WRC2009 / Ciprus Rally / Első nap – SS2 Milikouri /2
Megint jól be vagyok csúszva... Láttam a kommentek között is szép finoman egy kis figyelmeztetést erre vonatkozóan. Tök gáz, mert a ciprusi kirándulás nem ütött ugyan akkorát, mint a norvég, de azért sok szépséget és érdekességet láttam. Elkezdem őket adagolni. :) Köszi a türelmet!
A helyszín még mindig ugyanaz a kanyar, mint az előző bejegyzésben, de a téma kiválasztásánál már nem a környezet bemutatása és a fotózási dilmmák játszották a főszerepet, sokkal inkább a versenyzők által elkövetett hibákra, és a következményekre próbálok rámutatni.
Kezdjük egy alaptétellel! Annál jobban sikerül egy kanyar, minél gyorsabban zavarod át rajta a paripád. Az alábbi sorozatokon, két meglehetősen rosszul sikerült forduló látható. Az egyik delikvens Toshihiro Arai(kék subaru), a másik pedig hazánk egyetlen indulója Mayer Gábor. A japán elmérte az ívet és csigatempóban, a korlátot kicentizve oldotta meg a helyzetet, Gáborunk viszont nem csupán az ívet mérte el, ő kis híján fennakadt a falon... Ugyanitt Valdes Lopeznek ez sikerült, aminek az lett az eredménye, hogy 400 méterrel később megállt az autója. Gábornak csak a hátsó lökhárítóját érte némi behatás, és folytathatta a versenyt. Már ha azt igazi versenynek lehet nevezni, amikor az első N-es autóhoz képest (Araujo 6:04.9) több, mint negyven másodperccel vagy lassabb, egy mindössze hét kilométeres szakaszon (Mayer 6:45.5)
Ez ugyebár nagyjából hat másodpercet jelent kilométerenként... Ez a forduló min. 8-10 másodpercig tartott... Részemről no comment!
Toshihiro Arai
Mayer Gábor
Szólj hozzá!
Címkék: akció 2009 subaru toshihiro arai mayer gabor cyprus rally
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Utolsó kommentek