WRC Face to Face 2010

Utolsó kommentek

  • edeleny beres: De jó kis blog volt ez, lehet ha időm engedi újra elkezdem olvasni az elejétől :D (2017.01.16. 11:12) Kreatív és Art
  • Montuain Bike RWD Kompressor: Kicsit kackiás. (2012.04.21. 13:06) Örült hajsza Mexikóban
  • IV. (Parkoló) Béla: Ricsi! Az idén folytatod a blogolást, vagy csak a fb-on folytatsz aktív tevékenységet? (2012.01.23. 13:11) Örült hajsza Mexikóban
  • Utolsó 20

WRC Naptár 2011

Kapcsolódj:

Sár vagy dicsőség?

B. MAX

WRC2009 / Wales Rally GB / Beharangozó

Vége a számolgatásnak és nincs tovább taktikázás. Sebastien Loeb és Mikko Hirvonen között csupán egy pont a különbség az utolsó futam előtt, tehát aki előrébb végez, az lesz a világbajnok. Nincs mese, padlóig kell nyomni a gázt! A körülményekre nem lehet panasz, mert mindenkinek egyformán nedvesek és sárosak a pályák. A teszten nem volt különösebb izgalom, Petter Solberg, Latvala és Ogier durrantottak oda a legkeményebben. Ezeket a srácokat úgy tűnik, kicsit sem zavarja a csúcson zajló dráma, önfeledten és mindent egy lapra feltéve próbálják zárni az évet. Ha már a dráma szó elhangzott érdemes meghallgatni mit érez Loeb és Hirvonen néhány órával a sorsdöntő csata előtt.

Sebastien Loeb (Citroen): „Hiába nyertem eddig öt világbajnoki címet, a mostani helyzet számomra is új és érdekes. Ez annál is inkább így van, mert Mikko az utóbbi versenyeken nagyon gyors volt és most is előttem áll a pontversenyben. Biztos vagyok benne, hogy hasonló stílusban és agresszivitással fog autózni, mint az év második felében, ami viszont azt jelenti, hogy én sem tehetek mást. Az már egy érdekes kérdés, hogy hiba nélkül erre meddig leszünk képesek. Itt és most csak az eredmény és a helyezés számít! Vasárnap kettőnk közül az egyikünk boldog lesz, a másikunk boldogtalan. De ez ellen már nincs mit tenni, ezen az úton végig kell mennünk.”

Mikko Hirvonen (Ford): „Mindenki azt kérdezi tőlem, hogy mennyire vagyok izgatott amiatt, hogy megszerezhetem az első világbajnoki címemet. Azt vettem észre, hogy azok akik ezt kérdezik, sokkal izgatottabbak nálam... :) Ez a helyzet kezd komolyan aggasztani és könnyen lehet, hogy megkérek egy orvost, hogy vizsgáljon meg és kukkanatson bele a fejembe, mert valami baj lehet odafennt. :) De lehet, hogy semmi bajom, csak azért nem idegeskedem a kelleténél jobban, mert ha én választhattam volna egyet az idei versenyek közül, ahol megvívhatok Sebastiennel a világbajnoki címért akkor az a Wales Rally lett volna. Természetesen Finnország után... Ezzel tehát egy ki nem mondott kívánságom máris teljesült, a másikért pedig majd megdolgozom a hétvégén. Ez egy mindent vagy semmit helyzet, és nem szeretnék üres kézzel távozni.

Na srácok! Elérkezett az ideje az óriás szurkolásnak. Azt javaslom mindenki élvezze ki maximálisan ennek a hétvégének a történéseit és izgalmait. Én igyekszem majd ehhez jó sok sarat, esőt és mocskot eljuttatni hozzátok innen a pályák mellől, oda a meleg szobákba. Ez itt a nagy finálé! Tartsatok velem!!!

 

11 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://rally-foto.blog.hu/api/trackback/id/tr601469760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.10.23. 14:48:21

Erre kíváncsi leszek :)
Kicsit off: Nem régóta nézegetem ezt az oldalt,és azt szeretném megtudni hogy a képeket le lehet tölteni nagyobb felbontásban?? Az 1-es képet néztem ki háttérnek,de a 640x480 az kevés...

brake 2009.10.23. 16:44:47

Itt leszünk!!!
Sajna nem ott.:)

feketenap · http://www.zoldszempont.hu 2009.10.23. 16:53:52

Szerintem győzzön a jobbik!
Megint nagyon ütős képeket hoztál!

akiak 2009.10.23. 17:32:59

1óra 15 perc verseny után Loeb vezet kemény 5.3 mp-el

sirchimboak - matthew.gecs[kukac]gmail.com (törölt 2009.10.23. 18:21:57

Na végre már Richárd, hogy előkerültél! =)
Tényleg fura egy helyzet ez Loeb számára, hiszen mindig a 'kelleténél' előbb lett világbajnok... most szorult helyzetben kell hozni klasszis formáját, meglátjuk mi lesz a vége! De jót tesz a rally vb-nek ez a szoros hajrá!

Gabez 2009.10.23. 18:52:51

Szurkolok Mikkonak, kicsit uncsi, hogy mindig Loeb nyer ;)

Jó nagy a maszat:
www.wrc.com/jsp/index.jsp?lnk=300&featureid=1401&desc=Great%20Britain%202009:%20%20Mikko%20at%20shakedown

És esik is...ilyenkor jó lehet fotózni kint a természet lágy ölén...;)

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2009.10.23. 20:07:07

Hajrá MIKKO!

Nyomok is a tiszteletérre egy Colin McRae Dirt-öt...
Richárd!
NE LÖTTYINCSÉÉÉ!!!! ;)

Greblos WRC 2009.10.24. 13:34:50

Hy!
Szombat első kör után Hirvonen hátránya 25 mp.
Isten ne adja de ez sztem ennyi volt.
Azért Go Hirvonen! Hátha :)

Lookie 2009.10.24. 21:56:11

30.2 mp az előnye Loebnek a második nap után és 12 próba után. Úgy veszem észre mindenki itt Hirvonennel tart ( amúgy tényleg ügyes és rokonszemves, tök helyes versenyző ) de akkor is én biza 7 éve Loebbel tartok...sajnos kicsit a leragadó tipus vagyok, már akkor neki drukkoltatam mikor csak kezdő volt a WRC-ben és valszeg akkor is neki fogok mikor már nem lesz a legjobb....Ami meg az igazi kemény versenyt illeti úgy néz ki hozza a formáját 100%-kosan s nem hiába nyert eddig 5 világbajnokságot. Szinte sajnálom Hirvonent mert amúgy tényleg sokat fejlődött és tényleg jó a csávó és ő is megérdemelné a világbajnokságot...de hát győzzőn aki a legjobb. Ámen.

Alf (törölt) 2009.10.25. 14:02:16

a citroent nem lehet megverni :)

Alízium · http://minerva-szki.hu/szakkepzesek/ujsagiro-1.php 2009.10.27. 14:10:09

Elképesztő, hogy milyen gyönyörű helyen száguldoztak ezek a gépek.
valaki említette, hogy az első képet nézte ki háttérnek, nekem a kilencedik jön be. :)
süti beállítások módosítása