WRC2009 / Ciprus Rally / Második nap – SS9 Orkontas (18,54 km)
Óriás rohanásban voltunk, mert különben nem tudtunk volna három szakaszt megnézni ezen a napon. És még így sem volt biztos! A havas tájat pár kilométer után magunk mögött hagytuk, és ezzel egy időben előbújt a napocska is. Amerre tartottunk viszonylag tisztának tűnt az ébolt. A perceink viszont rohamosan fogytak. Ezeken az utakon lehetetlen 40-50 kilométernél többet megtenni óránként. Szerencsére pontosan tudtuk, hogy hová kell mennünk, és azt a földutat is könnyen megtaláltuk, amin az utolsó öt kilométert meg kellett tennünk. Én navigáltam :)
4 komment
Címkék: akció hangulat citroen suzuki 2009 környezet petter solberg patrik sandell skodas2000 cyprus rally
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
sirchimboak - matthew.gecs[kukac]gmail.com (törölt 2009.04.01. 17:08:23
A repülő kövek sem vattából vannak, az is biztos. Számtalan sajnálatos esetet hallottunk már, hogy vétlen nézők szenvedtek súlyos sérülést felverődő, kivágódó kövek miatt, és sajnos pár esetben halállal is végződött egy ilyen találkozás. De legfontosabb, hogy a kisgyerekekre figyeljünk. Viszont mindezek ellenére meg van a murvás versenyeknek egy olyasféle varázsa, ami az ő oldalára billenti a mérleget az aszfaltos versenyekkel szemben. De technikailag is sokat jelent, mondanék erre egy példát. Hazánkban történt az eset, a kiemelt pilóta Balázs József, azaz Öcsi! Ő Lada után átült egy N-es Evo IX-be, és aszfaltos versenyeken kezdte, itt ugrok egy kicsit, nem ment neki a dolog, sőt, volt is egy szép kis crash. Filózgattunk haverokkal, amikor is egyik nagy rallyszerető barátom, aki egyben pilóta is felnyitotta a szemünket, hogy mi lehet a baj: "nem jó talajon kezdte". Rögtön értette mindenki, és tényleg ez volt a baj. Ha murván kezdte volna, rögtön megismeri a kocsi mozgását, viselkedését, hogyan kell korrigálni, erre pontosan aszfalton kezdte, ahol nem sokat megy keresztbe az ember, és ha néha sikerül is, akkor az ő esetében addig ismeretlen reakcióval kellett volna korrigálnia. Namost, jöttek a murvás versenyek és jöttek az eredmények is. Rögtön belakta az Evo-t...ez is egy példa arra, hogy a murva az igazi rally...szerintem! =)
sirchimboak - matthew.gecs[kukac]gmail.com (törölt 2009.04.01. 17:30:12
BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2009.04.01. 21:35:34
Közelikben meg jók a földközeli perspektivák.
Utolsó kommentek