WRC Face to Face 2010

Utolsó kommentek

  • edeleny beres: De jó kis blog volt ez, lehet ha időm engedi újra elkezdem olvasni az elejétől :D (2017.01.16. 11:12) Kreatív és Art
  • Montuain Bike RWD Kompressor: Kicsit kackiás. (2012.04.21. 13:06) Örült hajsza Mexikóban
  • IV. (Parkoló) Béla: Ricsi! Az idén folytatod a blogolást, vagy csak a fb-on folytatsz aktív tevékenységet? (2012.01.23. 13:11) Örült hajsza Mexikóban
  • Utolsó 20

WRC Naptár 2011

Kapcsolódj:

Loeb kiszállt a buliból

B. MAX

WRC08-Svéd Rally/8 A Citroenek fekete napja

Na végre! Csak ideértem... Sziasztok srácok! 

Pokoli hosszú napom volt! Négy gyorsaságit el tudtam csípni a hatból ami nem is olyan rossz... Nem nagyon szeretnék most infokkal bíbelődni, mert a lábam csurom víz lett amikor a patakban álltam Aava kiesése után.

A legfontosabb az, hogy Loeb Super Rally szabályok ide vagy oda lehet, hogy holnap el sem indul. A csapat környékén elkaptam egy francia-svájci újságírót bizonyos Christiant, akivel már lógtunk párszor korábban. Amikor Loeb-ről kérdeztem csak annyit mondott, hogy a csapat még nem döntötte el mi legyen.

A helyzet így fest ma este: amikor a francia eldobta az autót a 4. gyorson megsérült a hűtő. A motor melegedni kezdett ezért a csapat megállította. Ezekben a percekben is benne van a szerelők és a technikusok feje a C4-ben, engem sem engedtek túl közel a tűzhöz a fényképezőmmel.

A dilemma oka a következő: Nem sok értelme van holnap újra elindulni, mert "Seb" még pontot sem nagyon szerezhet mivel húsz percet kapott a hátára a négy elmulasztott gyorsasági szakasz miatt. A motort viszont jó lenne minél jobb állapotban tartani, mert az új szabályok szerint egy erőforrással három versenyt kell teljesíteni. Ha előbb kerül sor a cserére az autómatikusan öt perc büntit jelent a következő versenyen... Az igazi csavart az jelenti a dologban, hogy a mexikói magaslaton amúgy is 80-100 lóerővel gyengébbek a motorok a ritkább levegő miatt, mint a tengerszint közelében. Ha tehát cserélnek tuti bünti, de egy új erős motor a többiek háromversenyes motorjaival szemben, ha nem cserélnek akkor megvan a rizikója annak, hogy még egy versenyen nullázik a világbajnok... Reggel kiderül.  

Szólj hozzá!


Címkék: c4 baleset 2008 s.loeb swedish rally

A bejegyzés trackback címe:

https://rally-foto.blog.hu/api/trackback/id/tr851149012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása