WRC Face to Face 2010

Utolsó kommentek

  • edeleny beres: De jó kis blog volt ez, lehet ha időm engedi újra elkezdem olvasni az elejétől :D (2017.01.16. 11:12) Kreatív és Art
  • Montuain Bike RWD Kompressor: Kicsit kackiás. (2012.04.21. 13:06) Örült hajsza Mexikóban
  • IV. (Parkoló) Béla: Ricsi! Az idén folytatod a blogolást, vagy csak a fb-on folytatsz aktív tevékenységet? (2012.01.23. 13:11) Örült hajsza Mexikóban
  • Utolsó 20

WRC Naptár 2011

Kapcsolódj:

Hirvonen túl a józan ész határán...

B. MAX

WRC2008 Akropolisz Rally/2 Első gyors, első autó...

Miután ezt a sorozatot elkattintottam feltettem magamnak a kérdést: ha egy verseny így kezdődik, vajon milyen lesz a folytatás? Mikko 5. sebességi fokozatban és olyan esztelen tempóban érkezett meg ebbe a kanyarba, hogy majdnem kiesett a gép a kezemből! A mezőnynek ez volt a 3. szakasz az első napon én viszont itt kezdtem a napot. Tanakodtam ugyan magamban, hogy az első gyorson a rajt után pár száz méterrel a nagy ugratónál kezdjek (ahová mindenki ment), és tíz autó után rohanjak el idáig autóval, majd a rajttól még három kilométert meneteljek felfelé a hegyre, vagy szép nyugodtan guruljak be másfél órával a start előtt a pályára és a biztosra menjek. Ez utóbbit választottam. Amikor már a negyedik autó is elment, akkor érkeztek a kanyarba azok a fotósok, akik a másik verziót választották... Ők is még sok jó képet csináltak. De Mikko volt az első... :-)

   

Szólj hozzá!


Címkék: baleset ford akció 2008 focus m.hirvonen acropolis rally

A bejegyzés trackback címe:

https://rally-foto.blog.hu/api/trackback/id/tr401161287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása