WRC Face to Face 2010

Utolsó kommentek

  • edeleny beres: De jó kis blog volt ez, lehet ha időm engedi újra elkezdem olvasni az elejétől :D (2017.01.16. 11:12) Kreatív és Art
  • Montuain Bike RWD Kompressor: Kicsit kackiás. (2012.04.21. 13:06) Örült hajsza Mexikóban
  • IV. (Parkoló) Béla: Ricsi! Az idén folytatod a blogolást, vagy csak a fb-on folytatsz aktív tevékenységet? (2012.01.23. 13:11) Örült hajsza Mexikóban
  • Utolsó 20

WRC Naptár 2011

Kapcsolódj:

A kedvenc képem...

B. MAX

WRC08-Monte-Carlo Rally/11 Háttér 

A teszten találkoztam egy számomra igen kedves olasz fotóssal, Manrico Martella-val. Legnagyobb meglepetésemra kijelentette, hogy mivel nincs hó sehol, ő a shakedown után visszamegy Savonába egy barátjához, mert ez egy sima aszfalt verseny lesz amihez neki semmi kedve. Elköszönt, majd visszafordult és még megjegyezte, hogy az utolsó napra azért visszajön és találkozunk Monte-Carloban. Hiába próbáltam győzködni, úgy is lett. Ami azt illeti ötven év felett és több mint 30! év csavargás után már megengedhet magának ilyet is az ember. Nem tagadom nálam is voltak már hullámvölgyek, és az az idő is elmúlt amikor mindent feláldoztam volna a rali miatt, de azért egy évadnyitón a teszt után hátatfordítani az egésznek... Elkezdtem gondolkodni a dolgon és arra jutottam, hogy ha majd valami hasonlót érzek, akkor én már nem fogok többet elindulni se. De addig amíg ez nincs bennem, tovább fogom vadászni a pillanatokat.

Mint például ezt, amit ehhez a pár gondolathoz választottam. Az esti szervizparkban minden fotós az autókat és a pilótákat fényképezte, ami így is van rendjén. Én azonban észrevettem a sátrak között egy srácot, aki egy hatalmas felni erdő közepén állt és mosta, sikálta a retkes kerekeket. Mindezt mínusz egy fokban... Ezen a napon ez lett a kedvenc képem...       

Szólj hozzá!


Címkék: hangulat 2008 szerviz monte carlo rally

A bejegyzés trackback címe:

https://rally-foto.blog.hu/api/trackback/id/tr84312868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása