WRC Face to Face 2010

Utolsó kommentek

  • edeleny beres: De jó kis blog volt ez, lehet ha időm engedi újra elkezdem olvasni az elejétől :D (2017.01.16. 11:12) Kreatív és Art
  • Montuain Bike RWD Kompressor: Kicsit kackiás. (2012.04.21. 13:06) Örült hajsza Mexikóban
  • IV. (Parkoló) Béla: Ricsi! Az idén folytatod a blogolást, vagy csak a fb-on folytatsz aktív tevékenységet? (2012.01.23. 13:11) Örült hajsza Mexikóban
  • Utolsó 20

WRC Naptár 2011

Kapcsolódj:

Reggeli fények

B. MAX

WRC2009 / Portugál Rally / Shakedown /2

Csütörtök délben miután véget ért a teszt, békésen autóztam vissza a szervizpark felé, de az agyam már azon kattogott, hogy milyen bejegyzésekkel és milyen sorrendben álljak elő, innen Portugáliából. A reggeli fények szolgáltatták az egyik cikk anyagát, Souza totálkárja természetesen a másikat. Emellett nem kérdés, hogy Grönholm számított a legérdekesebb témának ebben az állóvízben, ezért őt is mindenképpen el akartam csípni néhány kocka erejéig. Souza kész, ezek a reggeli fények, aki pedig Grönholmra kíváncsi ebéd után látogasson vissza, mert az interjú 14h-kor kel életre. :)

Nem ez volt életem legjobb tesztnapja, de azért keseregnem sem kellett. És azt gondolom Nektek sem:)

tovább »

3 komment


Címkék: ford akció hangulat citroen 2009 szerviz d.sordo jm.latvala hirvonen sebastien loeb matthew wilson portugal rally

A bejegyzés trackback címe:

https://rally-foto.blog.hu/api/trackback/id/tr271042897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fodorpeter 2009.04.03. 19:10:27

Hmmm... surlófény hosszú árnyékokkal... Szeretjük.

paker 2009.04.10. 22:42:34

Az első kép. Jó. 9pont. Kicsit Safari Rallye-s. Annyi nem tetszik benne, hogy magasra irányítottad az objektívet. Kicsit lejjebb engedted volna és ha lehetett volna kissé jobbra sétálni, hogy több legyen a pályából. Mondjuk oda ahol a jobb alsó sarokban az árnyék van. Akkor több lett volna a fény ami bejön, de az autó mögött még sötét maradt volna. Ha ezt hülyeségnek gondolod szólj. A többi átlagos.

B. MAX 2009.04.17. 11:35:48

@paker: Köszi az észrevételeket! Elmondom pár szóban, hogy mit és miért csináltam, majd az ítélkezést továbbra is rád, ill. rátok bízom. Az első kép. A magasra irányított objktív kérdésében azt hiszem egy kicsit izlésekről is vitatkozunk. A komponálás vertikálisan és horizontálisan is közel áll a klasszikus harmadolási szabály alkalmazásához, ami mindneképpen tudatos, viszont azokat a változtatásokat amiket Te javasoltál egyrészt nem lehetett megvalósítani, másrészt nekem úgy nem adna többet. A jobb oldalamon (ahonnan az autók jöttek) egy bokor valamint jónéhány ember állt, így a pályának ebből a részéből nem tudtam volna sehogy többet megmutatni. Más kérdés, hogy ha tiszta lett volna a terep akkor akartam-e volna, ugyanis ahhoz távolabb kellett volna helyezkednem az úttól aminek az lett volna a következménye, hogy a 18mm-es optika perspktívikus tulajdonságai miatt az autó mérete nagyon kicsire csökken. Ami nem biztos hogy baj, de nem ez volt a célom. A pálya ezen pontja egyébként egy 5. sebességi fokozatos sodrós jobb kanyar volt, ami rám és a gépre nézve nem kis veszélyt jelentett, ami esetleg első ránézésre nem is tűnhetett fel. Bármnnyire hihetetlen, nagyon szűk helyem és mozgásterem volt, minden lépés számított. Amikor ezt a beállítást megkomponáltam, a következő szempontokra koncentráltam a hely korlátai között. Minél hosszabb porfelhő a reggeli surlódó napfényben. Nem akartam több bejövő fényt, mint ahogy javasoltad, mert akkor az autó oldalán a tükröződés olyan erős lett volna, hogy teljesen kiég és a lehető legmelegebb, de még természtes hatás eléréséhez manuálisan, a kelvin skálán állítottam be a színhőmérsékletet. Nem akartam semmiképpen a sötét előtérből többet, amire két okom volt. Az egyik, hogy ha van lehetőségem szeretek nagyvonalúan bánni az éggel és a térrel. Ha megnézed más képeim, akkor láthatod, hogy ez nálam teljesen tudatos. Ha tiszta az ég, akkor a nagy kék felület számomra sokkal hangsúlyosabbá teszi az egyébként viszonylag kicsi akciót, ha viszont vannak felhők, akkor azok formáját szintén szeretem viszontlátni a képeimen. Ha tehát ez Neked nem igazán tetszik, akkor tudomásul kell vennem, hogy itt nem tudok olyat nyújtani számodra amire tíz pontot adnál... Mindenestre a kilenc pontot is nagyon értékesnek tartom, és remélem időnként találsz olyat is amire meg tudod adni azt a fránya tizest ;) És még valami. Nem tudom levetkőzni fotózás közben, hogy folyamatosan újságoldalpárokban, valamint könyvlapokban is gondolkodom. Ha ezt a képet beleképzeled egy nyitott újság dupla oldalára mint a cikk nyitóképét, akkor a címnek bőven van helye az ég kékjében, az autó nincs a középső hajtásban. Számomra egy ilyen oldalpár szellős, hangulatos, látványos, kreatív és figyelemfelkeltő. Na ezért nem szeretem a magyar autós újságokat... Mert ilyennel sehol sem találkozom... Amit még fontosnak tartok megjegyezni, hogy a képek komponálásánál a körülmények és a helyszín, nagyon sokszor csak látszólag egyszerű döntéseket igényel. Nem akarom magam favorizálni, de láttam a többi (körölöttem álló) fotós anyagát a tesztről, és egyikkel sem cserélnék:))) Köszi Paker mégegyszer, és bocsi, hogy kicsit későn válaszoltam. Továbbra se kímélj(etek) az észrevételekkel!!

Üdv,

B.Max
süti beállítások módosítása