WRC Face to Face 2010

Utolsó kommentek

  • edeleny beres: De jó kis blog volt ez, lehet ha időm engedi újra elkezdem olvasni az elejétől :D (2017.01.16. 11:12) Kreatív és Art
  • Montuain Bike RWD Kompressor: Kicsit kackiás. (2012.04.21. 13:06) Örült hajsza Mexikóban
  • IV. (Parkoló) Béla: Ricsi! Az idén folytatod a blogolást, vagy csak a fb-on folytatsz aktív tevékenységet? (2012.01.23. 13:11) Örült hajsza Mexikóban
  • Utolsó 20

WRC Naptár 2011

Kapcsolódj:

Harminc perc Kimi Räikkönennel

B. MAX

WRC2009 / Finn Rally / Háttér

A Kimi Räikkönen miatt felbolydult méhkasra hasonlító sajtóirodáról már beszámoltam egy korábbi bejegyzésben, de akkor még nem volt lehetőségem arra, hogy egy kicsit több benyomást is szerezzek róla. A verseny előtti sajtótájékoztatóra a finn negyed órával előbb érkezett, mint az előre megadott kezdési időpont, amit mindenképpen pozitív, és sztárallűröktől mentes hozzáállásként könyveltek el a jelenlévők. Igaz, a hatalmas előadóteremben kissé félrehúzódva, a feltűnést kerülve várta a kötelezőt.

FI97334

tovább »

83 komment


Címkék: akció portré fiat 2009 ugrató räikkönen kimi rally finland

A bejegyzés trackback címe:

https://rally-foto.blog.hu/api/trackback/id/tr591300937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

morcosboci 2009.08.10. 19:38:15

MINDIG IS EGY TUSKÓ VOLT...

B. MAX 2009.08.10. 19:44:11

Sziasztok Srácok!

Na itt van végre az első olyan cikk, amit remélhetőleg a Totalcar is a címlapján fog tolni... Számotokra ez annyiban jelent változást, hogy a képeket egy kicsit nagyobb méretben (640x480) is megnézhetitek galériába rendezve:)
Megyünk tovább:)))
Kérem a véleményeket!!!

Üdv,

B.MAX

mechorang 2009.08.10. 19:49:16

hogy még az arcán lévő pólusokat is tisztán láthatod
az pórus :)

zutyi128 2009.08.10. 19:51:25

Nem is tudtam,hogy tetkoja van.Irtó ronda valami.

L002 2009.08.10. 19:55:32

Szia!

Ezek a képek nagyon nagyon jóóóóóóóók!!!!!!!

Olyan pillanatokat kaptál el amire szerintem kevesek képesek!

Üdv L!

hozé bubó 2009.08.10. 20:26:08

képek szuperek

az a tökisapka borzasztóóóó, egy 14 éves tompikánál elmegy, de kicsit öreg már ehhez... :D

Ciri 2009.08.10. 20:29:28

@B. MAX:

Csak gratulálni tudok, nincs ezen mit ragozni.

Még kérek(ünk) ilyet! :))

makmarci 2009.08.10. 20:41:16

Attól eltekintve is, hogy Kimi "rajongó" vagyok, én teljesen megértem. Én sem aláírogatnék , inkább baromira koncentrálnék a rajt előtt, hogy mondjuk ne halljuk meg...

nem tudom, hogy atöbbiek ezt hogyan csinálják, de én asszem senkit sem zaklatnék a rajt előtt, hogy lécciléccilécciiiiii !

Én. Ők viszont igen....

BenTLor · http://blog.bentlor.hu 2009.08.10. 20:54:55

@makmarci: Szerintem nem süket akarsz lenni, hanem élni szeretnél... pl. ne haljunk meg, vagy ilyesmi. Másrészt a normális sportágakban nem szokás a versenyzőket agyba-főbe védeni a szurkolóktól. Az ugyanis nem emberi.

Bajor 2009.08.10. 21:09:26

azért emberünk az f1ben seméppen bőbeszédű, vagy arrol híres, hogy szereti a riportereket :)

www.youtube.com/watch?v=4HHUkHbgAtM

www.szem.tv · http://csikosgabor.blogspot.com/ 2009.08.10. 21:10:37

Egészen elképesztően jó riport, nálunk ilyen még médiában nem jelent meg. Külföldi anyag sem. A mezősbehúzottas, a fleres ellenfényes (színrebontás a mellén), a magába zuhanó portrés... kezdtem volna sorolni, hogy melyik a legjobb, de az egész óriási. K.R. az F1-ben is egy másik világ, a raliban, ahol beszélgetni lehet a versenyzőkkel duplán az. Nálam megnyerted a finn ralit.

