WRC Face to Face 2010

Utolsó kommentek

  • edeleny beres: De jó kis blog volt ez, lehet ha időm engedi újra elkezdem olvasni az elejétől :D (2017.01.16. 11:12) Kreatív és Art
  • Montuain Bike RWD Kompressor: Kicsit kackiás. (2012.04.21. 13:06) Örült hajsza Mexikóban
  • IV. (Parkoló) Béla: Ricsi! Az idén folytatod a blogolást, vagy csak a fb-on folytatsz aktív tevékenységet? (2012.01.23. 13:11) Örült hajsza Mexikóban
  • Utolsó 20

WRC Naptár 2011

Kapcsolódj:

Loeb veszi a kalapját!

B. MAX

WRC2009 / Ciprus Rally / A császár új ruhája


Vegyes érzésekkel készülődtem a ciprusi kirándulásra. Egyrészt néhány évvel ezelőtt az egyik legnehezebb és leglátványosabb versenynek örvendhettünk, ha a VB mezőnye Ciprusra látogatott, másrészt viszont hasonló aggályaim voltak, mint Írországgal kapcsolatban. Az időpontválasztás... Ja! És az aszfaltos első nap... Na ez aztán tényleg óriás ökörség volt!!! A vegyes talajú verseny ötlete alapból véleményesnek mondható,  ráadásul a csapatok csupán murva gumik közül választhattak...

tovább »

5 komment


Címkék: c4 portré 2009 szerviz sebastien loeb cyprus rally

A bejegyzés trackback címe:

https://rally-foto.blog.hu/api/trackback/id/tr531000702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

paker 2009.03.14. 16:28:36

Max Mosley egy buzi. Már nem a beállítottságára gondolok. Kitiltatja a turbót, amikor már szinte minden autógyár turbós motorokat használ az utcai modellekben, legalábbis a sportos típusoknál, de egy-két év és minden autó, ilyen gazdaságos! motorokat kap. Persze a raliban elért fejlesztéseknek köszönhetően. Senki ne mondja nekem, hogy egy szívó 300 Le-rős 2000ccm-es motor olcsóbb, mint egy turbós, ugyanakkora teljesítménnyel. Valószínűleg valaki(k) pénzelik a majmot, hogy tönkretegye a VB-t és helyette a "húdeizgi" IRC-t nézzék az emberek. Az többet hoz a kasszába, mert benne van a TV-ben, a WRC-t meg már lassan a kutya se nézi, mert már kiismerhetetlen és nem közvetítik, persze az IRC 3 órás élő közvetítést kap a EuroSport-on. Ez egy faszság! És bocs a csúnya szavakért.

sirchimboak - matthew.gecs[kukac]gmail.com (törölt 2009.03.14. 17:28:21

Így van! Biztos, hogy Max-et valami fekete, sötét, ismeretlen erő nyomja hátulról, valaki saját hülyeségénél fogva nem lehet annyira ostoba, hogy mindenki (csapatok, versenyzők, nézők) érdeke ellen tegyen. Biztos hogy van valaki a háttérben, legyen az egy autógyár, vagy egy másik sorozat főnöksége, aki szépen beférkőzött Mosley mellé, és ő adja az instrukciókat...ez szánalmas. Az ilyenek miatt van válság (bár ennek a válságnak is az igazságtartalmában egyre többet kételkednek, sokan csak képmutatásnak vélik az egészet), az ilyenek miatt tart ott pl. a magyar foci: egy fejes icipici kis unokatestvérének a hugának a fia már 5 éve focizgat, és beteszik a nagycsapatba, igaz, hogy a labdát 5 méterről nem ismeri fel, de ő bent van, aki meg igazán tehetséges, de nincs nyomva megfelelően, az szaladgál otthon a megyei szintű csapatában. Az viszont tény, és egy sajnálatos tény, hogy az IRC átvette a vezetést, pont annak kéne lennie, hogy a WRC sorozat vezessen toronymagasan, és az IRC csak próbálkozzon utólérni azt. Azon is gondolkodtam, hogy akaratos tönkretevés ez az egész. Ha én, vagy bármilyen sportot szerető ember lett volna Max helyébe, akkor egy olyan csapat kivonulásának hírére mint a Subaru, vagy a Suzuki, biztos vagyok benne, hogy rögtön egy segélycsomag érkezett volna a részükre, legyen az pénz, legyen az szabálymódosítás vagy valamiféle engedmény, de nem engedtem volna meg, hogy 2 gyártósra csökkenjen a mezőny. Alapvető hibák vannak, amiket tudatosan nem vesznek észre, vagy tudatosan generálják őket. Ott van pl. a F1 és a Honda esete. Valahogy mégis csak összejött, hogy indul a csapat. Mert abban valami miatt látnak lehetőséget, nem hiszem, hogy Brawn uraság egyedül teremtette volna elő azt a rengeteg pénzt. Valaki érdeke állt a háttérben, és oda nyomta a pénzt, ez a mimóza meg hagyja, hogy tönkretegyék a sportot.
Ha megint megválasztják, akkor VÉGE!!!
Amúgy jó az új dekor a Citroenen! =)

netracinghu 2009.03.14. 21:01:43

Az Eurosport jobban akarta csinálni az együttműködést de a sok okos közül valaki ezt is elba...ta így inkább megcsinálták a "saját" sorozatukat. Nem is rosszul! Én is jobban szeretem a vb-t mint az irc-t de azért azt is látni kell, hogy amíg a világbajnokságról kivonulnak a gyártók, akár több évtizedes múltal addig az Irc-be inkább jönnek (lásd Proton) De sajna a pénz mozgat mindent és ez így marad örökre ha a fene fenét eszik is. De Seb legalább megmondta a véleményét.

sirchimboak - matthew.gecs[kukac]gmail.com (törölt 2009.03.15. 00:37:46

Úgy bizony! Seb csinálja jól! Sokan mondják rá is, hogy ő így a lehetséges kivonulásával megöli a sportot...a lóf@szt, ez a sport sajnos már félig a sírban van! Ő csak nem akar középszerű sorozatban lealacsonyodni, és igaza is van! Ha ez kell ahhoz, hogy észhez térjenek, akkor halljon meg a VB és szülessen újra...mondom ezt úgy, hogy nem szeretném, és senki nem szeretné, ha ez bekövetkezne. De lehet ez ébresztene rá bizonyos embereket arra, hogy mekkora hibákat követtek el, de hangsúlyozom, hogy ne így legyen!!!

sirchimboak - matthew.gecs[kukac]gmail.com (törölt 2009.03.17. 18:28:33

VÉGE VAN GYEREKEK!

Vége a WRC-knek!
2011-től csak Szuper–2000-es autók lesznek a vb-n, 2013-tól pedig turbós 1,6-osok.
Még egy évet kaptak a WRC-k a rali-világbajnokságon, 2011-től azonban onnan is száműzik őket, döntött az FIA Motorsport Világtanácsa.

www.itiner.hu/index.php?link=hirek&ev=2009&h=e&id=1245
süti beállítások módosítása