WRC Face to Face 2010

Utolsó kommentek

  • edeleny beres: De jó kis blog volt ez, lehet ha időm engedi újra elkezdem olvasni az elejétől :D (2017.01.16. 11:12) Kreatív és Art
  • Montuain Bike RWD Kompressor: Kicsit kackiás. (2012.04.21. 13:06) Örült hajsza Mexikóban
  • IV. (Parkoló) Béla: Ricsi! Az idén folytatod a blogolást, vagy csak a fb-on folytatsz aktív tevékenységet? (2012.01.23. 13:11) Örült hajsza Mexikóban
  • Utolsó 20

WRC Naptár 2011

Kapcsolódj:

Lovasrendőrök akcióközelben

B. MAX

 WRC2008 - Jordan Rally/11 Kedvencem/2

Ha szigorúan csak a mai napot nézzük, több mint 1300 képből választhattam... Öt gyorsasági szakaszt láttam a nyolcból, de lehetett volna hat is, ha reggel nem alszom el egy kicsit... De nem ezért volt különleges nap a mai, hanem azért, mert az egyik legkomolyabb volt amióta ralira járok. Egyszerűen minden benne volt, amit egy ember kívánhat a rali kapcsán: fény, akció, hangulat, izgalom, szerencse, környezet, kreativitás és még sokminden más, amt majd a képek remélhetőleg elmesélnek helyettem... Egyenlőre érjétek be ezzel a fotóval (időhiány miatt), valamint az előző sorozattal. Ha holnap valaki ennél többet és jobbat szeretne mutatni nekem, mint ami ma történt, elmondom mi kellene hozzá: Mindenekelőtt egy kanyar, aminek a belső ívén mondjuk egy zsiráf spárgázik, a külső íven pedig egy fiatal zebralány két öreg hímoroszlánt tanítgat a szex fortélyaira... Az is lehet, hogy napszúrást kaptam... 

  

2 komment


Címkék: kedvenc hangulat 2008 jordan rally

A bejegyzés trackback címe:

https://rally-foto.blog.hu/api/trackback/id/tr72443850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Págány Tamás 2008.04.27. 22:42:58

Szia Richárd!

Örömmel olvastam írásaidat a WRC Jordan futamokról, és mivel én is részese voltam (életemben először voltam kinn ilyen futamon), a látvány és a feeling arra késztet, hogy az otthoni rallykat is meglátogassam!
Csináltam néhány képet én is, s hidd el, a net Ammanban sem jobb....nekem két órába telt felpakolni néhányat...
Remélem további beszámolókról is olvashatunk a jövőben!

tisztelettel:
Págány Tamás

don-foto · http://donfoto.deviantart.com 2008.04.28. 12:04:33

szia!
még mindig fantasztikus képes beszámolóid vannak... le a kalappal....
idén tervezzük, hogy kilátogatunk görögországba, és megnézünk arra elhaladó színes-gyorskocsi konvojt...
tudnál esetleg ajánlani valamit? szeretnék minél többet nézni, legjobb helyről... stb... nem szeretnék csalódottan hazajönni...
nagyon szépen köszönöm előre is!
don

és ezzel egy jó kis ötletet adhattam megint, hogyha esetleg más is kijutna, akkor valami nézői-pont ajánlót is csinálhatnál... (bár tudom, milyen kevés időd van - cseppet sem irigyellek ebből a szempontból - én nem is tudnám így csinálni. tisztelem kitartásodat)
süti beállítások módosítása