WRC Face to Face 2010

Utolsó kommentek

  • edeleny beres: De jó kis blog volt ez, lehet ha időm engedi újra elkezdem olvasni az elejétől :D (2017.01.16. 11:12) Kreatív és Art
  • Montuain Bike RWD Kompressor: Kicsit kackiás. (2012.04.21. 13:06) Örült hajsza Mexikóban
  • IV. (Parkoló) Béla: Ricsi! Az idén folytatod a blogolást, vagy csak a fb-on folytatsz aktív tevékenységet? (2012.01.23. 13:11) Örült hajsza Mexikóban
  • Utolsó 20

WRC Naptár 2011

Kapcsolódj:

Szorongatják a világbajnokot

B. MAX

WRC08-Mexikó Rally/7 Sebastien Loeb, Atkinson és Latvala gyűrűjében

Néhány ismerősöm szép finoman jelezte otthonról, hogy így vasárnap dél körül már ideje lenne egy kicsit az autókra is koncentrálni... Az észrevételben van némi igazság. És íme! Nem lett belőlem party-fotós...

Az első gyorson Jari-Matti Latvala mindenki tudtára adta, hogy ami Svédországban történt, az nem csupán a jégen kicsúszott eredmény volt. Sebastien Loeb 7'4, Mikko Hirvonen 9'8, Petter Solberg pedig 11'4 másodperc hátrányt könyvelhetett el magának az első stage után. Galli és Atkinson produkciója azonban sokat ígérő volt a folytatásra és egyben az egész versenyre nézve. Gardemeister kerregő SX4 WRC-je viszont kevés jót jelentett nem csak a versenyre, hanem a jövőre nézve is.

SS1 Alfaro1 (22,96 km) - Kommentek

Latvala: Nagyon boldog vagyok! A szakaszon volt néhány apró kicsúszásom, de minden rendben van. Az egyetlen baj csak az, hogy elég sok gyorsasági van még hátra... :-)

Hirvonen: Az első néhány autónak elég csúszós volt az út, és sajnos mi is közöttük voltunk. Meglepett, hogy Jarri-Matti (Latvala) ilyen gyors és az is, hogy Seb (Loeb) nem annyira.

Loeb: Rendben volt a szakasz. Kicsit csúszott, de ennyi belefér. A motort bizonytalannak érzem, nem adja le a megfelelő teljesítményt.

P. Solberg: Elütöttünk egy kutyát ami miatt megsérült a fékünk és a lökhárítónk. Utóbbi szóra sem érdemes, de az, hogy az utolsó 6 kilométeren nem volt fékünk eléggé visszavetett. Többször is üresben gurultunk, hogy ne terheljük a motort is a fékezéssel. Természetesen a szakasznak ez a része végig lejtő volt...

Atkinson: Remek! Szeretnék még gyorsabban menni, de nem érzem magam tökéletesen az autóban. A második idő nem rossz, de én igazán az első akarok lenni!

Andersson: Jó szakasz volt! Élveztem a vezetést, bár néha az volt az érzésem, hogy egy N csoportos autóban ülök.

Sebastien Loeb a 2. és a 3. szakaszon magához ragadta a kezdeményezést, de Galli, Hirvonen, Latvala és Atkinson ott loholtak a nyomában. Most látszott csak igazán, hogy milyen sokba került Solberg szerencsétlen találkozása a kuyával. Hátmég a kutyusnak milyen sokba került... Pedig az egykori világbajnok végre ismét ott lehetett volna az élen csatázók között. Mi sem bizonyítja ezt jobban mint az, hogy a szervizpark után, a hibátlan Imprezával két szakaszt is meg tudott nyerni a nap hátralévő részében.

 

A második napra Latvala fordult elsőnek, Loeb hátránya 9,6 másodperc volt, és tőle csupán egy lélegzetnyire volt Atkinson, 12,8 másodperc hátránnyal. Kár, hogy Gigi megint elbaltázta...    

 

 

Szólj hozzá!


Címkék: ford hangulat citroen suzuki 2008 subaru sx4 g.galli pg.andersson jm.latvala solberg hirvonen sebastien loeb mexico rally

A bejegyzés trackback címe:

https://rally-foto.blog.hu/api/trackback/id/tr271149147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása