WRC Face to Face 2010

Utolsó kommentek

  • edeleny beres: De jó kis blog volt ez, lehet ha időm engedi újra elkezdem olvasni az elejétől :D (2017.01.16. 11:12) Kreatív és Art
  • Montuain Bike RWD Kompressor: Kicsit kackiás. (2012.04.21. 13:06) Örült hajsza Mexikóban
  • IV. (Parkoló) Béla: Ricsi! Az idén folytatod a blogolást, vagy csak a fb-on folytatsz aktív tevékenységet? (2012.01.23. 13:11) Örült hajsza Mexikóban
  • Utolsó 20

WRC Naptár 2011

Kapcsolódj:

Loeb & Loeb junior

B. MAX

WRC2008 - Rally Italia Sardinia/1 A tökéletes pillanat

Öt napja megállás nélkül dolgozom. Szerdán érkeztem, ezért nem volt időm bejárni a pályákat a verseny előtt. A shakedown után este 11-kor küldtem el az utolsó képet az Origora. Másnap reggel hajnalban keltem, hogy megnézzek két pályát még a rajt előtt... Szombaton a verseny után mentem végig az utolsó napi két szakaszon, hogy jó helyet találjak. Ezt követően kezdtem dolgozni a sajtóirodában és éjjel 3-kor kerültem ágyba... Ezt itt és most, nem a "szokásos" sajnáljuk egy kicsit a szegény ralifotóst feeling miatt osztottam meg veletek. Mindezt csupán azért tartottam fontosnak előre bocsájtani, mert ezt a sok-sok energiát és munkát azt gondolom, hogy azért kell beletenni abba amit csinálok, mert enélkül nem tudnék elég változatos és igényes anyagot készíteni egy-egy futamról.

Minden versenyen szeretnék legalább egy olyan képet készíteni (persze ennyivel sohasem érném be...), ami a leginkább jellemzője volt az adott futamnak, vagy igyekszem valahol egy olyan pillanatot elkapni ami számomra a legtöbbet adja vissza az átélt élményekből.

Az utolsó időbeírónál szinte mindig egymást nyomják agyon a fotósok és az operatőrök. Most nem így volt, mert mindenki az utolsó gyorsot vagy a szervizparkot választotta. Egyedül voltam a WRC TV stábjával. Amikor ezt a fotót elkészítettem, azt éreztem, hogy minden ami ez előtt készült elveszítette a jelentőségét. Sebastien Loeb-öt - a papát - itt fogadta először a családja egy verseny céljában. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy kár volt a fáradozásért és a sok-sok befektetett energiáért. Hangulat, akció, sziklák, virágok, óriás ugrató, összetört autók és minden egyéb tette teljessé ezt a hétvégét. De számomra ez után a pillanat után, az összes többi súlytalanná vált...      

Szólj hozzá!


Címkék: hangulat 2008 s.loeb rally sardegna

A bejegyzés trackback címe:

https://rally-foto.blog.hu/api/trackback/id/tr381161274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása