WRC Face to Face 2010

Utolsó kommentek

  • edeleny beres: De jó kis blog volt ez, lehet ha időm engedi újra elkezdem olvasni az elejétől :D (2017.01.16. 11:12) Kreatív és Art
  • Montuain Bike RWD Kompressor: Kicsit kackiás. (2012.04.21. 13:06) Örült hajsza Mexikóban
  • IV. (Parkoló) Béla: Ricsi! Az idén folytatod a blogolást, vagy csak a fb-on folytatsz aktív tevékenységet? (2012.01.23. 13:11) Örült hajsza Mexikóban
  • Utolsó 20

WRC Naptár 2011

Kapcsolódj:

Asi nevét megjegyezte a ralivilág

B. MAX

WRC2009 / Catalunya Rally / Asi

SS15 La serra d’Almos 1

Ez egy csöppnyi, és rövidke szakasz (4.11 km), de annál fontosabb mérföldkő mindannyiunk számára! Íme az eredmény és azonnal láthatóvá válik, hogy miért mondom ezt!

1. Loeb
Citroen C4 WRC 2:37.8
2. Sordo
Citroen C4 WRC +0.6
3. Hirvonen
Ford Focus WRC +0.9
4. Latvala
Ford Focus WRC +1.3
5. P.Solberg Citroen C4 WRC +2.8
6. Ogier Citroen C4 WRC +2.9
7. Villagra Ford Focus WRC +6.2
8. H.Solberg Ford Focus WRC  +6.2
9. ASI Mitsubishi Lancer N4
+8.1
10. Wilson
Ford Focus WRC +8.2
11. Rautenbach Citroen C4 WRC +9.1
12. Al Qassimi Ford Focus WRC +10.1
13. Brynildsen Skoda Fabia S2000 +10.6
14. Snobeck
Peugeot 307 WRC +13.7


Ez az az eredménylista, ami után Aschenbrenner Györgynek, SOHA SENKINEK EBBEN AZ ÉLETBEN NEM KELL TÖBBET BEBIZONYÍTANIA Magyarországon, hogy képes bárkivel felvenni a versenyt, ha raliautóba ül!

Négy WRC és egy top Super2000-es autó pilótája morfondírozhat el azon, hogy minek annyi lóerő az autójukba... De nem csak nekik van min törni a fejüket, hanem azoknak is, akik még a mocskolódáson kívül, semmi láthatót és értékelhetőt nem tettek le a magyar ralisportban az asztalra. Viszont arra bármikor képesek, hogy tények és konkrétumok nélkül üvöltsék bele a világba, a hazugságaikat csak azért, mert az ügyetlenkedésük másképp nem palástolható.

Azok, akik ezen versenyen mögötte végeztek, és azok is, akik csak nagy csatában és némi szerencsével tudták őket megverni, egy életre megtanulták és kizárólag elismeréssel fogják emlegetni a „bakonyi betyár” nevét. Pedig akikről most beszélek, nem azon a szinten művelik ezt a sportot, mint az otthoniak... A világbajnokságon kizárólag jó autók és profi körülmények jelenthetik a sikert mindenki számára. Aki viszont gyors, azt itt nem pocskondiázzák. Asi pedig Spanyolországban nagyon gyors volt.  Becsülettel odatette magát, ahogy ezt itthon már megszokhattuk Tőle. Többször is előfordult, hogy három FIA ellenőr állt az autója mellett a szervizparkban. Ha jól tudom, összesen öt ilyen személy jut a teljes mezőnyre... A verseny után  csavarjaira szedték a Mitsubishit, belenéztek a váltóba, a differenciálműbe és milliméterről-milliméterre átvizsgálták a turbót. Amikor azonban azt látták, hogy minden szabályos, még egyszer gratuláltak neki az eredményéhez.

Biztosan ismerősen cseng számotok is a francia navigátor, Denis Giraudet neve. Ő diktálta az itinert Brynildsennek, aki a Super2000-es Skodával a legnagyobbat meccselte Asival. Szerintem Mr. Giraudet, az egykori világbajnok Didier Auriol mellett látott már egyet s mást, és ha valaki neki fejtörést vagy meglepetést tud okozni, az nem lehet ügyetlen. A francia navigátor nyugodtan mondhatom, hogy három napon keresztül Asival feküdt, és vele is kelt :) Abba nem is akarok belegondolni, hogy mi lett volna vele akkor, ha Asiék nem kapnak húsz másodperc büntetést azért, mert eltévedtek a szervizparkban és még tizet egy korai rajt miatt... Ezek voltak azok a bosszantó és gyermeteg hibák, amik mellett az öröm pillanataiban sem mehettem el szó nélkül. Ezen a szinten ez nem fér bele! Nem a szőrszálat akarom ezzel hasogatni, de ezeknek a  dolgoknak is a helyükre kell kerülniük, nem csak az ezüstéremnek! Ahogy én Asit ismerem oda is fognak.

Most azonban szeretném megosztani Veletek, azt az élményt, ami számomra a legtöbbet adta és jelentette ezen a hétvégén.Történetem a 16. gyorsasági szakaszhoz kapcsolódik (Riudecanyes). Ez volt az utolsó nap azon szakasza, amit a TV közvetítéseknek köszönhetően talán Ti is sokan láthattatok. A pálya azon pontján ahol én álltam, egy olyan körforgalom volt, amit két hatalmas, emberekkel tömött domboldal szegélyezett. Jópár ezer fanatikus szurkoló előtt kellett elfordulnia a mezőnynek.
Asi itt bemutatott produkciója, eddig ismeretlen érzést váltott ki belőlem. Pedig már voltam néhány VB futmon 1997 óta... Ahogy emberünk megérkezett ehhez a kanyarhoz, majd amolyan magyaros vagánysággal beesett, és végig a gázon állva centizve a szalagkorlátot távozott... Hááát srácok! Abban a pár másodpercben minden benne volt, amit csak a rali adhat meg a számunkra. Asi olyan önfeledten élvezte a szúguldást és a versenyt, mint ahogy a vastagon hóval borított Bakonyban szokta, azokon a téli éjszakákon, amikor mindenki más az igazak álmát alussza :) Valahányszor eszembe jut, ahogy ebben a kanyarban a ralit szerető és értő közönség ovációval és tapssal köszönti őt, mindannyiszor végigfut a hideg a hátamon. És tudom, hogy az övén is :)

Én, személy szerint ezekkel a képekkel és ezzel a cikkel szeretnék köszönetet mondani neki ezért az érzésért. És sokminden másért is, aminek köszönhetően a barátomnak hívhatom. Több mint tíz hosszú esztendő után, most éreztem először a világbajnokságon, hogy büszkén állhatok oda amellé az autó mellé, amin a magyar zászló van. Köszönet érte barátom!

 

65 komment


Címkék: 2009 asi akcio portre catalunya rally

A bejegyzés trackback címe:

https://rally-foto.blog.hu/api/trackback/id/tr1001431586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sirchimboak - matthew.gecs[kukac]gmail.com (törölt 2009.10.06. 15:38:14

ÁÁÁÁ!!
Ez kellett nekünk, kellett a magyar rallys társadalomnak és kellett Asinak is!
Remélem sokan látják ezt a negatív szektorból és még Petike is!
Ez a rally kéremszépen, nem az itthoni alibizés (tisztelet a kivételeknek, mert azért van pár)!
Az ilyen fantasztikus emberek miatt büszke magára most mindaz, aki magyar és aki imádja a rallyt és vele együtt az egyik meghatározó alakját, Asit!
Profizmus, precizitás, hatalmas akarat és lelkierő! Ezek kellettek neki, mert nem mindenki, sőt, nagyon kevesen vitték volna ezt véghez azok után, amit Ő(k) kaptak itthon... de most megmutatták, hogy csak találgatások voltak!
GRATULÁLOK!!!

Capulet 2009.10.06. 15:56:21

Tudom mit éreztél, én is ott voltam.....

Senki mást nem tapsoltak meg ennyire mint őt. Talán Ogier-t még.
Remélen sokan olvassák ezt a blogot, mert Asi most végre mindenkinek bebizonyította, hogy nem csak itthon tudja a WRC-ket elverni, hanem a VB-n is!!!!

Amúgy nagyon szeretem olvasni a blogodat, de ezt mondtan is neked a szervízben.
Sajnos az én képeim nem lettek ilyen jók, úgy látszik hogy a navigálás jobban megy mint a fotózás.

Ezt még tanulnom kell.

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2009.10.06. 15:59:28

TUDTAM ÉS HITTEM,HOGY MEGLESZ A JÓ HELYEZÉS!!!

SZÍVBŐL GRATULA NEKIK ÉS ILYEN LEGYEN A FOLYTATÁS IS!!!

Norbi /// Ladaracing 2009.10.06. 16:07:42

Hatalmas grat Asinak és mindenkinek aki tett ezért a sikerért!
Remélem, hogy nem ez volt az utolsó Vb-s szereplése.

proflex 2009.10.06. 16:35:05

"Szerintem Mr. Giraudet, a kétszeres világbajnok Didier Auriol mellett látott már egyet s mást, és ha valaki neki fejtörést vagy meglepetést tud okozni, az nem lehet ügyetlen."

Auriol csak egyszer volt világbajnok, 1994-ben Toyota Celica St185-tel:-)

Gratula ASI-nak!!!

vivax 2009.10.06. 16:38:55

Aki tud, az tud. Nagy gratula. Ja, és nagyon jók a fotók!!!

Rigghead 2009.10.06. 16:48:45

jelenleg kint vagytok az index főoldalán, alul, a totalcar rovatban.

gratulálok!

Grifter 2009.10.06. 18:07:41

Nekem kellemetlen, de nem derült ki számomra a cikkből, hogy most akkor mit is ért el végülis. Kategória ezüstérmes lett? Egy szakaszon kurva jó időt futtot? Vagy most akkor mivan?:)

martong 2009.10.06. 18:12:05

Ez már valami, GRATULÁLOK!!
Eddig is szerettem Asi vezetését de amit ott művelt... az igencsak ottvolt.
Még sok ilyen WRC-s szereplést! :)

B. MAX 2009.10.06. 18:15:44

@proflex: Köszi Proflex a javítást! Nem mentség, hogy éjjel írtam és az utazás miatt nem volt időm visszaolvasni az anyagot... Szarvas hiba!

Thanks and Sorry

B.MAX

B. MAX 2009.10.06. 18:28:30

@Grifter: @Grifter: Szia Grifter!
Valóban nem írtam konkrétan le, hogy Asi milyen eredményt ért el a versenyen, de azt hiszem a szakasz eredményét ennél jobban nem kell elmagyaráznom. A szakasz száma, neve, hossza és a tizedmásodpercekben megadott különbség elégnek kellene, hogy legyen ahhoz, hogy senki ne keveredjen össze... Azt azért még szeretném elmondani, hogy ez a blog inkább fotóblog semmint hírportál, és a szövegeimben elsősorban arra törekszem, hogy a hangulatból és az élményből juttassak hozzátok, a bárhol máshol megtalálható adathalmaz helyett.
Köszönöm a véleményed és hogy itt jártál. Remélem amellett amit hiányoltál, olyan dolgot is találtál ami kedvedre való. :)

Gyere máskor is és maradj kritikus !!! :)

Grifter 2009.10.06. 18:28:31

Nincs ezzel baj, nem is kötekedés volt, egyszerűen tényleg nem derült ki számomra világosan, minek is örülünk (hiszen örülünk!), akkor meg hülyén érzem magam, ez aszem érthető.

@sirchimboak: Thcx, pont ennyi hiányzott a világossághoz :)

brake 2009.10.06. 18:33:09

Nagy-nagy gratula az eredményhez.
A fotókért pedig köszönet.Élőben ezt látni/hallani nem semmi lehetett.Ezek után látunk még nagyobb csodát is tőle úgy érzem.

örökszkeptikus 2009.10.06. 18:41:40

Hát igen. Ilyenkor merül fel a kérdés, hogy egy ügyes, jó kezű versenyzőnek minek a sok balhé, a bizonyított pályalevágás, a bizonyított tiltott szerviz stb. Tud ő tisztán is jól szerepelni, ha akar, ezt most bebizonyította, de azért a nagy ömlengésben ne felejtsük már el, hogy melyik autót állták köre az FIA ellenőrök és milyennel megy itthon. Hajrá ASI, csak unfrankó nélkül!

örökszkeptikus 2009.10.06. 18:47:56

Most nézem az eredményeket. Ha ASI ekkora király a blogger szerint, akkor mit mondana Hans Weijs Jr-ról, aki egy Citroen C2 S1600-as géppel végzett jóval a magyar fiú előtt. Azért azt is megnézném, hogy itthon mikor tudná bárki is megverni ASInkat egy egyhatós versenyautóval. Bocs, nem tudok önfeledten lelkesedni.

madbalee 2009.10.06. 19:05:32

Hatalmas grat Asi! köszönjük!

KariKa 2009.10.06. 19:16:00

@örökszkeptikus:

Menni kell, bazdmeg, nem pofázni.

Tipikus csoffadt gyógyegér lehetsz, aki 46-tal megy a belső sávban, aztán pampogsz, ha megelőz valaki.
Ülj be életedben egyszer egy versenyautóba, aztán gyere vissza ugatni.

Hú, de mérges lettem, elnézést.

B. MAX 2009.10.06. 19:16:05

@örökszkeptikus: Van egy infóm, amit megosztanék Veled és Veletek. Az első nap elején a kutya sem foglalkozott Asival az FIA műszaki ellenőrei közül. A dolog akkor vált érdekessé a számukra, amikor az ellenőrök francia főnökével Denis Giraudet (szintén francia...) váltott néhány szót bizalmasan... A híres navigátor egyszerűen nem akarta elfogadni, hogy ez velük megtörténhet... Ők ide győzni jöttek és a papírforma alapján rivális nélküli, sima diadallal számoltak. Ehelyett... Jött egy fazon, akinek a nevét se hallották, ottani mércével mérve már benne van a korban (ASI 37) és odavert nekik olyat, amit nem nagyon értettek egy régebbi technikával... Nos ezek után érthető, hogy amit megtehettett az ügy érdekében azt megtette. De az itthoni viszonyokkal ellentétben nem lépte át a szabályok adta kereteket. Mérges volt, elszánt, csalódott, de korrekt. Nos itthon ez másképp van. Itt nem mérgesek, azonban elszántak és nem korrektek Vele.
Hans Weijs Jr. : Nagyon jól megy a srác, lehetne ömlengeni róla is! De ez a cikk most nem róla szól. Róla cikkezzenek Hollandiában. Sőt! Ezen a napon, az én blogomon, sem Hirvonen, sem Loeb sem Sordo és senki a világon nem érdekes a számunkra. Mi itt és most, annak szeretnénk együtt örülni, amit Asi ért el. A többiekkel foglalkozom az év másik 364 napján...
A kritikákkal pedig semmi baj, csak legyen objektív.

Mond el máskor is a véleményed, és maradj örökszkeptikus :))))

Üdv,

B-MAX

B. MAX 2009.10.06. 19:18:42

@KariKa: Maradj kérlek szalonképes! Büszke voltam arra, hogy ezen a blogon eddig egyetlen kommentet sem kellett kimoderálnom a trágárság és a mocskolódó üzengetés miatt. Veled sem teszem, de kérlek szépen maradjon ilyen ez a közösség amilyen eddig volt.

Ezer köszönet!

B.MAX

Gaca 2009.10.06. 19:27:02

ASI a király !!!

sirchimboak - matthew.gecs[kukac]gmail.com (törölt 2009.10.06. 19:41:08

@örökszkeptikus: egy két gondolat a jóízlés határain belül! Egy Super1600os autó egy A-s autó! Gyárilag versenyzésre lett tervezve a legelső porcikájától a legutolsóig! Asi Micuja pedig N-es, tehát egy sima utcai autó van átalakítva (nagyon minimális átalakítások) versenyautóvá! A kettő között óriási különbség van... durva példával élve egy egyik egy F16os, a másik pedig egy fürdőkád szárnnyal! Emberekben nem kell különbséget keresni, mert Asi nem az a fajta, aki ráfogja minden másra, ha szarul megy. Ő magával szemben is kegyetlen, tuti, hogy saját magát bünteti, ha elkövet egy hibát, nem jön semmis kifogásokkal!
A szabályosságról csak annyit, ahogy B.Max is említette, állandó ellenőrzés alatt voltak, és nem értem miért írod azt, hogy ezzel az autóval, meg szabályos autóval?? Tény, hogy a Matics salgón összetört kasztniját kapta meg, tette bele minden cuccát (motor, váltó), de ez miért hiba??? Látod, lenyilatkozta, hogy olyan ellenőrzések vannak, ahol a hazai N4 fele megdőlne... de ő nem dőlt meg, mert szabályos volt minden! Felesleges találgatásoknak meg nincs értelme, mert alaptalanok és nem bizonyítottak, a rosszakarás meg már ismerős magyar mentalitás!

u.i.: fájó és elszomorító dolog, hogy egy ilyen fantasztikus eredmény után az örömben és a büszkeségben még vannak olyan emberek, akik most is fúrják ezt az egész Asi-ügyet!... nem unalmas már?? Hiszen most bizonyítékot kaptatok! Olyan az egész, mint ha a hideg vízre mondanám azt, hogy forró! Szánalmas!

Palikné Marski Anikó 2009.10.06. 20:08:51

Ayrton Senna a Király! Hajrá ASI,hajrá Loeb!
Ostoba Palik László!

Evil1979 2009.10.06. 20:17:35

Ez állat!
Jó képek, jó írás.
Ahogy olvastam attól kirázott a hideg!
Szép volt Asi, gyerünk tovább!!!

www.szem.tv · http://csikosgabor.blogspot.com/ 2009.10.06. 20:30:35

Az újságírónak és fotósnak kell magyartól eredmény, akkor szép az élet. Jogos a lelkesedésed, grat Asinak is, hogy megcsinálta. Nagyon jók a fotók, újra mondom, ember nem tudja elképzelni, hogy milyen nehéz ralit fotózni, a sebesség nem ügy, a mozgás, a hely és a behatások sokaságát feldologozni, ez számít. Nekem Drapál, Ferjáncz, Kesjár, Juhász, Harmati volt a bioinfúzió, ahova mentem velük, jó volt magyarnak lenni. Kösz, vártam már ezt a posztot.
www.szem.tv

Süni25 · http://www.eakft.hu 2009.10.06. 20:46:19

Mérges vagyok. Roppant mérges. Egész hétvégén hallgattam arádiót (D.), minden órában hírek/sporthírek. Mi volt benne? forma1, meg Talma. az, hogy szegény (kedvelem, ne értsétek félre!) állandóan utolsó, annak hírértéke van. Az, hogy egy hazánkfia a rallyVB-n ilyen helyezést ér el, annak nincs.

Nem jól van ez így.

lacarally 2009.10.06. 20:53:50

Akárki akármit mond. Ilyet még magyar nem ért el VB-n. Azon csodálkoztam hogy a Dudás Gyula belevette azok közé a pilóták közé akiknek elismerte a nemzetközi szereplést. A sajna az hogy Szabó Gergőt nem vette bele. Lehet aromán bajnoki cím kevés. Na de mindedj Hajrá Asi és Zsuzsi. Amugy jót tett mert most egyre több ember veszi a csapatpólókat, és jövőre remélem sokat látok a pályák szélén. Gratula a jó eredményért, és természetesen köszönjük ezeket a kiváló fotókat!

paker 2009.10.06. 20:55:06

Ha az öt-hat évvel ezelőtti gárda lenne jelen a VB-n, akkor is tudott volna 9. lenni? Vagy amikor még Galli, Duval, Gardemeister,Stohl ott volt privátnak? Oké ott volt asi, de lehet Wilson nem taposta szervízpark előtt? Hova, minek kockáztasson utolsó nap. Henning, Al Quassimi, Rautenbach? Sosem láttak aszfaltot. Ez szerencse volt, semmit nem mutat. Sértés Őt egy lapon említeni, Ferjáncz Attilával, vagy Cserkuti Öcsivel. Lehet eléri majd a szintjüket, de Én nem hinném. Azt hiszem, amit Szabó Gergő teljesített Norvégiában, az sokkal figyelemre méltóbb. És egyébként is, Gergő méltó a figyelemre, nemúgy, mint Aschenbrenner. Legalább nevezhetett volna a saját nevével. Ez nem 3ad osztály! Rossi milyen névvel indult Wales-ben? Nem a THE DOCTOR-ral! Szóval....

paker 2009.10.06. 20:58:26

@sirchimboak: "Az ilyen fantasztikus emberek miatt büszke magára most mindaz, aki magyar és aki imádja a rallyt és vele együtt az egyik meghatározó alakját, Asit!" Ebben a mondatban, a MAGYAR szó kissé megosztja a véleményeket. De nem akarok Gárdistának tűnni!

sirchimboak - matthew.gecs[kukac]gmail.com (törölt 2009.10.06. 20:59:27

@Süni25: a szaksajtót kivéve, egyik média sem foglalkozik a rally-val, legyen hazai vagy külföldi! Sajnos! Kereshetnénk a felelősöket, de úgy sem találjuk meg, vagy ha mégis, akkor úgy sem tudunk mit tenni! Egyetlen megoldás, hogy nagy számban látogatjuk a rallyval foglalkozó oldalakat, hogy legalább ők fenn tudjanak maradni! Sajnos pénzcentrikus világban élünk, nekik is meg kell élni, és kevés az olyan reklám és profitmentes oldal, mint ez a blog! Ezért nem kap pénzt a Richárd, ezt önszorgalomból és értünk, rallyszerető emberekért csinálja! Ezúton is nagy köszönet neki!!

sirchimboak - matthew.gecs[kukac]gmail.com (törölt 2009.10.06. 21:07:17

@paker: mondd csak nyugodtan, nem értelek így burkoltan??
Senki nem említette senkivel sem egy lapon Asit, csak elmondtuk és a tények bizonyítják, hogy fantasztikus eredményt ért el! Ezt miért kell ócsárolni?? Talán fáj Neked, Nektek, hogy ez az eredmény megszületett?? Vagy talán a személy fáj, aki elérte ezt?? Nyitott kérdéseket hagytok csak, konkrét választ semmire sem adtok!
Azzal meg végképp nem értek egyet, hogy azért, mert pár ember ezen a futamon nem indult, azért ez a hely nem is oly' értékes!! Tudod Te mit beszélsz?? Akkor például a Debrecen is jogtalanul volt bajnok, mert a Fradi nb1 b-s volt?? Vagy most mivan?? Semmit nem von le az eredményből az, hogy kik indultak itt és kik nem! A jelen helyzetnek kell megfelelni, a jelen helyzetben kell helytállni, nem pedig teóriákat felállítani, mert mint tudjuk, a ha-val kezdődő mondatoknak nincs értelmük! SzabóG eredményéhez nem fűznék semmit, az is kapott ekkora felhajtást, mint ez, csak ő egy 99%ban elfogadott ember, amíg Asi csak 60%ban (példa volt, megkövezni nem kell a számokért).
Szóval tényekkel támasszunk alá álláspontokat, ne teóriákkal, feltételezésekkel meg "ha úgy lett volna"-kkal!

Pajkos kisdömper 2009.10.06. 21:11:16

@Süni25: pont ezen dühöngtem a b.nőmnek!

nikó 78 2009.10.06. 22:22:49

Nagyon szép eredmény,remélem meg tudja majd ismételni,és abból akármi is lehet.Bár én jópár éve már nem nézek VB-t.Kiöregedtek a nagy kedvenceim,de jó lenne újra szurkolni egy komoly Magyar pilótáért.

megint 2009.10.06. 23:59:56

Magyar ember olyan, hogy szeret belerúgni abba aki sikert ér el, irigy rá, vagy csak ő jobban csináná(a tv előtt), vannak még a nagymagyarok akik szerint ő nem elég Magyar.
Grt Asinak!

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2009.10.07. 06:44:08

Lelkesedés és gratuláció! Voltaképp szóhoz sem jutok.

morcosboci 2009.10.07. 07:54:34

Gratula az eredményhez, megy ez így is. Az, hogy csak 60%-ban elfogadott szintén Asi érdeme, megdolgozott érte. Ha mostantól tisztán akar versenyezni akkor minden támogatást megérdemel de azokat sem szabad szapulni akikben a múltja miatt rossz emlékeket ébreszt. Az megint más kérdés, hogy a hazai N-es autók fele elbukna egy rendes ellenőrzésen. A hazai sportvezetést egy az egyben el kellene zavarni még a környékről is.

joeramirez · http://automeo.blog.hu/ 2009.10.07. 08:24:39

Gratulálok, top 10 egy szakaszon nem rossz eredmény!!!

Kár hogy a blogger a verseny végeredményét nem tette nyilvánossá.

(Sokan nem ismerik a rallye versenyeket, a végén még azt gondolják, Asi a 9. helyen végzett ...)

Stuntman Mike 2009.10.07. 10:15:01

@Grifter: Ez tényleg nagyon kellemetlen, de segíts magadon, informálódj, Tiéd az internet barátom :)
..nem is kellemetlen, hanem ciki :)

Stuntman Mike 2009.10.07. 10:16:43

Gratulálok ASI-nak, nagyon szép eredény és a fotósnak, gyönyörű képek!

Stuntman Mike 2009.10.07. 10:24:40

@örökszkeptikus: Boldogok a lelki szegények, mert övék a mennyek országa - próbálj meg csak simán örülni dolgoknak, kergesd el a hangokat a fejedből :)
Hajrás ASI !

gecofeco 2009.10.07. 10:45:05

Asi nagy király! Elverni 1 halom gyári wrc-t. Nem semmi!

sirchimboak - matthew.gecs[kukac]gmail.com (törölt 2009.10.07. 12:53:55

14. Snobeck - Peugeot 307 WRC

Ez a Turán féle 307 WRC

Guld Péter 2009.10.07. 12:56:51

Egy magánvélemény
Nekünk lehet, hogy furcsán hangzik, mert az OB-n ez nem megszokott dolog, DE! A világbajnoki sorozatok, legyen az akármi, nem azok a sorozatok, amelyeken idő előtt kiengednek a versenyzők. Ezeken a viadalokon kockás zászló után még legfeljebb 200 méteren keresztül 110%-ot nyújtanak a résztvevők. Furcsán hangzik tudom, de az igazság. A magyar rallye elitnek kéretik emailben elküldeni a mellékelt időlistát!
Köszönjük Richárd

Harvey mar van 2009.10.07. 15:59:05

Hajrá Asi, hajrá Lanci!:)

Harvey mar van 2009.10.07. 15:59:44

Végre egy nívos blog, normális kommentekkel...

