WRC Face to Face 2010

Utolsó kommentek

  • edeleny beres: De jó kis blog volt ez, lehet ha időm engedi újra elkezdem olvasni az elejétől :D (2017.01.16. 11:12) Kreatív és Art
  • Montuain Bike RWD Kompressor: Kicsit kackiás. (2012.04.21. 13:06) Örült hajsza Mexikóban
  • IV. (Parkoló) Béla: Ricsi! Az idén folytatod a blogolást, vagy csak a fb-on folytatsz aktív tevékenységet? (2012.01.23. 13:11) Örült hajsza Mexikóban
  • Utolsó 20

WRC Naptár 2011

Kapcsolódj:

Repkedő kövek!

B. MAX

WRC2009 / Ciprus Rally / Második nap – SS9 Orkontas (18,54 km)

Óriás rohanásban voltunk, mert különben nem tudtunk volna három szakaszt megnézni ezen a napon. És még így sem volt biztos! A havas tájat pár kilométer után magunk mögött hagytuk, és ezzel egy időben előbújt a napocska is. Amerre tartottunk viszonylag tisztának tűnt az ébolt. A perceink viszont rohamosan fogytak. Ezeken az utakon lehetetlen 40-50 kilométernél többet megtenni óránként. Szerencsére pontosan tudtuk, hogy hová kell mennünk, és azt a földutat is könnyen megtaláltuk, amin az utolsó öt kilométert meg kellett tennünk. Én navigáltam :)

tovább »

4 komment


Címkék: akció hangulat citroen suzuki 2009 környezet petter solberg patrik sandell skodas2000 cyprus rally

A bejegyzés trackback címe:

https://rally-foto.blog.hu/api/trackback/id/tr241039669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sirchimboak - matthew.gecs[kukac]gmail.com (törölt 2009.04.01. 17:08:23

A táblás kép No.1
A repülő kövek sem vattából vannak, az is biztos. Számtalan sajnálatos esetet hallottunk már, hogy vétlen nézők szenvedtek súlyos sérülést felverődő, kivágódó kövek miatt, és sajnos pár esetben halállal is végződött egy ilyen találkozás. De legfontosabb, hogy a kisgyerekekre figyeljünk. Viszont mindezek ellenére meg van a murvás versenyeknek egy olyasféle varázsa, ami az ő oldalára billenti a mérleget az aszfaltos versenyekkel szemben. De technikailag is sokat jelent, mondanék erre egy példát. Hazánkban történt az eset, a kiemelt pilóta Balázs József, azaz Öcsi! Ő Lada után átült egy N-es Evo IX-be, és aszfaltos versenyeken kezdte, itt ugrok egy kicsit, nem ment neki a dolog, sőt, volt is egy szép kis crash. Filózgattunk haverokkal, amikor is egyik nagy rallyszerető barátom, aki egyben pilóta is felnyitotta a szemünket, hogy mi lehet a baj: "nem jó talajon kezdte". Rögtön értette mindenki, és tényleg ez volt a baj. Ha murván kezdte volna, rögtön megismeri a kocsi mozgását, viselkedését, hogyan kell korrigálni, erre pontosan aszfalton kezdte, ahol nem sokat megy keresztbe az ember, és ha néha sikerül is, akkor az ő esetében addig ismeretlen reakcióval kellett volna korrigálnia. Namost, jöttek a murvás versenyek és jöttek az eredmények is. Rögtön belakta az Evo-t...ez is egy példa arra, hogy a murva az igazi rally...szerintem! =)

B. MAX 2009.04.01. 17:17:39

@SirChimboak: küldtem Neked egy mail-t. csekkold :)

üdv,

B.Max

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2009.04.01. 21:35:34

Na itt már tetszenek a nagylátós képek,szépen ritmikusan ismétlődnek a domboldalak és az utak.
Közelikben meg jók a földközeli perspektivák.
süti beállítások módosítása