WRC Face to Face 2010

Utolsó kommentek

  • edeleny beres: De jó kis blog volt ez, lehet ha időm engedi újra elkezdem olvasni az elejétől :D (2017.01.16. 11:12) Kreatív és Art
  • Montuain Bike RWD Kompressor: Kicsit kackiás. (2012.04.21. 13:06) Örült hajsza Mexikóban
  • IV. (Parkoló) Béla: Ricsi! Az idén folytatod a blogolást, vagy csak a fb-on folytatsz aktív tevékenységet? (2012.01.23. 13:11) Örült hajsza Mexikóban
  • Utolsó 20

WRC Naptár 2011

Kapcsolódj:

Hirvonen eltaktikázta magát

B. MAX

WRC2009 / Rally Norway / Erdőn innen és túl

Kicsit belassultam a bejegyzésekkel, de vannak még „patronjaim” Norvégiából :) A Ciprus Rally még igencsak messze van, ezért nem is kapkodok azzal amim van. Miközben nézegetem és válogatom a képeket, újra és újra rácsodálkozok, mennyire látványos és érdekes volt, ami Norvégiában zajlott. Írország után nagyon jól jött ez a pozitív dózis. Nem csupán az idő volt szép és a körülmények voltak ideálisak (na jó lehetett volna -30 helyett csak -5 is...), de a verseny is tömény izgalmakkal szolgált az utolsó méterekig.

tovább »

9 komment


Címkék: ford akció citroen 2009 d.sordo matthew wilson jevgenyij novikov rally norway

A bejegyzés trackback címe:

https://rally-foto.blog.hu/api/trackback/id/tr63962295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

netracinghu 2009.02.24. 09:54:32

Tavaly már eljátszották ezt a franciával, most nem jött be! Kicsit hoppon maradtak a Fordnál, azt hitték megtalálták Loeb ellenszerét.?

B. MAX 2009.02.24. 13:09:10

@pepe&netracinghu: kukkantsátok meg van egy új hosszú komment Anderssonnál.

Üdv,

B.Max

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2009.02.24. 15:20:11

Jó kis váltás lesz a ciprusi futam,egyből beleesnek a nyárba.....

paker 2009.02.24. 20:39:43

Tavaly Sordo-val csinálták meg ezt a taktikát, akkor bejött,de...a Norvég rally előtt:
Loeb 5-ször volt világbajnok, 48 futamot nyert, Hirvonen 7 győzelmével ellentétben. Loeb "csak" 1-szer nyert havon, de Hirvonnen is. Loeb csak 6-szor indult havon,de egyszer nyert, Hirvonnen pedig 5 ! éves korától vezet havon és megnyerte a Finn nemzeti bajnokságot,ami kemény és volt benne havas futam nem egy. Látjátok az átlagot.
Szóval, ez verseny. Nem lehet egy ellenfelet elengedni! Ki hallott már ilyen hülyeséget!? Sordo kemény tsávó, T,S-sel, de az lehetséges húzás volt vele szemben Jordániában!
Egy Loeb-nek ne adjon esélyt senki! Talál az magának. Malcolm Wilson nincs a toppon csapatirányítóként, úgy látom. A Grönholm-Hirvonnen csapat brilliáns volt és akkor Grönholm adott a Ford-nak pluszt nem pedig fordítva. Kell egy "vezér" a Fordnak, mint anno Marcus volt. Hirvonnen még nem érett rá, vagy nem bizik Latvalában!? Mikko túlságosan óvatos, Jari-Matti pedig túl felelőtlen. Vagy csak a navigátora nem jó? Lásd Atkinson-t. Stephan Prévot gyémántot csinált belőle...bár volt hozzá alapanyag szó se róla.
Bocs, hogy sokat írtam, de a VB mai dolgairól oldalakat tudnék írni. Esetleg kibeszéletnénk...

