WRC Face to Face 2010

Utolsó kommentek

  • edeleny beres: De jó kis blog volt ez, lehet ha időm engedi újra elkezdem olvasni az elejétől :D (2017.01.16. 11:12) Kreatív és Art
  • Montuain Bike RWD Kompressor: Kicsit kackiás. (2012.04.21. 13:06) Örült hajsza Mexikóban
  • IV. (Parkoló) Béla: Ricsi! Az idén folytatod a blogolást, vagy csak a fb-on folytatsz aktív tevékenységet? (2012.01.23. 13:11) Örült hajsza Mexikóban
  • Utolsó 20

WRC Naptár 2011

Kapcsolódj:

Norvégiában kalandozó magyarok

B. MAX

WRC2009 / Rally Norway / Szabó Gergő & Pénzes Zsolt

Nincs túl jó véleményem a magyar srácok eddigi világbajnoki fellépéseiről, de vagyok annyira lokálpatrióta, hogy velük kezdem ennek az egészen kivételes napnak az összefoglalóját. Amikor reggel elindultunk örömmel tapasztaltam, hogy 10 fokot melegedett az idő egy nap alatt!!! :) Mínusz 20-at mutatott az óra amikor az első szakaszhoz megérkeztünk. A különbség tényleg érezhető volt!! De még mielőtt igazán elkezdhettem volna örülni a sorsom jobbra fordulásának, észrevettem, hogy elkövettem egy hibát... Mégpedig a nagyobbik fajtából! Nem találtam a csomagtartóban a kabátomat! A hotelben felejtettem... Ajaj :) Számba vettem, hogy milyen holmikkal rendelkezem. Két réteg síelő ruha alá ajánlott, de elég vékony polóval kezdődtek a rétegek. Ezt egy vésztartalékba eltett gyapjú pulóver követte, majd erre jött egy polár felső. A sort egy toll mellény zárta... Elég vékony a jég - gondoltam magamban :)

Szerencsére az ugratónál kezdtünk, ahonnan az első húsz autó után távoztunk, így nem is volt annyira könyörtelen, mint amennyire hittem. Délután viszont mindenképpen meg akartam várni a Gergőéket, ami nem kis erőfeszítésembe került. Amint majd a képekből is kitűnik elég sokat változtattam a helyem, amivel némi mozgási energiát termeltem. :)

A fiúkról nem akartam csak úgy vaktában kattintani kettőt, ezért a top pilóták után kerestem egy olyan helyet, ahonnan azt hiszem sikerült ugyanolyan színvonalú kockákat lőni, mint a nagyokról. Legalábbis ez volt a cél.

Hajrá srácok!!!

 

Szabó Gergő

 

 

 

 

 

Pénzes Zsolt

 

 

Szólj hozzá!


Címkék: akció 2009 wrc szabó gergő pénzes zsolt rally norway

A bejegyzés trackback címe:

https://rally-foto.blog.hu/api/trackback/id/tr711203220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása