WRC2009 / Ciprus Rally / Első nap – SS2 Milikouri (7,37 km)
Nem tagadom: elég egykedvűen vágtam neki az első napnak. Az időjósok szerint heves esőzésre és jelentős lehűlésre lehetett számítani a pénteki napon. Ennek a hírnek akkor sem örültem volna, ha murván zajlik a verseny, de így, hogy asztfalton kellett várni a történéseket, még kevesebb esélyt láttam arra, hogy valami csoda történik.
13 komment
Címkék: akció hangulat 2009 d.sordo jm.latvala sebastien loeb aaron burkhart cyprus rally
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
sirchimboak - matthew.gecs[kukac]gmail.com (törölt 2009.03.17. 15:51:15
rally.hu fórumot érdemes olvasni, Gabink visszavágott! XD
sirchimboak - matthew.gecs[kukac]gmail.com (törölt 2009.03.17. 15:53:22
B. MAX 2009.03.17. 16:01:29
Na csak lassan a testtel! Vannak képeim Mayer Gabiról is ebben a kanyarban:) Csak azt még nem láttátok! :) A rally.hu-n nem láttam, hogy mire és mivel vágott vissza, de utána fogok nézni... Két dolgot tennék még hozzá mindehhez. Az egyik, hogy a spanyol csóka ezt itt nem tőre tette hanem taccsra... :) Ettől a ponttól még volt háromszáz métere és megállt az autója... Gáborunk pedig? Nos ő aztán igazán ügyetlen volt a pályának ezen a pontján... Coming soon
B.Max
sirchimboak - matthew.gecs[kukac]gmail.com (törölt 2009.03.17. 16:04:50
Igen, spanyol kollégánk igazán bátor és merész volt akkor! =)
sirchimboak - matthew.gecs[kukac]gmail.com (törölt 2009.03.17. 18:29:34
Vége a WRC-knek!
2011-től csak Szuper–2000-es autók lesznek a vb-n, 2013-tól pedig turbós 1,6-osok.
Még egy évet kaptak a WRC-k a rali-világbajnokságon, 2011-től azonban onnan is száműzik őket, döntött az FIA Motorsport Világtanácsa.
www.itiner.hu/index.php?link=hirek&ev=2009&h=e&id=1245
fodorpeter 2009.03.17. 20:27:11
Átérzem a dilemmád. Hagyd szárnyalni a benned rejlő fotóst, vagy gyárts tucatképeket? Az aranynak titulált középutat nehéz megtalálni. A kérdés, hogy kinek és miért teszed, amit teszel? Te és manapság talán már az ügynökségek is a kreativitás mellett teszitek le a voksot. Az ügynökségeken keresztül viszont az egyszerű halandó hajlamos a sablonos fotókat előnyben részesíteni. Én a magam részéről szeretek a széllel szemben...
A Suzukis 3-as "sorozat" remek ötlet, mindenki megkaphatja, amire vágyik.
Az erősen véleményes Latvala kép telitalálat. Részemről viszi a pálmát. Kicsit ront az összhatáson a jobb oldalon az emberek árnyéka, de lehet, hogy ez csak a weboldal fekete hátterével zavarja a szemem.
netracinghu 2009.03.18. 09:54:06
hát nekem néha már űrnyelven írsz, de ezért olvaslak.
go "antisablon" !
paker 2009.03.18. 19:42:25
BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2009.03.19. 20:34:31
Max Mosley meg monnyon le!!!
sirchimboak - matthew.gecs[kukac]gmail.com (törölt 2009.03.22. 17:03:40
paker 2009.03.23. 21:25:03
paker 2009.03.23. 22:07:01
B. MAX 2009.03.29. 21:14:13
Látom Latvala eléggé a bögyötökben van... És úgy tűnik, hogy Ogier-t és Novikovot sem nagyon érzitek:) Senkinek sem szeretnék fogadatlan prókátora lenni, de azért és is látom ezeket a srácokat valahogy és esetleg tudok olyat mondani testközelből amin érdemes elgondolkodni.
Kezdjük Novikovval. Az orosz srác még kolyök. Mindössze 18 éves... Ehhez képest nagyon jó arányban van meg benne a bevállalósság és a megbízhatóság. Ahol lehet erőből és bátran odateszi magát, de nem ész nélkül keresi a határokat. Ne feledjétek, hogy az ifjú Wilson nem nagyon tudja lenyomni, holott ha a WRC-vel megtett kilométereket tekintjük akkor óriási előnye van. Igaz ugyan, hogy a harmadik napon eldobta a C4-et Cipruson, de a véleményem ennek ellenére fenntartom vele kapcsolatban. Erről a srácról Markko Märtin jut eszembe és szerintem legalább olyan jó pilcsi lesz belőle.
Ogier. Róla már írtam egy konkrét cikket a Wales Rally-hoz kapcsolódóan, amiből se elvenni se hozzátenni nem nagyon tudok. Komoly potenciál van benne és ki is fogja ill. fogják hozni belőle. Latvala. Róla nem lehet csak a törött autókat számba véve ítélkezni! Látnotok kéne, hogy közlekedik a pályákon! Aszfalton nem tud maradandót alkotni, de murván pokoli gyors. És mindig a maximumra törekszik. Amit mindenképpen fontosnak tartok megjegyezni, hogy Latvala és Hirvonen egy olyan óriással kell, hogy felvegyék a harcot, aki a ralitörténelem legnagyobb alakja. McRae, Sainz és Grönholm sem boldogultak Loeb-el. Higgyétek el, nincs könnyű dolga a Fordnak és a két fiatal finnek.
Üdv,
B.MAX
Utolsó kommentek