sirchimboak - matthew.gecs[kukac]gmail.com (törölt 2009.02.24. 21:33:05

@paker: így ahogy mondod! Ha van egy kis előnyöm, akkor azt nem dobom oda, főleg nem egy ennyire szoros és feszített küzdelemben...ha ezt Loeb csinálta volna, akkor OK, de ő meg nem csinál ilyet, ha vezet. Vagy vezet már 2 perccel és akkor nincs rá szüksége, vagy ha 1 mp az előnye, akkor megtartja, ki tudja mennyi dönt a végén. De ez másra is igaz, lehet hogy Mikko ebben a kérdésben nem nagyon vállalt szerepet, rábízta magát az öreg rókára hátha...de vesztett ötlet volt/lett!
Abban egyetértek, hogy Mikko még nem elég érett, szerintem ő akkor képes jó teljesítményre, ha van előtte csapaton belül egy húzó erő, aki inspirálja. Bár így se lassú, de azért illendő lett volna nyernie.
Jari-Matti meg túl forrófejű. Részeredmények tükrözik a tehetségét, de olyan hanyag, nemtörődöm. De talán róluk B.Max tudna érdemben beszélni! =)

erosmester 2009.02.25. 21:40:26

Hello Richard

Nagyon köszönjük!Ez amit most kaptunk minden igényt kielégitett,szerintem.Úgy gondolom,hogy akik nézzük az oldaladat hűségesek leszünk és egyre szélesitjük a "fan club"-ot.IRC-t tervezel?
Solbergről az a véleményem,hogy a Subarunál "el-
bekkelt" évek után Ő már nem tud hosszú távon
gyors lenni,bármibe ül.Nyilván a Xsara az egy
kényszerpálya,de Őt már nem szerződteti senki,
ahogy mondani szoktam:lefőtt a kávéja,szerintem.
Latvalához meg a Csernus Dokit kéne kivinni.
A kezében és a lábában benne volna,csak......

paker 2009.02.26. 20:39:36

@SirChimboak: Abban biztos vagyok, hogy nem Mikko találta ki ezt az "elengedősdit". De, ha már Wilson ilyen "leleményes", akkor miért nem engendték 2007-ben előre Grönholm-ot Wales-ben? Lett volna világbajnok a Ford-nál 26 év után. Ja? Az nem fer? De akkor amit most csinálnak sem az, nem igaz? A Ford totál világbajnok lett volna, Grönholm nyugodtan lépett volna le, Loeb meg kicsit meginogott volna, hogy nem Ő a legjobb, mert ki lehet taktikázni. Nem lett volna 100%-os VB győzelem, de akkor most se akarjanak ilyen módon előnyhöz jutni.
Latvala meg, majd csak megnő, de szerintem nem kell mindnáron Finn csapat. Vagy annyira kell a reklám Ford-nak a finneknél? Én lehet lecserélném Solbergre, vagy Atkinsonra...esetleg Andersson-ra.
Volt már ilyen, hogy teherséges pilótát kiraktak, mint pl. Hirvonne-t a Subarutól. De David Richards mindig érezte ki a jövő pilótája, nem igaz?

sirchimboak - matthew.gecs[kukac]gmail.com (törölt 2009.02.26. 22:22:33

@paker: van benne valami! Richards-nál lehet elsődleges szempont a kiforrott tehetség, a Fordnál lehet kicsit anyagiasabban vizsgálják a dolgokat! Mindkettőnek van előnye és hátulütője is, de ez csak egy teória! A lényeg azonban az, hogy tiszta, sportszerű harc kell, hogy döntsön egy-egy futamon, az ilyen mutyizás nem vezet jóra. Mint tudjuk, mindenhol vannak kiskapuk, amiket ki is használ az, akinek szüksége van rá. Namost, ha ez a kiskapu veszélyeztet valamit, akkor olyan tudatosan felépített szabályokkal kell azt 'bezárni', hogy több kibúvó ne lehessen. Idővel el fog hatalmasodni, beleesünk egy jó kis óvási kavalkádba, az meg még lejjebb húzza a sportot! Így is elég kétes döntés született már a vb-t illetően, most az FIA próbál valahogy pihítani a dolgokon, de ez már egy más téma...
süti beállítások módosítása