WRC Face to Face 2010

Utolsó kommentek

  • edeleny beres: De jó kis blog volt ez, lehet ha időm engedi újra elkezdem olvasni az elejétől :D (2017.01.16. 11:12) Kreatív és Art
  • Montuain Bike RWD Kompressor: Kicsit kackiás. (2012.04.21. 13:06) Örült hajsza Mexikóban
  • IV. (Parkoló) Béla: Ricsi! Az idén folytatod a blogolást, vagy csak a fb-on folytatsz aktív tevékenységet? (2012.01.23. 13:11) Örült hajsza Mexikóban
  • Utolsó 20

WRC Naptár 2011

Kapcsolódj:

Sebastien Loebnek 2008 lesz az utolsó éve a raliban?

B. MAX

 

 

 

 

WRC08-Monte-Carlo Rally/8 Shakedown

Sebastien! Lehetséges, hogy idén minden rekordot megdöntesz és te leszel az első pilóta aki ötszörös világbajnoknak mondhatja magát, emellett itt Monte Carloban is négyszer nyertél már. Meglesz az ötödik?

Annak aki már négyszer nyert természetes, hogy ha ismét odaáll a rajthoz ötödször is nyerni akar. Azért azt ne felejtsük el, hogy ez mindig is egy nehéz verseny volt, és idén sem lesz másképp. Hó ugyan nincs, de a tapadás mindig változik. Ezt azért is fontos külön kiemelni, mert új gumikkal (Pirelli) vágunk neki a szezonnak.

Ennyi győzelem után árulj el valamit abból, hogy mi a titkod. Mitől vagy ilyen magabiztos és gyors ezeken a kiszámíthatatlan pályákon?

Nincs titok. Nyomni kell a gázt és gyorsabban kell menni mint a többiek. A Monte speciális abból a szempontból, hogy folyamatosan figyelned kell az aszfalt színét és azonnal tudnod kell alkalmazkodni a folyamatosan változó tapadáshoz.

A Pirelli lett az új gumiszállítója a világbajnokságnak, ami számodra és a csapat számára mindenképpen egy új kihívás. Milyen benyomásaid és tapasztalataid vannak a shakedown után?

Az egyetlen problémám, hogy az időjárás eddig nem tette lehetővé, hogy a vizes gumit is kipróbáljam. Ettől eltekintve a gumikkal minden rendben.

Teszteltél már Forma-1-es autót a közelmúltban. Lehetséges, hogy a szezon végén más irányba indulsz el? Négy világbajnoki cím után még mindig lehet azt mondani hogy a rali a szenvedélyed? Amikor rajthoz állsz elég erős még benned a győzni akarás?

Mindig szerettem az új kihívásokat és az izgalmas küzdelmeket. Vannak dolgok, mint például a repülés és a repülőgépek amik kifejezetten érdekelnek. De amikor autóba ülök azt is örömmel teszem, mert élvezem a gyorsasági szakaszokat. A Forma-1 nem hiszem hogy része lesz az életemnek, mert egy teljesen más világ. Örülök, hogy kipróbálhattam, de az csak szórakozás volt. Én már 33 éves vagyok és a Forma-1-ben nincs lehetőséged ennyi idősen próbálgatni magad valamelyik csapatnál. Csak körül kell nézni és láthatod az irányt, mert a példák azt mutatják, hogy a csapatok fiatal 21-22 évesekre építik a jövőt.

Grönholm távozása után milyen küzdelemre számítasz idén? Kik lesznek a legnagyobb ellenfelek?

Nehéz megmondani milyen lesz az idei esztendő. A csapattársam Dani nagyon jó, főleg aszfalton. Emlékszem tavaly is nagyon jól ment éppen itt MOnte Carloban. Mikko viszont tavaly több versenyen is nagyon gyors volt. Grönholm mellett második számú pilótaként a legfontosabb feladata az volt, hogy a csapatvilágbajnoki címhez gyűjtsön elegendő pontot, azonban háromszor így is győzni tudott. Most neki dolgozik mindenki, ő az első számú versenyző a Fordnál. Biztos, hogy győzni akar, ezért veszélyes lehet.

Szólj hozzá!


Címkék: interjú c4 pirelli citroen 2008 s.loeb shakedown monte carlo rally

A bejegyzés trackback címe:

https://rally-foto.blog.hu/api/trackback/id/tr281133349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása