valamiért nem fogott meg. Természetesen ennek ellenére technikailag és kivitelezésben semmi gond sincs vele, csak pont én rám nem hat. :-)

U.i.: Aztán csak vegyél engem mértékkel. Igaz, fotózgatok én is, a tükrösömet is autó-motor-sportfotók készítése miat vettem, de az elmúlt évekalatt jó, ha autókiállításra elmentem. Szóval nemigen van mi alapján kritizálnom. :-)))

B. MAX 2008.03.18. 10:51:54

Kedves e1.sk!

Mindenekelőtt szeretném jelezni, hogy nagyon örülökannak, hogy Szlovákiából is rátaláltál az oldalamra!

Ami a kommented képekre vonatkozó részét illeti a véleményeddel megerősítetted azt, hogy amennyien vagyunk annyi féle képpen látjuk a világot. Minden kép ad egy vizuális élményt, de minden fotó mindenkire másképp hat. A legjobb képek rendszerint egyformán hatnak, de szerintem a számomra érdekes képekhez hosszabb idő kell, hogy "bejöjjenek". Nekem ilyen az Ignises is. Volt egy helyszín és hozzá egy történet, amit a kép nem tud elmondani, de bennem bennem van. Tudom azt, hogy milyen nehéz volt és mennyi képet elrontottam miközben gyakoroltam a korábbi autóknál, hogy elkapjam azt a pillanatot amikor az autók 5. sebességi fokozatban elszáguldottak előttem és csupán a másodperc tört részéig villant fel a tükörképük a pocsolyában. Ettől a helytől mindössze 100 méterre volt egy látványos vízátkelés is, ahol a világ több nagy ügynökségének a fotósa kattogtatott. Én nem akartam velük tartani és a tutit fotózni, hanem egy nehezebb beállítást és egy számomra izgalmasabb témát választottam. Este a sajtóirodában amikor nézegettem a többiek fotóit magamban mosolyogtam és a döntésemet azóta sem bánom. Mert erre a képre is igaz az, amit a munkám során mindig igyekszem szem előtt tartani: Csináld jobban vagy másképpen! És sikeres leszel...

Üdv,

B.MAX

Viktor · http://www.vikiszava.net 2008.05.12. 01:02:32

Öregem, le a kalappal előtted! Én is fotózok és írok blogot, azt hiszem, nagyjából el tudom képzelni, micsoda munka áll a blogod mögött. Nem tudom, honnan van energiád rá, de remélem jó darabig nem apad még el, ahogy a lelkesedésed sem. Csak úgy lehet, ezt te is tudod.
Nem hiszem, hogy értelme van egyesével kritizálni vagy dicsérni a képeidet, mert szerintem ez az egész a környezethez való alkalmazkodás kérdése. Nem vitás, hogy ebben nagyon jó vagy, de az is biztos, hogy ha egyszerre lehetnél ott mindenhol, akkor sokkal jobb, illetve sokkal több igazán különleges képet mutathatnál nekünk. Rajtad nem múlik. Ahol ott vagy, ott megteszed, amit kell.
Itt konkrétan az első, de főleg a negyedik kép az, ami szerintem művészi, és egy képben elmond mindent a rali szépségeiről.
Gratulálok, és további sok sikert kívánok!

Üdv: Viktor
süti beállítások módosítása