Guld Péter 2009.08.10. 21:26:23

Hú de sok rajongód lett Richárd!:) Persze, hisz ez már régóta járna neked! A legjobb fotók, amiket eddig valaha láttam. Lehet, hogy a Raikkönen miatt is, de hát ha egyszer azok...

a8zoli 2009.08.10. 21:37:49

nagyon jó képek !
a mikki rötykönnen meg sajna az utóbbi időben olyat belevágom a tököm gyerek lett :( a lobonc hajával meg a rapper ferraris satyesszal.
ő marhára unja magát.... csak nemtudom miért mások élnének halnának ha ferrariban versenyezhetnek ő meg pont tojik rá. a vb cím meg marha nagy szerencse volt anno. mint a hamburgernek tavaly.
a ralliban is esett kelt. nemhiszem hogy itt ő kezd vmit . jó kis pr volt azt ennyi.
lehet 1x csak nem fog emlékezni rá senki ha így folytatja. mehet vissza vodkázni majd.

B. MAX 2009.08.10. 22:05:24

@mechorang: elütöttem... de javítottam! és köszönöm :)

B. MAX 2009.08.10. 22:12:29

@www.csikosgabor.blogspot.com: Szia Gábor! Fantasztikus amit írtál, de azért próbálom a helyén kezelni! Örülök, hogy sokaknak átjöttek nem csak a képek hanem a szöveg is, mert szerintem a kettőből együtt lett teljes a történet.
Folyt. köv. még Finnországból :)

Üdv,

B.MAX

Johnny Bravo 2009.08.10. 22:45:46

Sokan ekézitek Kimit. Amiben egyrészt igazatok van, de abba gondoljatok bele, hogy bár finnországban volt, egy teljesen idegen környezetben. A rally egész más, mint az F1. Az F1ben nagyon komoyl szabályok vannak. Pl nincs hozzászokva, hogy test közlebn vannak a rajongók. Arról meg, hogy nézte a többiek bénázásárt: ezen a páláyn volt lehetősége, hogy rutinos rallystákat nézzen élesben olyan körülményke között, ami neki még ismeretlen, és amiből tudott tanulni.

GGG77 2009.08.10. 22:48:33

Ferrari szurkolóként nekem sem kis kihívás Raikkönennek drukkolni, nem az a típus, akit én kedvelnék.

Annyit viszont hadd fűzzek még hozzá, hogy az F1-el való, degradáló megjegyzés nem kellett volna. Hidd el ott is nagyon szívesen segítenének a szurkolók csak a szabályok ezt -nagyon helyesen- tiltják. Szeretem a rallyt, de a legnagyobb őrültség a szurkolókat ennyire közel engedni. Hány embernek kell még meghalnia?

Johnny Bravo 2009.08.10. 22:53:47

és az sem véletlen, hogy icemannek hívják. Kimi már soxor elmondta, hogy neki marhára elege van mindenből, ami nem az autóvezetés. Tul képp egy nagyon profi szakember, aki imádja a munkáját. de elég zárkózott, megválogatja kivel beszél, mennyit miről. És ez nagyon minimális. Amikor az F1be került, nem azért nem beszélt, mert nem tudott, hanem mert nem akart. A McLarennél meg kénytelen volt, nem is szeretett ott lenni. Képzeljétek el a helyzetet fordítva: egy könyvelőt, aki kurva jó a szakmájában, de folyamatosan show-t csinál, egyfolytába elmondja, hogy milyen komoly kihívás, 600 soros excell táblákat neem eltolni, stb.

nikó 78 2009.08.10. 22:55:37

Én egyáltalán nem csodálkozom a közönyén.Többször nyilatkozta,csak a vezetés érdekli a körítés nem

Johnny Bravo 2009.08.10. 22:56:50

tul képp meliykőtök örülne annak, hogy nem tudna a hobbijába sem belefeledkezni, mert valaki mindig ott van. És persze mondhatjuk, hogy ezt választotta, meg ezzel jár. De szerintem meg inkább ilyen legyen, mint egy bizonyos R Schumacher, aki olyanokat engedett meg magának, amit a bátyja nem... Fellök újságírót, kiesik versenyből, berihan a motorhome-ba a másik oldalon, mint ahol várják, majd másfél óra múlva előkerül, és mintha a kutyáját hívnák, fütyül, és int az újságíróknak, hogy most jöhetnek (nem kitalálás, ott voltam)

B. MAX 2009.08.10. 23:00:15

@Johnny Bravo: Én semmiképpen sem "ekézem" Kimit!!! Hogy jöhetnék én ahhoz??? Fantasztikus versenyző egy élő, két lábon járó legenda Finnországban. Én pusztán azt szerettem volna Nektek elmesélni képpel és szöveggel, hogy Nekem és a szurkolóknak melyik arcát mutatta addig, amíg a közelében voltam. Ha csak Velem és a médiával viselkedik így, azt nem vettem volna személyes sértésnek. Engem az bosszantott, hogy a honfitársaival ilyen rideg! A többiek bénázását pedig szó szerint lehet érteni, mert nem Loeb, Hirvonen és Solberg produkcióját bámulta, hanem a mezőny végéről induló 1.3-as N-es Volkswagen Polokat...

Köszi a kommentet!

