WRC Face to Face 2010

Utolsó kommentek

  • edeleny beres: De jó kis blog volt ez, lehet ha időm engedi újra elkezdem olvasni az elejétől :D (2017.01.16. 11:12) Kreatív és Art
  • Montuain Bike RWD Kompressor: Kicsit kackiás. (2012.04.21. 13:06) Örült hajsza Mexikóban
  • IV. (Parkoló) Béla: Ricsi! Az idén folytatod a blogolást, vagy csak a fb-on folytatsz aktív tevékenységet? (2012.01.23. 13:11) Örült hajsza Mexikóban
  • Utolsó 20

WRC Naptár 2011

Kapcsolódj:

Avantage Loeb

B. MAX

WRC2009 / Ciprus Rally / Első nap – SS6 Gerakies (29,40 km)

Az első napon két szekcióra osztva, összesen hat szakasz szerepelt a programban. Nem nagyon akartunk rohangálni a semmiért, ezért mindössze két gyorsasági volt a napi penzum.

tovább »

7 komment


Címkék: ford akció citroen 2009 mikko hirvonen jevgenyij novikov cyprus rally

A bejegyzés trackback címe:

https://rally-foto.blog.hu/api/trackback/id/tr751029419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2009.03.27. 19:53:26

Novikov-os kép nagyon állat lett!
Egyébként mikor frissited az idei versenynaptárat itt a blogodon?

feketenap · http://www.zoldszempont.hu 2009.03.27. 20:08:14

mi lett a remekül helyezkedő kollégával?

paker 2009.03.27. 20:24:41

Az első két képen jól látni, hogy Hirvonen miért kapott sokat Loeb-től. Loeb kicsit alul-kormányzottságon tartja az autót-gondolom kemény gázzal-és szépen gyorsít, míg Mikko "beesik" a kanyarba, ami ugye óhatatlan gázelvételt követel a korrekció előtt. Bár nem tudom mi következett a kanyar után, de gondolom ott gyorsítani és nem lassítani kellet. Egy ilyen Hirvonen féle "hiba" csak 2-3 tizedet jelent, de ha sok a kanyar, akkor jó sok tized jön össze a végére! Össze is jött. A Cseh? Lanceres gyerek mutatványáról annyit. Írországban az utólsó nap 2ik gyorsaságiján, nem messze Grönholm 2007 balesetének helyszíne előtt, S kanyar dobbantóval. Loeb úgy ment át, hogy azt hittem beszarok. Ugrott keresztben, leesett, tökéletes tapadáshatár és tökéletes padlógáz, pikk-pakk. Majd később egy N-es Mitsu, ugyan ott, persze -50 km/h sebességel megcsúszott-pedig nem ugrott!- és majdnem nekiment a kerítésnek. Na azóta csak addig állok pálya mellé, amíg elmennek a gyáriak...

netracinghu 2009.03.29. 18:58:28

novikov-kezdők szerencséje ! csak így tovább!

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2009.03.30. 07:43:11

Remélem,a hétvégén kezdödó Eger rally-n is tudok ilyen szép svenkes képeket alkotni!

B. MAX 2009.03.31. 22:50:17

Kedves Zoli!
Egy tipp a svenkes képhez. Keress olyan helyet ahol erősek a kontrasztok vagy részletgazdag előteret illetve hátteret tudsz belevenni a képbe... Nem muszáj tök vízszintesen tartani a gépet... A zársbesség ne legyen 1s/90-nél lassabb, ha az autó gyorsan megy... Próbálkozz meg a manuális élességállítással... Jobb lesz az eredmény ha teleobjektívet használsz... Ez több is volt, mint egy tipp :) Good luck!!!

Doman 2009.04.08. 16:48:00

Sziasztok!
Van egy ehhez kísértetiesen hasonló képem,amit a hétvégi Eger-ralin készítettem... :-) Az autó szintén Mitsubishi Lancer,ugyanígy éles bal kanyarban megcsúszik,és szintén ember a bukótérben... Csak a helyszín,és a szereplők mások:-)
süti beállítások módosítása