B. MAX 2009.10.08. 11:15:22

@sirchimboak: Ennek nincs hírértéke :):)

sirchimboak - matthew.gecs[kukac]gmail.com (törölt 2009.10.08. 12:22:02

@B. MAX: pár karaktert csak megért... vagy így oda az inkognitó? =)

Stipistop Misi · http://www.stipistop.com 2009.10.08. 19:22:22

De jó volt ezt olvasni. Nem csak a hírt, hanem a stílust is. Jól írsz. Annyi még, hogy azért ebből a sorozatból a legjobb fotó a csajos bugyis. Erre mondják, hogy prájszlessz. Kössz, hogy megírtad. Linkeltük mi is: stipistop.com/asi-odatette/

JoeMiller 2009.10.09. 03:50:14

Csak néhány gondolat...
-egy gyári S1600-as autonak ezeken a pályákon el kell vernie az N4-eseket, ha nem igy van és nincs müszaki gond sem, akkor fakezü a pilota. (suly/loerö arány, féktáv)
-nem akarom bántani a régi nagy öregeket, de mind "kiváltságosak" voltak a maguk idejében. Asi egy olyan kategoriában a legjobb, ahol a legtöbben vannak azonosnak mondhato technikai feltételekkel.
-remek eredmény, remek blog, remek képekkel.
...és ezt nem azért írom, mert szerencsére a "föszereplök" a barátaim, de köszönöm nekik!

JoeMiller 2009.10.09. 04:06:52

bocsánat, de a rendszer folyton hibát jelzett és kidobott... :)

brake 2009.10.09. 08:18:37

Ez szép sorozat lett.:)
Amúgy is sok a hozzászólás ehhez,de most a legtöbb kommentes bejegyzés lesz ricsinek ezen a blogon azt hiszem.:))
Várható volt,hogy felüti a fejét a becsmérlő szavak tömkelege is.Szerencsére még mindig "kultúr" megjelenésben.Tovább ne fajuljon és a legjobb marad.

Tommi · http://matchboxmemories.blogspot.com 2009.10.10. 00:07:33

@lacarally: "Senki nem ért el ilyen eredményt a VB-n..."
Azért ezzel vitatkoznék. Ranga László 1995-ös 3. helye a San Marino Rally-ról az smafu?

B. MAX 2009.10.10. 12:09:51

@Tommi: Kedves Tommi! A pillanat tört részére rám ilyesztettél, amikor először elolvastam a kommentedet.. De aztán megnéztem pár könyvet és rájöttem, hogy nem a mi készülékünkben van a hiba. Ezért arra kérnélek, hogy segíts nekünk abban, hogy mi is megismerhessük azt a forrást, ahol 1995-ben San Marino Rally néven, Rally VB futam szerepel a programban? Én ilyet nem találtam...

Thanks

B.Max

Tommi · http://matchboxmemories.blogspot.com 2009.10.11. 14:03:23

@B. MAX: Bocsi, igen. Az nem VB volt, hanem EB.
Mea Maxima Culpa.

IV. (Parkoló) Béla · http://aparkolokiralyai.puruttya.hu 2009.10.15. 14:26:35

Blog olvasóból átnevezem magam Bamba Blog Bámulónak ugyanis nem vettem észre, hogy én nyertem a hátizsákot. :$
(@B. MAX-nak kellett mail-ban felhívnia a figyelmem, hogy nyertem.)
Köszönöm szépen! Tuti kis táska. :)
Itt tényleg bárki nyerhet. :)

cabrio3er 2009.10.16. 10:58:31

és hol a többi ígért írás, kép?!?!?!? :)

kezdek türelmetlen lenni! :)

B. MAX 2009.10.16. 11:07:00

@IV. (Parkoló) Béla: Együtt örülünk Veled:) A többiek pedig remélem továbbra is szorgalmasan tolják a tippeket. :) Na majd most tétje is lesz:)
Jövök srácok hamarosaaaan! Iszonyat meloban vagyok, de ha meglátjátok mivel, tuti bűnbocsánatot nyerek:)
Remélem...

Még 1 pici kitartááás :)

Thanks!

B.Max

B. MAX 2009.10.16. 11:09:05

@cabrio3er: Pajtiiii:) ne türelmetlenkedj, hanem emeld fel a telodat, mert nekem volt egy félresikerült frissítésem az IPhone-on és darált mindent...

Peace

cabrio3er 2009.10.16. 12:26:53

@B. MAX:

mindig ezt a dumát adod elő :))) mások hányszor hiszik el? :)))

ok, ok, türelmes vagyok még egy kicsit :))