Üdv,

B.MAX

Johnny Bravo 2009.08.10. 23:09:11

@B. MAX: Nem konkrétan rád gondoltam, hanem a kommentelőkre, és nem is akarom senkinek megváltoztatni a hitét, csak felvetettem néhány gondolatot egy másik nézőpontból. Hátha van, aki elgondolkodik rajta. Amúgy nagyon jó riport. Hangulatot ad, nem csak tényeket közöl. Tetszik. A képek szuperek. De Kimi meg ilyen. Én sem mondom, hogy jól van ez így, vagy szimpi lenne. De pl a személyiségéből adódóan tud így menni, ahogy. És értem, hogy bénázókat nézett, de hibákból lehet tanulni, sajátból fáj, máséból nem. :)

B. MAX 2009.08.10. 23:12:18

@GGG77: Azzal, hogy felhívtam a figyelmet egy óriási különbségre a rali és az F1 között, szerintem nem degradáltam az F1-et. Kétségtelen, hogy nálam abszolút prioritást élvez a WRC pedig, ha akarnék az év összes F1-es versenyen is ott lehetnék, és fotózhatnék. Számos olyan érvem van, amivel ezt meg tudnám indokolni, de azt hiszem erre a témára majd egy teljes bejegyzést fogok szentelni. A raliban és az F1-ben történt sajnálatos halálesetek között, nem igazán jó a párhuzam, mert pl. Ayrton Senna tragédiáját képtelenség egy néző halálával összehasonlítani.
Folyt. köv. :)

Köszi a véleményed!

Üdv,

B.MAX

"azta" 2009.08.10. 23:21:50

a képek tényleg szuperek!

Raikonen megitélése meg szerintem megint fals. kb úgy tudom elképzelni, hogy imádja a száguldást, imádja a sebességet, a versengést, stb., stb. - és kurvára nem érdekli a szurkoló, a média, vagyis senki! csak és kizárólag az élvezetért vezet és hogy neked (nekem) véleményed van róla (legyen az akár rajongás), abszolót nem érdekli! nem kell a visszaigazolás.
ha fejre áll és vissza is fordítják - akkor is vége a versenynek. elcseszte, onnan már nem érdekes. segítő kezek? beviszi a kocsit - max ennyi.
szerintem ennyi. és én meg pont ezt bírom benne.

Mice007 · http://kutyazzunk.blogspot.com 2009.08.10. 23:24:32

Nagyon jók lettek a fotók, nem csak a jegesbácsiról de úgy általában a futamról is, üdítő látni a képeket, gratula

zsüber 2009.08.10. 23:31:12

A képek istenkirálycsászárok! De a fekete alapon fehér betűk kiégetik az ember szemét. Nincs sokáig kedve az embernek nézegetni a képeket és elolvasni a kommenteket.
Sa sebesség oltárát sem szeretem emiatt. csak akkor olvasom, ha már végképp nincs semmi.

Johnny Web 2009.08.11. 00:09:22

Vannak olyan emberek, akik alapból utálják a nyilvános szereplést, meg a sok idegen embert. Kimi is pont ilyen. Felesleges ezért hibáztatni. Nem születhet mindenki Valentino Rossi-féle showmannek.

lolperec 2009.08.11. 00:55:47

én azt csodálom, hogy a Fiat nem esik szét alatta :D
gondolom ez nem azon a soron készült, mint a pórnépé.. :D

korlat 2009.08.11. 02:04:11

Az a helyzet, hogy Kimi egy olyan fajta ember, akiből ritkán lesz ekkora "sztár". Belőle meg az lett. Annyira visszahúzódó, ahogy többen is leírták már, hogy CSAK a versenyzés maga érdekli, hogy a világ meg van lepődve és nem tudja hova tenni. A filmekben vannak ennyire szélsőséges karakterek, nem a versenypályán. Erre itt van ez a gyerek. Szóval szerintem lesznek itt még viták, vagy ha nem itt, akkor máshol, Kimit meg kurvára nem fogja érdekelni továbbra sem senkinek a véleménye:) Ferrari drukkerként nekem is nehéz kedvelni, meg szurkolni neki, pedig anno nem volt vele bajom és különösen üde színfolt volt az F1-ben. Na mindegy, ez igazából egy másik történet. Amiért billentyűzetet ragadtam az a post maga, mert zseniális. Van benne valami, amitől annyira fasza hangulata van így éjjel kettőkor, hogy az leírhatatlan. Bevallom eddig csak a képeket görgettem át a korábbi postokban, de most, hogy egy olyan pilóta volt fókuszban, akit máshonnan "ismerek", így elolvastam és sokkal jobb. Kép+betűk itt remek kombó, így tovább!:)

korlat 2009.08.11. 02:05:19

Az a helyzet, hogy Kimi egy olyan fajta ember, akiből ritkán lesz ekkora "sztár". Belőle meg az lett. Annyira visszahúzódó, ahogy többen is leírták már, hogy CSAK a versenyzés maga érdekli, hogy a világ meg van lepődve és nem tudja hova tenni. A filmekben vannak ennyire szélsőséges karakterek, nem a versenypályán. Erre itt van ez a gyerek. Szóval szerintem lesznek itt még viták, vagy ha nem itt, akkor máshol, Kimit meg kurvára nem fogja érdekelni továbbra sem senkinek a véleménye:) Ferrari drukkerként nekem is nehéz kedvelni, meg szurkolni neki, pedig anno nem volt vele bajom és különösen üde színfolt volt az F1-ben. Na mindegy, ez igazából egy másik történet. Amiért billentyűzetet ragadtam az a post maga, mert zseniális. Van benne valami, amitől annyira fasza hangulata van így éjjel kettőkor, hogy az leírhatatlan. Bevallom eddig csak a képeket görgettem át a korábbi postokban, de most, hogy egy olyan pilóta volt fókuszban, akit máshonnan "ismerek", így elolvastam és sokkal jobb. Kép+betűk itt remek kombó, így tovább!:)

