WRC Face to Face 2010

Utolsó kommentek

  • edeleny beres: De jó kis blog volt ez, lehet ha időm engedi újra elkezdem olvasni az elejétől :D (2017.01.16. 11:12) Kreatív és Art
  • Montuain Bike RWD Kompressor: Kicsit kackiás. (2012.04.21. 13:06) Örült hajsza Mexikóban
  • IV. (Parkoló) Béla: Ricsi! Az idén folytatod a blogolást, vagy csak a fb-on folytatsz aktív tevékenységet? (2012.01.23. 13:11) Örült hajsza Mexikóban
  • Utolsó 20

WRC Naptár 2011

Kapcsolódj:

Sebastien Loeb és Magyarország

B. MAX

WRC2009 / Akropolisz Rally / A nap képe

A shakedown-hoz írt kommentekben már szó esett egy kis ügyes:) aszisztenciáról (továbbiakban: BEE-2), akit én, mint múzsát definiáltam. Nos a kisasszony nem csupán lendületet, frissességet és ihletet adott az utóbbi időben a munkámhoz, hanem bizonyos dolgokban a kezdeményezést is magához ragadta. Így volt ez a rajtnál is, ahol rábíztam a teleobjektíves szettet egy alapbeállítással, míg én a nagylátószögű objektívvel tevékenykedtem. 

Amikor Loeb nyitott ajtóval mellénk ért nekem nem sikerült semmi említésre méltót alkotnom, mert a francia magára zárta az ajtót és bent is maradt. Már éppen el akartam indulni egy másik irányba, amikor a szemem sarkából észrevettem, hogy a világbajnok az oldalablakon lévő apró lyukon leskelődik és mosolyog. BEE-2 nem habozott már emelte is a gépet, de villámgyorsan mellé léptem és felpattintottam a gép tetején lévő apró vakut, mert láttam, hogy enélkül nem lehet jó a kép. Az ablakon a fólia túl világos volt, az arc viszont árnyékban volt, mert nem kapott elég fényt az autóban. Erre BEE-2 át akarta adni a gépet, hogy csináljam amit kell, nehogy ő elrontsa a dolgot, de én csak annyit mondtam, hogy Te vetted észre, Rád mosolyog, ez a Te képed! 

Három kattintásra volt idő, majd a Citroen elindult a pódiumra. Huuuuhhhh! Ez gyors volt! Az egész mindössze néhány másodperc alatt zajlott le. Amikor a kockákat izgatottan visszanéztem, akkor vettem észre, hogy egy olyan dolog is rákerült a képre, ami vastagon a mázli kategóriába tartozik. Ez történetesen a magyar zászló... A rajtodobogóhoz vezető hídon ugyanis éppen a hátunk mögött sorakoztak a résztvevő országok zászlói. Közvetett módon ugyan, de Mayer Gábor közreműködése is kellett ahhoz, hogy ez a fotó egy más kategóriába kerüljön.

 

Számomra tehát ez lett a nap képe, mert bár a többi portré is nagyon szerethető, de ez tényleg egy olyan fotó lett, amilyenre nem volt példa a múltban, és szerintem a jövőben sem lesz. Izgatottan várjuk a véleményeket és az osztályzatokat! :)))

B.MAX & BEE-2

 

7 komment


Címkék: citroen portré 2009 sebastien loeb acropolis rally

A bejegyzés trackback címe:

https://rally-foto.blog.hu/api/trackback/id/tr471198084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sirchimboak - matthew.gecs[kukac]gmail.com (törölt 2009.06.21. 11:56:18

10 pont a 10ből! És a múzsának is jár a 10es! =P

sirchimboak - matthew.gecs[kukac]gmail.com (törölt 2009.06.21. 12:01:16

Amúgy inkább legyen Loeb és Magyarország! Gabibá' most se nagyon volt a helyzet magaslatán, olyan helyre rakta be a bubut, ahova szinte képtelenség!

duen.hu/kepek/foto/090613_greece/DuEn_Acropolis2009_KlimaFoto29.jpg

B. MAX 2009.06.21. 14:56:50

Való igaz, jobban illik a cikkhez ez a cím, mint az előző. Thanks!

sirchimboak - matthew.gecs[kukac]gmail.com (törölt 2009.06.21. 16:10:21

Húha, B.MAXimális tiszteletem!
Lehet kritikával élni, észrevételt küldeni, itt legalább megfontolja a szerző/szerkesztő! Nem azért ajnározok most, mert meg lett változtatva a cím, hanem hogy ennyire közösségi a hozzáállás, együttműködés!
Hajrá Richárd, Hajrá Magyarország! =)

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2009.06.21. 20:00:55

Akkor ezt jól összehoztátok ketten és tényleg páratlan egy kép,gratula! :)

netracinghu 2009.06.23. 10:56:50

Ne légy szerény, nap képe, dehogyis minimum a HÓNAP KÉPE !!!

B. MAX 2009.06.26. 00:33:39

@netracinghu: Várjuk meg a hó végét... :)))
süti beállítások módosítása