korlat 2009.08.11. 02:05:26

Az a helyzet, hogy Kimi egy olyan fajta ember, akiből ritkán lesz ekkora "sztár". Belőle meg az lett. Annyira visszahúzódó, ahogy többen is leírták már, hogy CSAK a versenyzés maga érdekli, hogy a világ meg van lepődve és nem tudja hova tenni. A filmekben vannak ennyire szélsőséges karakterek, nem a versenypályán. Erre itt van ez a gyerek. Szóval szerintem lesznek itt még viták, vagy ha nem itt, akkor máshol, Kimit meg kurvára nem fogja érdekelni továbbra sem senkinek a véleménye:) Ferrari drukkerként nekem is nehéz kedvelni, meg szurkolni neki, pedig anno nem volt vele bajom és különösen üde színfolt volt az F1-ben. Na mindegy, ez igazából egy másik történet. Amiért billentyűzetet ragadtam az a post maga, mert zseniális. Van benne valami, amitől annyira fasza hangulata van így éjjel kettőkor, hogy az leírhatatlan. Bevallom eddig csak a képeket görgettem át a korábbi postokban, de most, hogy egy olyan pilóta volt fókuszban, akit máshonnan "ismerek", így elolvastam és sokkal jobb. Kép+betűk itt remek kombó, így tovább!:)

korlat 2009.08.11. 02:06:56

oppá 2x ment, sorry:]

makmarci 2009.08.11. 06:51:43

@zsüber: A számból vetted ki a szót !

Kérjük vissza a fehéren feketét !

makmarci 2009.08.11. 06:56:13

Amúgy meg ha valaki nem szereti Kimit, azt értem, de "bunkónak" akkor sem lehet titulálni, max nem szimpi ahogyan viselkedik. Ha valaha is híres lennék, amit sosem szerettem volna, és is hasonló képen viselkednék, ha lenne hozzá elég intelligenciám....

Misi 2009.08.11. 07:46:43

Szia!
Gyönyörüek a képek! A 8as és az ugratós tök jó lett!
Mint hobbi fotost érdekelne 1 kis háttér infó 1-1 képről, h hogyan készült, beállításokról és utó munkákról írnál nagyon érdekes lehetne. Jók a leírások a helyszinekről és miért azt választottad és a képek gyönyörűen tükrözik az eredményt is!!!
Azért a hozzá állásában arra is gondolni kell, h senki nem élvezné ha munkájába menet kérdezgetnék és alá írásért piszkálnák miközben gondolkozik, h még is, h és mint lesz amit csinálni kell. Jó, h neki ez nem a megélhetése de a hobbija és abban se jó ha zavarják...

joeramirez · http://automeo.blog.hu/ 2009.08.11. 08:25:43

Jók a képek!

A szememben ez az ember akkor szerepelt le végleg, amikor a Hungaroringen a sajtótájékoztatón egy szót sem ejtett balesetet szenvedett csapattársáról, ellenben az ellenfél Lewis Hamilton azóta is látványosan aggódik Felipe Massa sorsáért!

Ennyire nem lehet valaki tuskó, vagy ahogy a borulás után látványosan Xart a nézőkre - mégis!!!

B. MAX 2009.08.11. 08:54:37

Jó reggelt!

Látom éjjel sem csüggedtetek:) Ami Kimit illeti nagyon érdekes azt látni, hogy mennyire megosztja a társaságot. Aki kedveli azt nem igazán érdekli, hogy ad-e autógrammot vagy sem, mosolyog vagy sem... Akinek azonban ellenszenves, azt meg az nem hozza lázba, hogy a Forma-1-ben eddig mire volt képes... @joeramirez hungaroringes hasonlata azonban nagyon idevág! Nem lehet valaki úgy F1-es versenyző, hogy a világról nem vesz tudomást. Nem lehet valaki úgy autóversenyző, hogy magán kívül mással nem áll szóba. Nem kell átesni a ló túloldalára, mint Petter Solberg, de azért az igazi sivárság, ha valaki egy tíz perce kinyújtott gyerek keze előtt felhúzza az ablakot... Koncentráció? Ráhangolódás? Profizmus? Nem! Nem! Nem! Ez valami más. Ezt próbáltam kifürkészni...

Ricardo 2009.08.11. 08:56:22

@joeramirez: Most nagyon nagy hülyeséget írtál. Kimi az időmérő után bement Massához, és ha olvasnál Forma 1-es híreket tudnál róla, hogy elmondta mennyire nehéz volt a csapatnak a hétvége, de megpróbáltak a verseny előtt csak arra koncentrálni.

sirchimboak - matthew.gecs[kukac]gmail.com (törölt 2009.08.11. 09:05:54

Richárd!
Ezt nevezem! Ízig-vérig cikk a javából, remek szöveggel és fantasztikus képekkel! Csak így tovább, ez már egy komoly szint!

Ami pedig a Kimi dolgot illeti!
Nem kell rajta csodálkozni, hogy ő ilyen...neki ilyen a mentalitása és kész! Mondok pár példát erre! Volt alkalmam egy beíróban tartózkodni az idei miskolc rallyn. Az ott lévő hölgy hosszasan ecsetelte, hogy a mezőny eleje olyan szinten bunkó, hogy csak pislogni tudtak: odaérnek, köszönöm vagy biccentés nélkül kidugja a menetlevelet, visszavételkor még rá se néz arra a sportbíróra, aki úgymond 'érte dolgozik', bezárja az ajtót és kész! Se egy köszönés, se egy mosoly! Ezt vehetjük valamiféle sztárallürnek, és ez 'csak' egy ORB szint! Akkor most miért csodálkozunk egy világszintű sorozat egyik résztvevőjén??
Bezzem a mezőny vége, a 'kisebb' versenyzők, vagy azok, akik tudják, hogy milyen nézőnek lenni, vagy pontosabban tudják, hogy a nézők miattuk állnak a pálya szélén. Egy példa erre: odabattyogok Kőváry Barnushoz, ő még 1 perccel a rajt előtt is mosolyog, az ő stílusába húzza a gázt a Clio-nak és az egész ember flash, mert ő tudja, hogy nem véletlenül mentem oda hozzá! És nem 'csak' azért lép oda az ember egy-egy versenyzőhöz, mert jajj de szépen fordult, hanem azért is, mert lehet vele személyes kontaktot létesíteni és emberközeli a viselkedése, rádnéz, mosolyog és emberi! De ez csak nagyon kevés versenyző mondhatja el magáról! És ez megint csak ORB szint! Kimi meg ilyen, őt így kell elfogadni, ő maximum a profizmusával szerez hódolókat, de ha a rally műfajban marad a távolságtartó formája, akkor lehet 3 év múlva nem veszik ki az árokból!

Grafithuszar 2009.08.11. 09:26:42

"...s válaszolt a kérdésekre már érződött rajta, hogy egy más közegből, egy másik világból érkezett. "

Ez nem azért van mert másik világból (Forma-1) érkezett, hanem azért mert ő ilyen és kész. Idén is, amikor kijöttek a hotelből, Massa leállt a rajongóknak aláírást osztogatni, még fényképezkedni is. Kimi meg csak kijött beült az autóba és elviharzott.... Ő ilyen. A "jégember" nevet nem véletlenül kapta, lehet őt emiatt szeretni, vagy nem szeretni de ha teniszező, vagy focista lenne akkor is így viselkedne

Az EREDETI 2009.08.11. 09:44:41

Nem nagyobb tahó mint a riporterek, fotósok nagyrésze

ejszarny · http://www.ejszarny.hu 2009.08.11. 10:05:03

az mekkora taho, aki az első rallija elott sem ahgyja picit koncentralni....

zwilling 2009.08.11. 10:29:13

@a8zoli:

"lehet 1x csak nem fog emlékezni rá senki ha így folytatja. mehet vissza vodkázni majd."

lehet, hogy ő pont azért ilyen mert erre magasról szarik.

a képek No1.

RALLYETOURS · http://rallyetours.extra.hu 2009.08.11. 10:42:36

Örülök ennek a cikknek, mert ezek szerint nem csak én láttam így ezt a dolgot. Hasonló véleményt írtam le jómagam is a beszámolónkban: rallyetours.extra.hu/Finn2009/thumb.html

tanninvadász · http://www.csaladivideo.hu 2009.08.11. 10:52:21

jók a képek, jó a blog. Irigylem a munkádat :-)

Kimi ilyen, én jókat röhögök rajta, főleg, amikor a dobogón először iszik, aztán locsol. Nem egy jófej srác, de érdekes figura.

Lord heckman 2009.08.11. 10:52:52

azért azt lekaphattad volna, mikor fejre áll....

monnyo 2009.08.11. 11:16:03

Régóta olvasom a blogodat, a képek, mint mindig most is fantasztikusak! :))
Örülök, h végre a kikerült a Totalcarra! Úgy el van nyomva ez a szerencsétlen rally...

RALLYETOURS · http://rallyetours.extra.hu 2009.08.11. 11:29:57

Csak kontrasztként pár kép ugyanerről a versenyről, de más versenyzőkről:

Henning Solberg telefonálás közben is kapható egy-egy közös képre: rallyetours.extra.hu/Finn2009/orig/DSC05506.jpg

Ari Vatanennek nem esett nehezére magyarul szólni hozzánk (köszönöm): rallyetours.extra.hu/Finn2009/orig/DSC05344.jpg

Mikko tiszteleg a nézőknek :rallyetours.extra.hu/Finn2009/orig/DSC05470.jpg

Loeb a pódiumról is autogrammot osztogat rallyetours.extra.hu/Finn2009/orig/DSC05501.jpg

Ezek a pillanatok mind mind hozzátartoznak a ralihoz, ezért utazunk 5000 km-t sok más ralifannal együtt ... aki erre nem képes, az menjen az F1-be. (SZERINTEM)

U.i.: A képek minősége korántsem hasonlítható a Ricsiéhez (ezúton gratulálok neki a cikkhez és a képekhez) ... csak a feelinget próbáltam érzékeltetni.

Németh Áron Csaba 2009.08.11. 11:40:19

Szögezzük le, hogy ez az egész sóbiznisz, egy látszatvilág. Arra szolgál, hogy az unatkozó magányos tömeget rajongói helyzetbe drogozza le. A körítés kezdi megfojtani a lényeget, már rég nem csak a sportról meg a versenyzésről szól az egész sajnos, hanem a mégtöbb pénzről. Ez a srác meg van olyan karakán, hogy nem áll le viselkedni ezeknek. Paradox mód sokan épp ezért is szeretik. Azt hiszitek, hogy bármelyik pilóta személyiségéről tudtok bármit is? Azért nem szeretni valakit, mert valamilyennek beállítja a közhülyítés? Persze Bobi jó fej Dzsoki meg egy szemétláda. Véletlenül nevezik ezt száguldó cirkusznak? Cirkusz! Értitek? Sokkal tisztességesebb azt mondani, hogy a médiából felém szivárogtatott Kimi karaktert nem csipálom, mert nem elég bazári majom, mert nem imádkozik nyilvánosan a világbékéért, meg különben is nem zugivó, pedig az a király. Ha alkoholista lenne, legfeljebb csak taxizhatna, vagy az Ifa kormányát tekergethetné. Miért akarjátok ezeknek még a magánéletét is, talán nincs nektek olyanotok? (az anyag szerintem jó lett)

Miki WRC · http://evoklub.hu 2009.08.11. 11:45:35

Végre a megérdemelt publicitás :)
Gratula, csak így tovább!!!

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2009.08.11. 12:17:47

Apám,mennyi kommentelő lett!
Eddig hol voltatok?

monnyo 2009.08.11. 12:45:18

@BeeTm: eddig "read-watch only" módban voltunk! :) Legalább is én!

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2009.08.11. 13:21:37

szia!
nagyon jó lett ez a poszt, az összes képet eltettem emlékbe :)
köszönöm és további jó munkát!!!

ui. Kimis vagyok

www.szem.tv · http://csikosgabor.blogspot.com/ 2009.08.11. 14:15:20

@GGG77: A raliban a közel engedés úgy is működik, hogy a Park Fermébe belépésre váró versenyzőket a nézőktől egy jelképnek vehető kordon választja el, a sajtótól meg semmi. Fotózni, beszélgetni lehet velük, feltéve, ha nem éppen a szerviz munkalapot diktálják be a mérnöküknek.
www.szem.tv

www.szem.tv · http://csikosgabor.blogspot.com/ 2009.08.11. 14:18:23

@BeeTm: Eddig hol volt ilyen anyag? Egy F1 világbajnok rali vébén tétel alatt. De ha kivonjuk a K.R.-nent a történetből, akkor is unikum az ilyen autósport fotó és szöveg.
www.szem.tv

erosmester 2009.08.11. 14:43:55

Hello Richard

Minek nekünk a Palik Laci,mikor itt vagy TE !!!!!!!!!!! Ez a cikked mindent visz!
A "srác" majd rájön arra,hogy a rally az
olyan mint a többi csapatsport.Itt nincs
motohome a gyorsok rajtjánál,és nem
vigyáznak rájuk a biztoságiak sem.Ha
megy még néhány versenyt,majd "olvad"
és kérdezősködik.Pl: Te Hanninen,hogy lehet az hogy mindketten finnek vagyunk és mégis kaptam tőled 20-at
18 km-en?Remélem akkor is ott leszel
és fotózol. Addig is: köszönjük a tudósitásaidat és ha dupla ekkora terjedelemmel kéne megbirkóznunk,azt is vállalnánk! Üdv: Fater

Sztrego 2009.08.11. 14:55:51

Buta tuskó. Jah, hogy ez nem meglepő?!

Rot 2009.08.11. 15:09:55

Perfekt.

Gratula.

Corsaro 2009.08.11. 20:16:46

" MINDIG IS EGY TUSKÓ VOLT..." - ez nem igaz... más F1es pilóták se osztogatnak mindenhol aláírást. Kimi stílusa meg ilyen ha nem tetszik akkor az a te bajod. :)

netracinghu 2009.08.12. 09:34:08

A szokásos 10-est beírtam, de a kommentek számán (!) látszik hogy mit tesz a "nyilvánossabbság". De a színvonal úgysem fog esni jól gondolom?

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2009.08.12. 15:42:19

Irdatlan jók ezek a cikkek! Egy jótanács: lehet, hogy a képeknek jót tesz, de a szövegnek nem, ha éjfekete a háttér. Kifolyik a szemem, utána is vibrál sokáig még egy ilyen rövidebb cikk után is. Szerintem középszürke is megteszi háttérnek. További jó munkát!

TAG Barát 2009.08.12. 20:53:16

A cikk és a képek is kitűnőek, csak gratulálni tudok. Mit sem bizonyítanak a kommentek jobban, minthogy emberünk port kavar. Tetszik hogy valaki vállalja azt amilyen, és nem próbál a nézők kedvéért "jópofizni". Ő pilóta, nem is akármilyen, és teszi a dolgát. Akit érdekel az nézi a sportot, de mondja senki hogy a médián keresztel valakit megismerhetünk.

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2009.08.13. 12:07:55

B.MAX már jó ideje irogatja a blogját,de ezzel meg a nyereményjátékos cikkével csalt ide több embert,a többi 80%-ban csak alig 3-4 ember irogat ide/kiséri rendszeresen rajtam kívül.
Ha többen írunk az csak jó,de akkor legyen rendszeres!

B. MAX 2009.08.13. 13:02:52

Sziasztok srácok!

ÓÓÓRIÁS RESPECT MINDENKINEK!!! Nem semmi a kommentek mennyisége, de ami még ennél is fontosabb számomra - ha lehet így fogalmazni - a hozzászólások "minősége"!!! Nem a cikket méltató pozitív kritikákra gondolok (bár abból sohasem elég:), hanem arra a párbeszédre ami köztetek zajlott és amibe időnként én is belefolytam. Egy-két apró, negatív cimkézéstől (eke, tuskó stb.)eltekintve, számomra legalább akkora élvezet volt a Ti véleményeteket elolvasni, mint amennyire Nektek tetszett a bejegyzésem. Sokan sokmindenben nem értettek egyet a sztori és Kimi személyisége kapcsán, de ezzel nincs is semmi baj! Sőt! A legjobb lenne, ha ez így maradna! Osszátok meg velem és a többiekkel amit gondoltok, éreztek. Aki az én véleményemre kiváncsi annak láthatjátok, hogy örömmel válaszolok (amikor az időm engedi), ha pedig egymást akarjátok "fejlesztgetni" azt itt szintén megtehetitek.
Más!
A kommentekben felbukkant egy olyan észrevétel és egyben negatív kritika, ami mellett nem mehettem el. Nevezetesen az, hogy a feketén a fehér kiégeti a szemet... Na ezt nem szeretném! Rövid isőn belül ezen változtatni fogunk, csak szeretnék egy pici időt kérni, hogy legyen lehetőségem eljátszani a színekkel.
PS: Készül egy újabb érdekesnek ígérkező bejegyzés:)))

Kitartááás!

Sziasztok

B. MAX 2009.08.13. 13:13:01

Sziasztok srácok!

ÓÓÓRIÁS RESPECT MINDENKINEK!!! Nem semmi a kommentek mennyisége, de ami még ennél is fontosabb számomra - ha lehet így fogalmazni - a hozzászólások "minősége"!!! Nem a cikket méltató pozitív kritikákra gondolok (bár abból sohasem elég:), hanem arra a párbeszédre ami köztetek zajlott és amibe időnként én is belefolytam. Egy-két apró, negatív cimkézéstől (eke, tuskó stb.)eltekintve (ennyi kell!!! ez nem az irodalomszakkör:), számomra legalább akkora élvezet volt a Ti véleményeteket elolvasni, mint amennyire Nektek tetszett a bejegyzésem. Sokan sokmindenben nem értettek egyet a sztori és Kimi személyisége kapcsán, de ezzel nincs is semmi baj! Sőt! A legjobb lenne, ha ez így maradna! Osszátok meg velem és a többiekkel amit gondoltok, éreztek. Aki az én véleményemre kiváncsi annak láthatjátok, hogy örömmel válaszolok (amikor az időm engedi), ha pedig egymást akarjátok "fejlesztgetni" azt itt szintén megtehetitek.
Más!
A kommentekben felbukkant egy olyan észrevétel és egyben negatív kritika, ami mellett nem mehettem el. Nevezetesen az, hogy a fekete alapon a fehér szöveg kiégeti a szemet... Na ezt nem szeretném! Rövid időn belül ezen változtatni fogunk, csak szeretnék egy pici időt kérni, hogy legyen lehetőségem eljátszani a színekkel, mert ez az oldalboxokat is érinti.
PS: Készül egy újabb érdekesnek ígérkező bejegyzés:)))

Kitartááás!

Sziasztok

Jini 2009.08.14. 12:25:08

@BeeTm:

3-4 ember? Hát szerintem azért ennél többen voltunk előtte is bár az igaz hogy az aktiv "kommentelőket" egy kezemen (na jó.. kettő) meg tudtam volna számolni. Egy biztos, ezekután igyekszem én is többet hozzászólni a dolgokhoz.

RALLYETOURS · http://rallyetours.extra.hu 2009.08.14. 15:52:11

Egy pillanatra én még visszakanyarodnék az alaptémához, pontosabban ahhoz, hogy egy versenyzőnek kell-e jópofizni a közönséggel, vagy sem ?

A rali (és az F1 is) sok pénzbe kerül. Ezt a pénzt az esetek többségében szponzorok dobják be azért, hogy a tehetséges (vagy éppen tehetségtelen) versenyző gurulni tudjon és sok sok NÉZŐ előtt népszerűsítse azt, aki erre neki pénzt adott. Ezt nem kellene elfelejteni ! (Persze ha a saját pénzén autózik, akkor azt csinál, amit akar.)

A raliban a versenyző-néző kapcsolat ennél méginkább lényeges, mert vannak helyzetek, amikor a versenyző rászorul a nézőre ... és itt nemcsak a buzdításra gondolok. Aki lesz@rja a nézőket, azt előbb-utóbb a nézők is lesz@rják. Nem lesz rá kíváncsi a kutya se, sőt ellenszenvessé válik. Ebből adódóan ilyen magatartással "nem jut messzire".

Egy pillanatig sem gondolom, hogy minden versenyzőnek showmenné kell válnia - mint Petter -de ha megteheti, akkor legyen néhány gesztusa a publikumnak, ennyi elég ... más lesz tőle a hangulat.

A F1-ben - ahol gyakorlatilag el van szigetelve a néző a versenyzőtől - ez a kapcsolat nem sokat számít. Elég ha végigmegy és nyer, a F1 szurkoló
imádni fogja akkor is, ha csak 100 méterekről lát egy kis pontot belőle. Azonban ha egy F1-es pilóta ralizásra vetemedik (igencsak dícséretes), akkor azt is meg kell tanulnia - már az első órán - hogy ebben a műfajban nem elég beülni az autóba és letekerni a 111 kört, itt ki KELL szolgálnia közönséget is ... ahogy a pályán, úgy azon kívül is ! Ámen !

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2009.08.15. 21:01:43

@B. MAX: Hmm, nem gondoltam volna, hogy ennyire megszíveled. :)

sirchimboak - matthew.gecs[kukac]gmail.com (törölt 2009.08.16. 11:11:04

@RALLYETOURS: teljesen igazad van! Kimit az F1 miliője (így kell írni?!) fertőzte meg, vagyis inkább nevelte! Más közegből érkezett, de neki kell(ene) alkalmazkodnia! Hangsúlyozom, KELLENE!!

sirchimboak - matthew.gecs[kukac]gmail.com (törölt 2009.08.16. 11:16:15

@B. MAX: nekem meg ez a szürke nem jön be, olyan snassz, nem mutatós! Valahogy nem megy az oldal stílusához, a fekete elegáns volt! Tudom, hogy nem egyenként, mindenki személyes véleménye alapján fogod megválogatni a háttér színét, de ez nem oly teccetős, mint a fekete volt, bár az kétségtelen, hogy szolídabb szín, bár engem a fekete egyáltalán nem zavart, lehet az adott felhasználó gépénél a kontraszttal vagy a színmélységgel kéne játszani egy kicsit, de az is lehet, hogy nem! =)

Miki WRC · http://evoklub.hu 2009.08.18. 15:43:41

A régi dizájn nekem is jobban tetszett, bár lehet megszokjuk gyorsan az újat!

Továbbá örök vesszőparipám, a sorkizárás, nálam működik... Szebb lenne! Hm? :)

Holnap ebéd Loebbel ;)

Üdv,
Miki
wrchirek.blog.hu

KimiGirl 2009.08.23. 17:02:11

Hmm..Miért bántjátok Kimit??
Nem értem..Szerintem nem tapló..ő nagyonis cukkor falat...és kedves és ő a világ legjobb pilótája!!
És láttam egy vidit..és azt mondta hogy a rajongói nagyon fontosak számára beleértve a Magyarokat-->ez annyira édes tőlle!!
Am jók a képek irtó cuki rajta Kimi!!
Ő az én jégemberem!
Lovee kimi =) (L)(L)

B. MAX 2009.08.23. 20:27:02

@KimiGirl: KimiGirl :) :)
Cukker volt a kommented! Jót mosolyogtunk rajta :)
Kár, hogy nem előbb küldted, amikor ennél a cikknél tolongtak a srácok...
Amint látom be vagy oltva kellő képpen F1-el és Kimivel, de azért néha kukkants vissza hozzánk, mert a WRC-ben is vannak jó arcok :)

Üdv,

B.MAX

sirchimboak - matthew.gecs[kukac]gmail.com (törölt 2009.08.25. 21:32:01

@KimiGirl: WRC-ben is van pár fagyos arcú finn, de lehet ők nem annyira cukik! =D

megint 2009.10.23. 20:29:53

Mennyivel lenne az jobb, hogy ha mosolyogna és pózolna állandóan mint a társai teszik, plusz minden nap kiderülne valami az új barátnőjéről, vagy mondana állandóan bölcsességeket, esetleg benyalna valakinek, gondoljátok, hogy a többi versenyző őszintén csinál mindent, csak mert eljátsza a szerény gyereket? Népszerűtlennek meg nem mondanám, kb minden ilyen szavazást megnyer. Hajrá Kimi. Képek jók lettek.
süti beállítások módosítása